Gå til innhold

Tarot 22.05.18 - En opplevelse fra din barndom


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, SpåKonemateriale skrev:

Du glemte navn, min venn.

Du skrev "eller du kan bruke navnet på et sted som betyr noe?" Da misforstod jeg.
Et navn som betyr noe..hmm, Martin er navnet på en jeg har vært skikkelig forelsket i :) 

Anonymkode: 1c700...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev "eller du kan bruke navnet på et sted som betyr noe?" Da misforstod jeg.
Et navn som betyr noe..hmm, Martin er navnet på en jeg har vært skikkelig forelsket i :) 

Anonymkode: 1c700...64d

Vi er ganske sent i din barndom - trolig helt i begynnelsen av tenårene. Barnet har sin første forelskelse - det ser ut som en avstandsforelskelse. Jeg trekkes mot MSN-samtaler. Den som barnet er forelsket i er kald og upersonlig men legger alltid igjen små forhåpninger om at dette er noe ekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Det vises et barn med gode venner - barnet er artig å være med og er derfor populær. Det vises en feminin omsorgsperson med depresjon. Humøret til omsorgpersonen går opp og ned og rundt i ring. En eldre feminin omsorgperson stepper ofte inn for å ta ansvar der den yngre ikke strekker til. Barnet omringer seg med vakre ting i dag for å fylle et tomrom. 

Hei, og takk for svaret ditt😊 Her var det noe som jeg synes stemte godt, og noe jeg ikke kjente meg helt igjen i. Jeg var nok en artig og morsom unge og hadde en del venner da jeg var lita. Min mor var mye syk da jeg vokste opp og slet med depresjoner. Hadde ingen eldre omsorgspersoner som steppet inn, men min mor var omsorgsperson for sin mor igjen. Kan hende bestemor var en omsorgsperson for søsken før jeg ble født, men det vet jeg ikke. Det jeg ikke kjenner meg igjen i, er dette med vakre ting og tomrom. Takk for at du  tok deg tid til dette, har aldri blitt "spådd" før. 😊

Anonymkode: fe9d5...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Vi er ganske sent i din barndom - trolig helt i begynnelsen av tenårene. Barnet har sin første forelskelse - det ser ut som en avstandsforelskelse. Jeg trekkes mot MSN-samtaler. Den som barnet er forelsket i er kald og upersonlig men legger alltid igjen små forhåpninger om at dette er noe ekte. 

Njaaa.. Du  traff meg nok ikke helt der. Ja, jeg hadde en ny forelskelse i begynnelsen av tenårene, men det var en i klassen. 
Det er MASSE msn samtaler den tiden ja, men ikke med nettkjærester. Dette med at noen legger igjen forhåpninger for meg stemmer ikke. 
Det KAN ha vært venninnen min du traff der. Hun forelsket seg i en fra en by et stykke unna. Hun tekstet masse på msn med ham, men han var ikke særlig interessert tilbake. Fant en annen jente etter hvert. Denne jenta dumpet ham, og han ble sammen med henne (min venninne) en kort periode.

Anonymkode: 1c700...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Her viser kortene en positiv opplevelse. Barnet får et kjæledyr. Barnets venninner kommer innom, det høres glederop og latter, alle vil kose med dyret. Det er en av de lykkeligste stundene i denne personens liv, en sånn glede som varer evig. Barnet elsker dyr og barn i voksen alder. 

Det kan stemme det✌🏻

Anonymkode: e241b...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Det var dumt av meg å skrive "du" tar en viktig avgjørelse, for dette kan være en opplevelse du var vitne til, der noen andre var "du". Men hvis du ikke kjente igjen noen av detaljene rundt så er det nok bom denne gang.

Den eneste det kan stemme på er muligens min mobber. Derfor lurer jeg på om du kan beskrive mer rundt situasjonen.

Veronika Oslo

Anonymkode: c9e3d...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte du meg?

Anonymkode: 6f676...c29

Du er anonym, min venn. Jeg aaner ikke hvilken post som er din. Siter deg selv så skal jeg sjekke. Se om du skrev etter "jeg må løpe"-posten på side 2 eller 3 først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SpåKonemateriale skrev:

Du er anonym, min venn. Jeg aaner ikke hvilken post som er din. Siter deg selv så skal jeg sjekke. Se om du skrev etter "jeg må løpe"-posten på side 2 eller 3 først.

