Gå til innhold

Hvorfor oppfører han seg sånn etter han har dumpet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Holdt på i nesten et år med en gutt og rett etter jul begynte han å definere oss som kjærester og ønsket at jeg skulle overnatte masse hos han osv. Men på grunn av noe personlige greier i familien min vred jeg en del på sannheten når sånne tema kom opp og det endte med at han oppdaget det og klikket for at jeg hadde løyet til han. Vet det ikke var lurt men jeg hadde litt mye å tenke på og skammet meg litt. Uansett så gjorde han det slutt og jeg sa at jeg var lei meg og respekterte uansett valget hans osv osv. Så han slettet meg fra sosiale medier men dagen etter la han meg til igjen på det ene ,,sa han ville beholde streaken. Men så får han høre at jeg har vært ute sammen med en fyr fra skolen som han er kompis med, kjenner han ikke så veldig godt og sletter meg igjen fra some. Jeg og han fyren har ingenting mellom oss. Men han legger meg til igjen og sjekker alltid storyene mine og kommenterer alltid snaps og bilder.. jeg har spurt om han vil være venner eller noe siden han så ofte prøver å starte en samtale men han sier nei så jeg skjønner ikke hvorfor han er så på og av og blir så intens når han er på?

Anonymkode: e2aaf...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er tenåringer. Hormonene bruser. Han vet det sikkert ikke selv en gang. Gjør det DU har lyst til du, og så driter du litt i det han gjør. Du fortjener en som ikke gjør deg forvirra:)

Anonymkode: efab2...f58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er for stolt til å si at han enda er interessert i deg, siden det var han som dumpet deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herregud, huff dagens tenåringer. "Beholder meg pga streak":bond: Kjære deg, dropp hele fyren. Det kommer ikke til å vare uansett om dere blir sammen igjen. Han gjør dette for å holde deg på vent i tilfelle han ikke finner noe bedre. Sorry to say altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Han er for stolt til å si at han enda er interessert i deg, siden det var han som dumpet deg

Tenkte det samme når jeg leste innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...