Gå til innhold

Vanlig med 2 uker oppfølging?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått til en kiropraktor i 4 uker nå og fikk utrolig god kjemi, kanskje litt betatt.. Etter behandlingen idag var jeg ferdig men han sa han ønsket at jeg kom tilbake om 2 uker for å se hvordan det går. Er det vanlig eller kan jeg tenke at han vil se meg igjen? 

Anonymkode: e2813...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei og atter nei.

Anonymkode: d833e...282

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at de vil sjekke hvordan det går etter noen uker. Samme skjedde med barnebarnet mitt på 10 år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbyr ofte pasientene mine en oppfølgingstime etter noen uker, før p se hvordan det går, evt justere treningsprogram osv. Mange har også en del spørsmål om veien videre når de har blitt "frisk".

Vil tro noen også gjør det for å få mer penger i kassa. 

Please ikke legg noe mer i det enn det det er. Kiropraktorens jobb er å se til at det går bra med deg, han får betalt i det og det ligger ikke noe mer i det enn det. 

Dersom du skal ha flere timer vil jeg anbefale deg å finne en annen behandler. 

Anonymkode: 936e3...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei. Dette er nok bare en mann som gjør jobben sin. Du kan jo ta en sjans og spørre om han vil ta en kaffe/hinte frempå, for du skal jo ikke dit igjen uansett 

Anonymkode: 706b2...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingrid78

Det er veldig vanlig med oppfølgingstimer. Har gått til kiropraktor i mange år, og nå styrer jeg det mye selv fordi jeg kjenner hvordan kroppen fungerer. Men det hender fremdeles han ber meg komme tilbake etter en eller to uker for en ekstra knekkerunde når det er ille. Så dette er nok bare en mann som gjør jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har gått til en kiropraktor i 4 uker nå og fikk utrolig god kjemi, kanskje litt betatt.. Etter behandlingen idag var jeg ferdig men han sa han ønsket at jeg kom tilbake om 2 uker for å se hvordan det går. Er det vanlig eller kan jeg tenke at han vil se meg igjen? 

Anonymkode: e2813...c6f

Nå har vi hatt x antall tråder med betatt av og be ut/date alt fra legen til søppelkøreren. 

Helsepersonell som innleder et forhold til pasienter blir fratatt autorisasjon og dermed avskiltet i forhold til jobb. Tror du at en kiroprator er mer interessert i deg enn i jobben sin? 

Anonymkode: a71df...b2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...