Gå til innhold

Klarer ikke å komme meg videre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt med min samboer for ca. 7 mnd. siden.

Jeg ble dumpet på en grusom måte, og satt igjen sjokkert og målløs etterpå. Datt skikkelig i kjelleren og ble/er deprimert etter dette.

Egentlig tror jeg at min ex-samboer ikke ville gjøre det slutt,men måtte velge datteren sin. Det har vært mange diskusjoner om hennes datter da hun er ofte sint og sur, som gjorde at mitt humør også svingte mye. Datteren hennes var negativ,kravstor og lat da hun var hos oss ,og gav moren mye skyld for det meste. Jeg var vitne til dette hver dag og skjønner ikke at min ex-samboer fant seg i hva datteren sa og gjorde.

Vi havnet under barnevernets søkelys da datteren begynte å skulke skolen. Så det endte med at min ex-samboer dumpet meg for å fokusere på barnet sitt.  Jeg har fortsatt litt kontakt med min ex. og hun sier at datteren ikke er så mye på skolen nå heller. Og dette har vart i ca. 1 år nå.

Min ex. er veldig konfliktsky så hun gir etter uansett hvem det er og det skremmer meg veldig.  De gangene vi har møttes etter bruddet har vært tungt da jeg ser at hun er glad i meg fortsatt,men kan ikke gjøre noe på grunn av datteren.  Jeg har derfor ikke klart å gjøre noe spesielt i livet mitt etter bruddet.   Klarer nesten ikke å fungere normalt.  Har vært sykemeldt i perioder fra jobb.   Dagene blir sove,jobbe ,spise ,se på tv og sove.  Knekker sammen så og si hver dag. Alt blir negativt og trist så tårene kommer fort. Å vite at sannsynlig får jeg ikke møte min ex. (jenta mi) mer i livet mitt.  Det er rett og slett grusomt å tenke på.

Er det noen her som har opplevd det samme?  At bruddet ikke skyldtes krangling eller at noen ble dårlig behandlet? Men på grunn av et barn f.eks.?

Anonymkode: 85469...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...