Lolitah Angelique Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #21 Del Skrevet 5. desember 2020 bondekone skrev (På 24.2.2019 den 19.01): Masse lykke til med oppstart! Jeg taklet hormoner ganske bra. Fikk en ukes sykemelding ifbm uttak (overstimulert), men var klar for å jobbe etter 4 dager. Men viktigste er å lytte til kroppen, dette er tida for å tenke på seg selv❤ lykke til med studier! Oj, her har jeg ikke vært på nesten 2 år.. 2 ivf forsøk senere, ganske heftig overstimulert på andre forsøk... Ble desverre ingen gode egg på egguttak, kun ett befruktet, som falt fra. Fikk infeksjon i buk etter egguttak, så det ble en del antibiotika kurer etter siste forsøk i sommer. Men er snart ferdig utdannet, så jeg kan være glad jeg begynte å studere mens vi startet med ivf behandlingen. Skriver bachelor i disse dager. Jeg ble gravid helt uten hjelp etter at vi tok pause fra ivf, så er 15 uker på vei med ukjent kjønn i magen. Det gikk altså veien for meg til slutt. Hvordan gikk det med deg bondekone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 6. desember 2020 #22 Del Skrevet 6. desember 2020 Lolitah Angelique skrev (På 5.12.2020 den 12.20): Oj, her har jeg ikke vært på nesten 2 år.. 2 ivf forsøk senere, ganske heftig overstimulert på andre forsøk... Ble desverre ingen gode egg på egguttak, kun ett befruktet, som falt fra. Fikk infeksjon i buk etter egguttak, så det ble en del antibiotika kurer etter siste forsøk i sommer. Men er snart ferdig utdannet, så jeg kan være glad jeg begynte å studere mens vi startet med ivf behandlingen. Skriver bachelor i disse dager. Jeg ble gravid helt uten hjelp etter at vi tok pause fra ivf, så er 15 uker på vei med ukjent kjønn i magen. Det gikk altså veien for meg til slutt. Hvordan gikk det med deg bondekone? Jeg fødte nylig en liten gutt, 4 innsett☺ koselig det gikk naturlig for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå