Gå til innhold

Ikke ute etter ONS men ble dumpa dagen etter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde snakka ganske lenge med en mann på nett. Han var veldig klar på at han ikke var på utkikk etter en ONS, men et seriøst forhold. Da vi traff hverandre på fredag klikket det (trodde jeg) med en gang. Vi snakket lett om alt. Han virka veldig seriøs, og snakket blant annet om at familien min ville elske han, at han gledet seg til å vise meg hjemstedet hans, kort sagt mye snakk men tomme ord skulle det vise seg at det var. Vi satt og snakket til langt på natt. På slutten av kvelden foreslo han at vi dro hjem til han. Det skulle jeg aldri gått med på. Men jeg gjorde det. Vi hadde fantastisk sex.. neste dag lagde han frokost og vi lå på sofaen og koste til jeg måtte gå hjem. 

Deretter hørte jeg ingenting fra ham.. jeg sendte han en hyggelig mld dagen etterpå, hvorpå jeg fikk svar på kvelden om at han hadde tenkt og hadde ikke fått følelser for meg og at det ikke var noen vits i å fortsette å treffes, og «lykke til videre». 

Altså, jeg hadde jo heller ikke fått følelser for ham, sånt tar jo litt tid trodde jeg, men jeg var definitivt betatt - ellers hadde jeg jo ikke blitt med ham hjem? Og ville ikke tro han hadde invitert meg med hjem heller? Fant han ut av det dagen derpå da han så meg uten sminke eller var dette planen hele tiden? Syns han jeg var en slut som takket ja til å være med hjem første kvelden allerede? Føler meg skikkelig mislykka jeg.. og føler jeg har null selvinnsikt og at jeg er en skikkelig dårlig menneskekjenner - det føltes jo virkelig ut som om vi matchet. Helvete heller, jeg føler meg kvalm.

Anonymkode: 9284d...a5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er risikoen med å ha sex på første kvelden. Den mannlige gjengen sier mye rart for å få seg noe :) 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer. Teit svar, jeg vet.

Mange her kommer til å si at han er en dust, du er en dust, du skulle ikke gjort ditt og datt. Det kan være han var betatt den første dagen, men at han ikke kjente det dagen etter. Kanskje han ikke kjente kjemi. Han er ikke nødt til å være en idiot, folk har lov til å ombestemme deg. Han var iallfall høflig nok til å si i fra kort og greit uten å gi deg falske forhåpninger om noe, mange får ikke den avslutningen. Det jeg derimot syns er rart er hvordan han snakket om seg selv, at familien din kommer til å elske han? Det er en rar ting å påstå, selv om det sikkert skulle være humor. 

Du følgte hjertet og ble med han hjem fordi du hadde lyst og hadde det gøy tenker jeg meg? Da syns jeg ikke du skal angre og slå deg selv i hodet. Det er ikke alltid folk finner sammen, alt man kan gjøre er å prøve. 

Anonymkode: 5e339...c7c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt skuffelsen. Jeg har inntrykk av, etter å ha hørt noen historier, at noen menn er veldig flyktige på denne måten. At de  først er veldig engasjerte både i samtale og sex, for så å miste all interesse plutselig. Jeg forstår dem ikke helt, men jeg ville i hvert fall ikke gitt noe mer oppmerksomhet til en slik fyr, og ikke gitt han noen sjanse om han skulle komme krypende senere en gang.

Jeg mistenker egentlig at slike menn er høye på seg selv. At hvis en dame faller lett for han tror han at hun ikke er bra nok for han. :)

Og TS, det utsagnet du siterer her, om at han sa familien din ville elsket han - du hører vel at fyren er veldig innbilsk? En bjelle burde vel ha ringt der.

Anonymkode: 64de5...943

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne visst ta deg med hjem selv om han ikke var betatt. Eller ville se deg igjen. Og sånn sett er det jo en risiko å ha sex på første date. Så kanskje greit å unngå om man ikke tåler en evt avvisning etterpå. Og enig i at han ikke trenger å være en idiot. Han la bare mindre i det enn deg. 

