Gå til innhold

Skjønner han ingenting.


Cammy30

Anbefalte innlegg

Hei igjen.  Fikk en melding fra en fyr jeg ble kjent via face via Instagram. Han jeg sa klart i fra at jeg ikke var klar til forhold og ikke interessert. Har ikke møtt han personlig men han ble forelska i meg og fikk følelser for meg.  Da jeg sa i fra til han ble han kjempesur på meg og nå skrev han at han savner meg og at han vil bli kjæreste med meg. Har blokkert han fra Snapchat og Messenger. Han må jo skjønne at jeg ikke er interessert allikevel. 

En ting han sa til meg er at har litt autisme. Men vet ikke om det er noe sammenheng i dette her.  (Ikke noe vondt ment)! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en sammenheng 

Anonymkode: 07dc5...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok en sammenheng 

Anonymkode: 07dc5...76e

Ok. Jeg vet svært lite om autisme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan helt klart ha sammenheng med autisme. Han har en nevrologisk feil i hjernen som gjør at han sliter med sosiale koder. 

De vil ofte ikke ta hint eller lese mellom linjene. De vil kanskje ta det du sier 100% bokstavelig. Når du sier du ikke er klar, kan en autist tro at det bare er å vente til du er klar. Jeg overdriver ikke. Det er ikke sikkert han skjønner at blokkeringen har noe med ham å gjøre. Jeg erfarer selv at autister bare tar kontakt på nytt når de blir blokkkert. De forstår ikke at jeg ikke vil ha kontakt. 

Du må si rett ut at du ikke vil være kjæreste med ham og at det ikke kommer til å forandre seg.

Må legge til at det er mange grader av autisme. Noen forstår mer enn hva jeg beskriver her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...