Gå til innhold

Å stole på han....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen i nesten 8 mnd og ting går i den riktige retningen. Vi har planer om å flytte sammen, han kommer overens med barnet mitt og foreldre har blitt introdusert. Men av en eller annen grunn kommer de negative følelsene så fort vi er fra hverandre i noen dager. 

Jeg tenker på de damene som sender han mld, festene han drar på og de kompisene som er ute av kontroll. Alt dette gjør meg engstelig på om jeg virkelig kjenner han eller alt bare er en fasade....

Hva gjør jeg ???

Anonymkode: 79004...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du usikker, så vent med å flytte sammen, ta heller å prøve innflytt til hverandre, la han bli der over lenger tid.. fungerer det bra, så er det jo bare å kjøre på.. går det ikke bra. Ja da vet du jo det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardenus skrev:

Er du usikker, så vent med å flytte sammen, ta heller å prøve innflytt til hverandre, la han bli der over lenger tid.. fungerer det bra, så er det jo bare å kjøre på.. går det ikke bra. Ja da vet du jo det.

Vi bor begge hos foreldrene og er lei....😔

Anonymkode: 79004...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter du ut alene, kjenner hvordan det er, så om forholdet holder videre, så kan han prøve å bo litt med deg, men ikke flytte helt inn opplegg.

Siden du har barn, så står du og barnet først, han er bare bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...