Når det gjelder sånn voldsom fremtidsplanlegging har jeg erfart at det er et rødt flagg.

Har vært på flere dater der jeg har følt vi har super kjemi. Men så ville han ikke se meg igjen. Så om det er å være en dårlig menneskekjenner er du ikke den eneste. Om det er noen trøst :)

Anonymkode: d949d...ae6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det bare. Det tar tid å bli kjent med noen og utvikle følelser, men noen ganger kjenner man med en gang at det ikke helt klaffer. Det hadde nok ikke noe å si hvor fort dere hadde sex, men om det var det så er det vel like greit at det ikke ble noe mer. Noen trenger ikke mer enn fysisk tiltrekning for å ha sex, andre trenger mer. Ikke legg for mye i det og ta heller lærdom av det om du føler dette påvirker deg negativt. Det kan være at han inviterte deg med hjem fordi han viste det ikke ville bli noe mer, og da så han en mulighet til å i hvert fall få seg noe. Gjør det du selv har lyst til å gjøre og som gir deg noe positivt. Om du ønsker å ha sex så gjør det, ønsker du å vente så gjør du det. Men jeg personlig tror ikke det har noe å si fra eller til hvor lenge man venter med å ha sex, men at det er andre ting som spiller inn. Du kan godt vente 3 dater eller 10 dater og likevel oppleve å bli dumpet etterpå. 

Anonymkode: f33a3...488

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Som en over skriver: sånt skjer. Det er et teit svar, men jeg synes ikke du skal klandre deg selv for å ha gjort ditt og datt. Bakgrunnen for at du gjorde det var ikke at du skulle bli kastet til side dagen etter, og hadde du visst det du nå vet så hadde du ikke gjort det, men du var tilstede i nået, der og da, og utifra sånn ting var da gjorde du noe som var fint og bra for deg. Jeg skjønner at du blir kvalm når du får denne i trynet dagen etterpå, men du har ikke gjort noe galt. Kanskje du kjenner deg kvalm fordi du føler at du var "løs" (liker ikke det ordet, men mange bruker det om sånt som dette)? 

Kanskje det kan hjelpe å være raus med seg selv. Du levde i nået. Du tillot deg å bli revet med, det er ingenting galt med det. Du har ikke skadet eller såret noen. Du har gått på en bomtur. Verdsett opplevelsen for det den var der og da, for det var jo fint. Og så ta skuffelsen som kommer nå, og tillat deg å være sur og skuffet. Og så går du videre, uten å tillegge dette så mye verdi. Det var bare enda en del av den menneskelige opplevelsen. 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde snakka ganske lenge med en mann på nett. Han var veldig klar på at han ikke var på utkikk etter en ONS, men et seriøst forhold. Da vi traff hverandre på fredag klikket det (trodde jeg) med en gang. Vi snakket lett om alt. Han virka veldig seriøs, og snakket blant annet om at familien min ville elske han, at han gledet seg til å vise meg hjemstedet hans, kort sagt mye snakk men tomme ord skulle det vise seg at det var. Vi satt og snakket til langt på natt. På slutten av kvelden foreslo han at vi dro hjem til han. Det skulle jeg aldri gått med på. Men jeg gjorde det. Vi hadde fantastisk sex.. neste dag lagde han frokost og vi lå på sofaen og koste til jeg måtte gå hjem. 

Deretter hørte jeg ingenting fra ham.. jeg sendte han en hyggelig mld dagen etterpå, hvorpå jeg fikk svar på kvelden om at han hadde tenkt og hadde ikke fått følelser for meg og at det ikke var noen vits i å fortsette å treffes, og «lykke til videre». 