Hilde, nærmeste by Drammen

Anonymkode: 6f676...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste det kan stemme på er muligens min mobber. Derfor lurer jeg på om du kan beskrive mer rundt situasjonen.

Veronika Oslo

Anonymkode: c9e3d...dd0

Du fikk mange detaljer. Det ble beskrevet et område blant annet. Hvis ingenting av det ringer en bjelle så ble det kanskje helt bom hos deg i dag. Pleier bare å få sånn halvparten rett når jeg spår, så jeg kan bare si beklager når det ikke er gjenkjennelig. Prøv gjerne neste gang, det er til stor hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilde, nærmeste by Drammen

Anonymkode: 6f676...c29

Den eneste Hilde jeg fant før posten hvor jeg sier at jeg gir meg, var fra gjøvik, hun har fått svar på side 2. Du var sikkert for sen, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Njaaa.. Du  traff meg nok ikke helt der. Ja, jeg hadde en ny forelskelse i begynnelsen av tenårene, men det var en i klassen. 
Det er MASSE msn samtaler den tiden ja, men ikke med nettkjærester. Dette med at noen legger igjen forhåpninger for meg stemmer ikke. 
Det KAN ha vært venninnen min du traff der. Hun forelsket seg i en fra en by et stykke unna. Hun tekstet masse på msn med ham, men han var ikke særlig interessert tilbake. Fant en annen jente etter hvert. Denne jenta dumpet ham, og han ble sammen med henne (min venninne) en kort periode.

Anonymkode: 1c700...64d

Derfor skriver jeg "barnet", fordi det kan være opplevelsen handler om noe man er vitne til i motsetning til noe som skjer direkte med en selv. Men du må kjenne etter selv om du syns det er bom eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Den eneste Hilde jeg fant før posten hvor jeg sier at jeg gir meg, var fra gjøvik, hun har fått svar på side 2. Du var sikkert for sen, dessverre.

Ok. Trodde jeg var før kl. 22 :)

Anonymkode: 6f676...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Derfor skriver jeg "barnet", fordi det kan være opplevelsen handler om noe man er vitne til i motsetning til noe som skjer direkte med en selv. Men du må kjenne etter selv om du syns det er bom eller ikke. 

Da traff du delvis meg, delvis venninna. Hun som var min beste venninne den tiden.
Det er litt interessant at du trekkes mot MSN- samtaler, for det bestod denne tiden mye av. Og det var starten av tenårene.
 

Anonymkode: 1c700...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Her er det også et nytt kjæledyr - en positiv opplevelse. Det vises enormt mye kjærlighet og glede her - dette dyret var barnets sjelefrende. Ser ut som barnet fikk dyret i gave fra en maskulin figur som levde alene.

Dette kan stemme, jeg hadde en katt jeg var veldig glad i, som var min bestevenn omtrent. Men en gave var det ikke. Takk for at du tok deg tid til å spå meg :)

Anonymkode: 5591a...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SpåKonemateriale said:

Oi, oi! Her er det et barn med sterk personlighet. Barnet er en født leder - og den bruker egenskapene sine til veldedige formål fra tidlig alder. Barnet føler mye ansvar for samfunnet, og føler ofte at det er den eneste som gidder å bry seg. Det vises at barnet blir valgt som elevrådsrepresentant.

Jeg var ekstremt sjenert som barn og ville aldri i verden stilt som elevrådsrepresentant, så her bommet du nok dessverre. Det du skriver stemmer på meg NÅ men nå er jeg nok litt vel gammel til å være med i elevrådet :fnise:

Anonymkode: 002e9...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ekstremt sjenert som barn og ville aldri i verden stilt som elevrådsrepresentant, så her bommet du nok dessverre. Det du skriver stemmer på meg NÅ men nå er jeg nok litt vel gammel til å være med i elevrådet :fnise:

Anonymkode: 002e9...0b0

Det var synd at jeg bommet så mye. Så definitivt mye veldedig omsorg i kortene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SpåKonemateriale said:

Det var synd at jeg bommet så mye. Så definitivt mye veldedig omsorg i kortene:)

Ja, men mye stemmer for den jeg er nå ihvertfall :)

Anonymkode: 002e9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Kan det være noen som står deg nær dette har skjedd med? 

En bekjent av meg i såfall. Men h*n er ikke en talsperson såvidt jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...