Gå til innhold

Noensom kan "se" om stedet jeg er oppvokst har "skadet" meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg litt annerledes enn andre, på en negativ måte. Jeg føler dette har ødelagt også i kjærlighetslivet mitt. Det er mange andre som er så mye mer fri, handler etter hjertet og følelsene sine, mens jeg er mer skikkelig fornuftig og redd. Jeg er oppvokst på et veldig lite sted. Ganske isolert på mange måter. 

I ungdomstiden var det samme gjengen gang på gang, ingen å velge i. Jeg ble fryst. Er nok over det med mobbinga altså, men ville bare gi et bilde av hvordan det var her. Og lurer på om det er noen sammenheng med det at jeg føler meg annerledes enn folk jeg møter i dag, og det at jeg er oppvokst der jeg er...:) 

Anonymkode: 4da80...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er redd for å stikke deg ut, være deg selv, og derfor handler du ikke utifra følelser og drømmer, men går heller samme vei som alle andre. Jeg har vært der, og det vil aldri gjøre deg lykkelig. Godta den du er, og følg hjertet. Livet er for kort til å leve etter andres forventninger.

Anonymkode: 8e6aa...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trøbbel med et kne?

Anonymkode: 5a508...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du trøbbel med et kne?

Anonymkode: 5a508...4f7

nei, ingen smerter eller noe. Har bare merket siste året at jeg er noe stivere. men dette kan være fordi jeg har sittet feil osv. ikke trøbbel på en slik måte at hemmes.

Anonymkode: 4da80...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

nei, ingen smerter eller noe. Har bare merket siste året at jeg er noe stivere. men dette kan være fordi jeg har sittet feil osv. ikke trøbbel på en slik måte at hemmes.

Anonymkode: 4da80...877

Fikk syn om kne, at det var noe med det eller de. Det var det første som kom.

Tolket det som trøbbel eller vond. Da var det det som du sa. 

Anonymkode: 5a508...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

nei, ingen smerter eller noe. Har bare merket siste året at jeg er noe stivere. men dette kan være fordi jeg har sittet feil osv. ikke trøbbel på en slik måte at hemmes.

Anonymkode: 4da80...877

Da var det deg jeg tok inn. 

Du føler deg annerledes, og det er du også. Ikke på en negativ måte som du selv sier. Det er på en positiv måte. 

Følelsene dine har absolutt sammenheng med fortiden. Det du bør huske på, er at du og din erfaring er vond, men likevel verdifull erfaring å ta med seg videre.

Du er sterk, og du er over mobbingen. Det sitter likevel i. Det kan du bruke til noe positivt, og dele det med andre. 

Du har et vakkert smil 😊, og det bør du bruke mye oftere. Til både kjente og ukjente. Start her og nå med det. Du vil innen kort tid merke at du føler deg tryggere i deg selv, og på andre. 

Du er en behagelig person, som folk ønsker å være med. ❤️

Anonymkode: 5a508...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var det deg jeg tok inn. 

Du føler deg annerledes, og det er du også. Ikke på en negativ måte som du selv sier. Det er på en positiv måte. 

Følelsene dine har absolutt sammenheng med fortiden. Det du bør huske på, er at du og din erfaring er vond, men likevel verdifull erfaring å ta med seg videre.

Du er sterk, og du er over mobbingen. Det sitter likevel i. Det kan du bruke til noe positivt, og dele det med andre. 

Du har et vakkert smil 😊, og det bør du bruke mye oftere. Til både kjente og ukjente. Start her og nå med det. Du vil innen kort tid merke at du føler deg tryggere i deg selv, og på andre. 

Du er en behagelig person, som folk ønsker å være med❤️

Anonymkode: 5a508...4f7

Ja, det har jeg alltid gjort, men slått fra meg dette mer og mer. "du er ikke mer spesiell enn andre" sier/skriver folk. Ikke til meg altså, går ikke rundt og sier at jeg er spesiell akuratt. Men føler at jeg er det. Og det også når det kommer til ønsker i livet, og hva jeg klarer å oppnå. 