Altså, jeg hadde jo heller ikke fått følelser for ham, sånt tar jo litt tid trodde jeg, men jeg var definitivt betatt - ellers hadde jeg jo ikke blitt med ham hjem? Og ville ikke tro han hadde invitert meg med hjem heller? Fant han ut av det dagen derpå da han så meg uten sminke eller var dette planen hele tiden? Syns han jeg var en slut som takket ja til å være med hjem første kvelden allerede? Føler meg skikkelig mislykka jeg.. og føler jeg har null selvinnsikt og at jeg er en skikkelig dårlig menneskekjenner - det føltes jo virkelig ut som om vi matchet. Helvete heller, jeg føler meg kvalm.

Anonymkode: 9284d...a5b

Er han fra Oslo og jobber i en bank også eller ? 😂 høres ut som en jeg traff 

Anonymkode: f37ff...290

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han brukte deg. 
Er derfor man vanligvis venter med sex. Ikke mye du kan gjøre annet en å se deg om etter noen bedre, og ikke gå på limpinne igjen. Fyrer som er ute etter sex blir skremt bort etter et par dater uten sex (de er ikke tålmodig nok til å holde masken). Ta bare erfaringen med videre. Håper du finner kjærligheten i fremtiden. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt skjer. Teit svar, jeg vet.

Mange her kommer til å si at han er en dust, du er en dust, du skulle ikke gjort ditt og datt. Det kan være han var betatt den første dagen, men at han ikke kjente det dagen etter. Kanskje han ikke kjente kjemi. Han er ikke nødt til å være en idiot, folk har lov til å ombestemme deg. Han var iallfall høflig nok til å si i fra kort og greit uten å gi deg falske forhåpninger om noe, mange får ikke den avslutningen. Det jeg derimot syns er rart er hvordan han snakket om seg selv, at familien din kommer til å elske han? Det er en rar ting å påstå, selv om det sikkert skulle være humor. 

Du følgte hjertet og ble med han hjem fordi du hadde lyst og hadde det gøy tenker jeg meg? Da syns jeg ikke du skal angre og slå deg selv i hodet. Det er ikke alltid folk finner sammen, alt man kan gjøre er å prøve. 

Anonymkode: 5e339...c7c

Det er ikke normalt nei at et oppegående og voksen person som er 36 feks gjør sånt eller ombestemmer seg over natten, da burde han gå i seg selv isteden og ikke er noe å samle på allikevel. Sånt ræl burde kastes i en kontainer. Kvinner vil ha en mann som er stabil og smart nok og ikke rar, noe han tydeligvis er når han plutselig ikke vil etter natten. Burde vært fengselsstraff for å utbytte kvinner seksuelt så hadde det ikke skjedd eller en bot på høye summer.

Anonymkode: f37ff...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så kommer slikt til en etter en har vært intim, andre ganger før.

Det har tvilsomt med valgene du tok, men enten han eller kjemien mellom dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han fra Oslo og jobber i en bank også eller ? 😂 høres ut som en jeg traff 

Anonymkode: f37ff...290

Eller er han fra Bergen og jobber i oljebransjen? 

Høres ut som en jeg har truffet også 🤣

Anonymkode: c6acc...1b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er han fra Bergen og er selvstendig næringsdrivende? 

Anonymkode: d4454...fd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke klandre deg selv her, men prøv å ta lærdom. Du er tjent med å ta høyde for at menn: juger, har stort ego og føler seg evig mye bedre enn de de dater og er kyniske. Ikke vær like naiv neste gang selv om han virker troverdig. Ikke tro at bare du er grei, vil andre være grei mot deg: det skjer ikke. 

Anonymkode: abf56...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No sex before monogamy :P

Hun dama fra millionaire matchmaker har nok et poeng :P 

Anonymkode: 29a38...945

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han har funnet en oppskrift som fungerer for han. Han spiller på det at han er på leting etter forhold og investerer tid til det han får hva vil. Hadde han vært redelig så hadde han informert deg om at han ikke så noe fremtid for dere, før dere gikk til sengs. 

