Gå til innhold

Prøverør 2019, langtidsprøver.

Lolitah Angelique

Anbefalte innlegg

bondekone skrev (På 24.2.2019 den 19.01):

Masse lykke til med oppstart! Jeg taklet hormoner ganske bra. Fikk en ukes sykemelding ifbm uttak (overstimulert), men var klar for å jobbe etter 4 dager. Men viktigste er å lytte til kroppen, dette er tida for å tenke på seg selv❤ lykke til med studier!

Oj, her har jeg ikke vært på nesten 2 år.. 2 ivf forsøk senere, ganske heftig overstimulert på andre forsøk... Ble desverre ingen gode egg på egguttak, kun ett befruktet, som falt fra. Fikk infeksjon i buk etter egguttak, så det ble en del antibiotika kurer etter siste forsøk i sommer. 

Men er snart ferdig utdannet, så jeg kan være glad jeg begynte å studere mens vi startet med ivf behandlingen. Skriver bachelor i disse dager. 

Jeg ble gravid helt uten hjelp etter at vi tok pause fra ivf, så er 15 uker på vei med ukjent kjønn i magen. Det gikk altså veien for meg til slutt. 

Hvordan gikk det med deg bondekone? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lolitah Angelique skrev (På 5.12.2020 den 12.20):

Oj, her har jeg ikke vært på nesten 2 år.. 2 ivf forsøk senere, ganske heftig overstimulert på andre forsøk... Ble desverre ingen gode egg på egguttak, kun ett befruktet, som falt fra. Fikk infeksjon i buk etter egguttak, så det ble en del antibiotika kurer etter siste forsøk i sommer. 

Men er snart ferdig utdannet, så jeg kan være glad jeg begynte å studere mens vi startet med ivf behandlingen. Skriver bachelor i disse dager. 

Jeg ble gravid helt uten hjelp etter at vi tok pause fra ivf, så er 15 uker på vei med ukjent kjønn i magen. Det gikk altså veien for meg til slutt. 

Hvordan gikk det med deg bondekone? 

Jeg fødte nylig en liten gutt, 4 innsett☺ koselig det gikk naturlig for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...