Tror ikke jeg er så behagelig nei. Jeg er kanskje litt tilbaketrukket, men virker ofte kald og kan være passiv aggressiv på en dårlig dag. Og de er det en del av. 

Men, jeg tror trådtittel var ganske dårlig forklart. Med "skadet" mente jeg miljøskadd 😛 haha. Jeg flyttet jo, og etter å ha møtt personer fra omtrent alle mulige kulturer, og fått reist litt rundt, så ser jeg at jeg har vært veldig dømmende. For jeg hørte på de jeg har vært sammen med i denne bygda. Gud så dømmende at det nesten er trist å tenke på. De ser på "den store verdenen" som skummel, slemme mennesker over alt. Og slik møtte jeg folk. Med så stor skepsis at jeg trodde jeg skulle bli kidnappet alle steder, at alle ville meg vondt. Men så ser jeg i ettertid at jeg mistet mange venner av det.

Og jeg har et sterkt ønske om å få tilbake kontakten med noen. Men må få orden på meg selv først. Men det er særlig noen jeg sliter mer med å glemme enn andre.

Anonymkode: 4da80...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg alltid gjort, men slått fra meg dette mer og mer. "du er ikke mer spesiell enn andre" sier/skriver folk. Ikke til meg altså, går ikke rundt og sier at jeg er spesiell akuratt. Men føler at jeg er det. Og det også når det kommer til ønsker i livet, og hva jeg klarer å oppnå. 


Tror ikke jeg er så behagelig nei. Jeg er kanskje litt tilbaketrukket, men virker ofte kald og kan være passiv aggressiv på en dårlig dag. Og de er det en del av. 

Men, jeg tror trådtittel var ganske dårlig forklart. Med "skadet" mente jeg miljøskadd 😛 haha. Jeg flyttet jo, og etter å ha møtt personer fra omtrent alle mulige kulturer, og fått reist litt rundt, så ser jeg at jeg har vært veldig dømmende. For jeg hørte på de jeg har vært sammen med i denne bygda. Gud så dømmende at det nesten er trist å tenke på. De ser på "den store verdenen" som skummel, slemme mennesker over alt. Og slik møtte jeg folk. Med så stor skepsis at jeg trodde jeg skulle bli kidnappet alle steder, at alle ville meg vondt. Men så ser jeg i ettertid at jeg mistet mange venner av det.

Og jeg har et sterkt ønske om å få tilbake kontakten med noen. Men må få orden på meg selv først. Men det er særlig noen jeg sliter mer med å glemme enn andre.

Anonymkode: 4da80...877

Har veiledet flere med samme type bakgrunn som deg fra bygder. Tror du har helt rett i at mange bygdefolk er redde for det som finnes utenfor hjembygden. Som frykter og dømmer det ukjente, både mennesker og steder. Den ene bygden verre enn den andre. Ikke alle er slik, men en god del, er mitt inntrykk.

Du vil raskere enn forventet, få orden på deg selv. Start med å smile enda oftere, som jeg først sa! 

Det du tenker på løser seg både raskere og bedre enn forventet. 

Ønsker deg hell og lykke! ❤️

Anonymkode: 5a508...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har veiledet flere med samme type bakgrunn som deg fra bygder. Tror du har helt rett i at mange bygdefolk er redde for det som finnes utenfor hjembygden. Som frykter og dømmer det ukjente, både mennesker og steder. Den ene bygden verre enn den andre. Ikke alle er slik, men en god del, er mitt inntrykk.

Du vil raskere enn forventet, få orden på deg selv. Start med å smile enda oftere, som jeg først sa! 

Det du tenker på løser seg både raskere og bedre enn forventet. 

Ønsker deg hell og lykke! ❤️

Anonymkode: 5a508...4f7

Takk. :)

Får du opp hva jeg tenker på? Ja, jeg håper virkelig det løser seg. Men da lurer jeg på hvordan det løser seg. Ved at jeg ikke tenker mer på det, eller får "ny sjanse".. 

Anonymkode: 4da80...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...