Gå til innhold

trodde testen var sikker etter 14 dager...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sisti
1 hour ago, AnonymBruker said:

Gøy at du nevner det faktisk. Den dagen jeg liksom hadde eggløsning, samme dag tok jeg en el test også som NESTEN var positiv. Tok testen etter en natt med mye alkohol og lite søvn🤔 kan det være det som har gjort utslag kanskje? Både på temp og på el test? Jeg sluttet jo å tempe da jeg gikk ut i fra at el var da, tempet i 2 dager etter eggløsning (som jeg trudde var da). Kanskje jeg har hatt eggløsning senere uten at jeg vet om det😅

Anonymkode: 545a0...89e

Det har nok ikke hatt utslag på testen, men på tempen kan det det. Positiv El-test kommer før EL, så det kan jo også indikere at du har hatt senere EL. 

Lykke til uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er du ikke gravid. Det kan av mange grunner skje at mensen ikke kommer en måned, selv om den har kommet presist hver måned i mange år

Anonymkode: 686f3...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Det har nok ikke hatt utslag på testen, men på tempen kan det det. Positiv El-test kommer før EL, så det kan jo også indikere at du har hatt senere EL. 

 Lykke til uansett. :)

hmm, ikke godt å vite... vi får bare vente på tante rød :) 

Anonymkode: 545a0...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig er du ikke gravid. Det kan av mange grunner skje at mensen ikke kommer en måned, selv om den har kommet presist hver måned i mange år

Anonymkode: 686f3...c17

Ja, det er klart... nei har ikke det største håpet akkurat nå.. 😕

Anonymkode: 545a0...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sikkert egget slapp for det. Fortsatte du å tempe etterpå?

Anonymkode: 4b72d...3d0

nei er jo nettopp det, jeg tempet bare i 2 dager etterpå så sluttet jeg... haha, for en tullete syklus jeg har skapt 😛 

Anonymkode: 545a0...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei er jo nettopp det, jeg tempet bare i 2 dager etterpå så sluttet jeg... haha, for en tullete syklus jeg har skapt 😛 

Anonymkode: 545a0...89e

Lurt å tempe hver dag i syklusen har jeg lært etter 25 måneder prøving før det traff 😊  men da har du lært noe nytt til neste måned! Sitter med samme selv nå og tror syklusen forlenget seg med 10 dager helt ut av det blå.

Anonymkode: 4b72d...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gøy at du nevner det faktisk. Den dagen jeg liksom hadde eggløsning, samme dag tok jeg en el test også som NESTEN var positiv. Tok testen etter en natt med mye alkohol og lite søvn🤔 kan det være det som har gjort utslag kanskje? Både på temp og på el test? Jeg sluttet jo å tempe da jeg gikk ut i fra at el var da, tempet i 2 dager etter eggløsning (som jeg trudde var da). Kanskje jeg har hatt eggløsning senere uten at jeg vet om det😅

Anonymkode: 545a0...89e

Temping er ingen eksakt vitenskap og hvis du har sovet dårlig eller drukket alkohol så vil den kunne vise feil. Jeg vil gjette at du ikke hadde eggløsning når du trodde du hadde det og at det er derfor du er "sen". 

Anonymkode: d56ab...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å tempe hver dag i syklusen har jeg lært etter 25 måneder prøving før det traff 😊  men da har du lært noe nytt til neste måned! Sitter med samme selv nå og tror syklusen forlenget seg med 10 dager helt ut av det blå.

Anonymkode: 4b72d...3d0

Ja, jeg skal absolutt tempe hele syklusen neste gang, bare tanta melder sin ankomst så jeg får begynt 😅

Anonymkode: 545a0...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Temping er ingen eksakt vitenskap og hvis du har sovet dårlig eller drukket alkohol så vil den kunne vise feil. Jeg vil gjette at du ikke hadde eggløsning når du trodde du hadde det og at det er derfor du er "sen". 

Anonymkode: d56ab...3a6

Ja, vi får tro det 😃

Anonymkode: 545a0...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 dpo og håpet er absolutt borte nå... nå burde testen vært positiv.. nå kan den dumme tanta bare komme syns jeg, så vi får prøvd igjen!!! :(

Anonymkode: 545a0...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blenda helt til 18 dpo. 28-dagers syklus, altså 4 dager etter forventet mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, addict skrev:

Jeg hadde blenda helt til 18 dpo. 28-dagers syklus, altså 4 dager etter forventet mens.

Gir meg et ørlite håp 🙏🏼

Anonymkode: 545a0...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at kroppen prøvde seg på eggløsning, og så klarte den ikke det på grunn av alkoholen (dette kan faktisk skje, siden kroppen blir stresset av alkohol). Så da må den prøve igjen, og det skjer stort sett en uke tidligere. Ville regnet med at mensen kommer på 21 dpo :) 

Anonymkode: 9851e...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...