Gå til innhold

Tarot 22.05.18 - En opplevelse fra din barndom


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

Hei,

i dag tenkte jeg å prøve noe nytt. Dette her går utpå at dere kommenterer med fornavn og byen dere vokste opp i (kan bruke alias og kallenavn på by ved sterkt behov for anonymisering, men vet ikke om det kan påvirke sjansene for godt svar). Deretter vil jeg legge kortene opp for å finne frem til en spesifikk hendelse fra deres barndom.

Krav:

- Skriv kun navn og by

- 1 spådom til hver

- Gi tilbakemelding om det var gjenkjennelig eller helt bom.

- Dette fungerer ikke sånn at det skal bli akkurat den opplevelsen dere tenker på, det kan være både en positiv, negativ eller helt vanlig opplevelse. 

Tusen takk til alle som gidder å delta i disse trådene, jeg har det veldig gøy sammen med dere!

 

Mvh. SpåKonemateriale

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo

Veronika

 

Anonymkode: c9e3d...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linda. Vokste opp på et lite sted hvor nesten ingen heter det samme, så hvis det går er Trondheim nærmeste by.

Anonymkode: f80b7...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie. Kristiansand

Anonymkode: dc0f5...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine, Stavanger

Anonymkode: cb8ea...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wenche. Drammen

Anonymkode: bc7ea...706

Her kommer det en opplevelse der du er redd, men du er også sint samtidig, og er i slåssemodus. Miljøet er utenfor eller inni huset ditt, og det er familiemedlemmer hjemme, inne i huset hvor de ikke ser deg. Det virker som en eldre mannsfigur, mulig tenåringsgutt plager deg, han er i selskap med en gjevnaldrende dame/jente som ler, fordi hun forstår ikke at opplevelsen gjør deg redd og sint, så hun syns bare det er morsomt. Kortene forteller meg at opplevelser som dette påvirket deg og hvordan du vil være forelder. "Jeg skal aldri la noen få barna mine til å føle seg sånn". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oslo

Veronika

 

Anonymkode: c9e3d...dd0

Her er vi definitivt i nærheten av havet, nærmere bestemt en slags næringsvirksomhet nær havet. Her tar du en avgjørelse som du fremdeles angrer på i dag - en skyldfølelse som eter deg opp. Det er en jente som er et offer her - hun har blitt angrepet, muligens fysisk, men også verbalt. I dag forstår du din rolle i dette og det har gjort deg mottagelig for konstruktiv kritikk fordi du vet at du ikke er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lise Stavanger

Anonymkode: 500ac...110

Kortene viser meg at du var tilstede på en tilstelning/sammenkomst hvor det var en ulykke. Muligens en brann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monica Arendal

Anonymkode: 8ad6b...f1c

Kortene viser et tyveri - barnet stjeler fra en kvinne. Barnet slipper unna med det, og lærer ikke noe om konsekvenser. Dette fører til at barnet tøyer grenser videre i oppveksten og blir god i manipulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...