Gå til innhold

Om du hadde en blogg, hva ville du aldri ha skrevet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp opprettet en blogg for å poste bilder og tekst. Jeg ønsker å være forholdsvis anonym og jeg kommer ikke til å poste bilder av meg selv eller andre ting som åpenbart identifiserer hvem jeg er. Jeg ønsker å være ærlig, men har også tenkt på hva jeg aldri ville ha skrevet om. 

Foreløpig har jeg kommet frem til at jeg ikke kommer til å skrive om eller poste bilder av kjæresteforhold, barn eller andres historier.

Om du hadde en blogg, hva ville du aldri ha skrevet om?

Anonymkode: e4b37...f24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Jeg ville kun hatt en blogg dersom jeg genuint mente at jeg hadde et relevant og saklig budskap som kunne være av betydning for andre mennesker. Jeg ville aldri hatt en blogg bare for å få det til å virke som om mitt hverdagslige og trivielle liv var så forferdelig interessant. Navlebeskuende og selvforherligende misbruk av elektroniske kommunikasjonsmetoder er ikke helt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn og vidunderpiller. Rett og slett kun vært ærlig uten å si hvem man selv er, da det er tøft nok å være barn i dag utenom at mor/får skal drite seg ut på nett.

Anonymkode: 02e47...dd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg ville kun hatt en blogg dersom jeg genuint mente at jeg hadde et relevant og saklig budskap som kunne være av betydning for andre mennesker. Jeg ville aldri hatt en blogg bare for å få det til å virke som om mitt hverdagslige og trivielle liv var så forferdelig interessant. Navlebeskuende og selvforherligende misbruk av elektroniske kommunikasjonsmetoder er ikke helt for meg. 

Enig.  Bedre kan det ikke sies! ....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri blogget

Anonymkode: 4a8cd...1f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg musikkblogget for omtrent 10 år siden. Skrev om musikken jeg likte, konserter jeg var på og gikk skikkelig i dybden på nye album og litt uvanlige sjangre. Alt var på engelsk.  

Var kjempe gøy de årene jeg holdt på.

Anonymkode: 7b8c2...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg musikkblogget for omtrent 10 år siden. Skrev om musikken jeg likte, konserter jeg var på og gikk skikkelig i dybden på nye album og litt uvanlige sjangre. Alt var på engelsk.  

Var kjempe gøy de årene jeg holdt på.

Anonymkode: 7b8c2...8ae

..på denne måten var alt veldig upersonlig og ingenting ble om meg som person eller om menneskene i livet mitt. 

Anonymkode: 7b8c2...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt meg til noe jeg har interesse for og som jeg synes er gøy. Interesserer meg for historie, musikk, film, språk, foto osv, så det måtte da blitt noe av det. Om jeg ikke skulle være anonym kunne jeg skrevet om en reise for eksempel, skrevet om reisemålet, historien til stedet eller landet, ting jeg gjorde og så som er spesielt for det stedet, fine bilder, spennende mat, kulturforskjeller osv. Men jeg ville ikke tatt med de jeg reise med eller hverdagsfjas som hva vi gjorde dag for dag eller andre mer personlige ting. 

Jeg vil uansett si at du må ha i bakhodet at du en dag kan bli avslørt, så vær forsiktig med alt for intime detaljer. 

Anonymkode: dd538...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Moteklær og vesker, sminke og parfyme og lignende unødvendig fjas... 

Anonymkode: b01f8...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blogger om min hverdag, og deler mye personlig. Men private ting, deler jeg ikke. 

På insta har hunden min egen profil, og der deler jeg bilder og videoer av når vi trener, går tur, bader, når hunden er med å padler osv. 

 

Anonymkode: b6a60...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Sminke og mote, og livet mitt, ville jeg aldri blogget om.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet mitt og meg selv. Ville heller aldri lagt ut bilder av meg selv og aldri frontet kosmetiske behandlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...