Gå til innhold

Hjelp! Blør før mensen på p-plaster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del ting jeg lurer på. 

Har til vanlig 100 % stabil syklus på p-plaster med menstruasjon som kommer på samme dag hver 4. uke. Den siste måneden har det gått litt galt med p-plaster og det har falt av to ganger der jeg har glemt å bytte på over 24 timer. Har tatt på plaster igjen og fortsatt som før. Er nå i uke 3 og venter mens neste mandag. Men i går våknet jeg med blødning og blør fortsatt (1,5 døgn). Er ikke så store blødningen som jeg er vant til men heller ikke "bare litt". Ikke så store mensensmerter som jeg bruker å ha heller, og ingen stråling og uutholdelige kramper slik jeg vanligvis har det under menstruasjon. Heller ingen PMS. Bare litt vonde murringer nederst i magen som kan minne om moderate mensensmerter. 

Har googlet litt og lest om festeblødning, noe jeg ikke visste eksisterte før i går. Tok en test i dag men den var utgått på dato i tillegg til at den har ligget oppbevart i en bil i to år. Vet ikke hvor sikker den er da. Leste også at en ikke skal teste før eventuell menstruasjon uteblir om det skal vise seg å være en festeblødning. 

Noen som har lignende erfaringer og muligens noen tanker rundt hva som skjer? Er syklusen min helt på bærtur nå?

Har akkurat tatt celleprøve så livmorshalskreft er utelukket.
Har tatt av plasteret (på uke 3 nå) fordi jeg tenkte at dette må da være mens. 
Skal i utgangspunktet ha mens neste uke (uke 4). 
Har hatt samleie flere ganger etter at plaster falt av.

Anonymkode: 73742...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...