Du skal ikke skamme deg. Du var ærlig i dine intensjoner, og heldigvis for deg var ikke sexen elendig heller. Det er ikke noe galt i at du hadde sex med han, uansett om du bare hadde vært kåt, ikke la han gjøre at du skammer deg for din sekualitet. Men skjønner at du syns det er vondt å bli lurt, spesielt om du er selektiv med hvem du deler sex med ellers. Men om det er noen som bør skamme seg så er det han, får håpe han får smake sin egen medisin en vakker dag. 

Ikke gi opp på å finne noen. Alle er heldigvis ikke sånn som han, og om du møter på liknende menn så vil du lettere se gjennom løgnene deres. Håper du finner noen som fortjener deg ❤

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde nok blitt skeptisk om en mann allerede på første date, snakket om at han gledet seg til å vise meg fram til familien:fnise: Slikt er bare ikke logisk etter bare 'ett møte, hvor en heller ikke kjenner hverandre godt nok..

Han har nok lurt deg godt, ts. Han ville selvsagt ikke innrømme at det var ONS han ville ha, for da hadde du kanskje gått videre. Derfor lyver menn om dette, og noen kvinner biter på. 

De første datene bør ikke pågå hjemme. Da er det tryggest å gjøre det ute til man har blitt bedre kjent :) 

Når han begynte å klå på deg burde du allerede ha gått.. Ordentlige menn gjør ikke noe så sjuskete..

Neste gang bør du også stå for det du sier, og faktisk ikke ha sex på første date ;) Så dere to har jo på sett og vis ikke vært oppriktige, når det gjelder ONS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt nei at et oppegående og voksen person som er 36 feks gjør sånt eller ombestemmer seg over natten, da burde han gå i seg selv isteden og ikke er noe å samle på allikevel. Sånt ræl burde kastes i en kontainer. Kvinner vil ha en mann som er stabil og smart nok og ikke rar, noe han tydeligvis er når han plutselig ikke vil etter natten. Burde vært fengselsstraff for å utbytte kvinner seksuelt så hadde det ikke skjedd eller en bot på høye summer.

Anonymkode: f37ff...290

Huff, er det du som må til psykolog hver gang en mann skuffer deg? Det du skriver er jo ikke sinnsfriskt .... 

Anonymkode: 05f18...aab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde snakka ganske lenge med en mann på nett. Han var veldig klar på at han ikke var på utkikk etter en ONS, men et seriøst forhold. Da vi traff hverandre på fredag klikket det (trodde jeg) med en gang. Vi snakket lett om alt. Han virka veldig seriøs, og snakket blant annet om at familien min ville elske han, at han gledet seg til å vise meg hjemstedet hans, kort sagt mye snakk men tomme ord skulle det vise seg at det var. Vi satt og snakket til langt på natt. På slutten av kvelden foreslo han at vi dro hjem til han. Det skulle jeg aldri gått med på. Men jeg gjorde det. Vi hadde fantastisk sex.. neste dag lagde han frokost og vi lå på sofaen og koste til jeg måtte gå hjem. 

Deretter hørte jeg ingenting fra ham.. jeg sendte han en hyggelig mld dagen etterpå, hvorpå jeg fikk svar på kvelden om at han hadde tenkt og hadde ikke fått følelser for meg og at det ikke var noen vits i å fortsette å treffes, og «lykke til videre». 

Altså, jeg hadde jo heller ikke fått følelser for ham, sånt tar jo litt tid trodde jeg, men jeg var definitivt betatt - ellers hadde jeg jo ikke blitt med ham hjem? Og ville ikke tro han hadde invitert meg med hjem heller? Fant han ut av det dagen derpå da han så meg uten sminke eller var dette planen hele tiden? Syns han jeg var en slut som takket ja til å være med hjem første kvelden allerede? Føler meg skikkelig mislykka jeg.. og føler jeg har null selvinnsikt og at jeg er en skikkelig dårlig menneskekjenner - det føltes jo virkelig ut som om vi matchet. Helvete heller, jeg føler meg kvalm.

Anonymkode: 9284d...a5b

Er det ikke like greit det skjedde dagen etter du møtte han, enn 3-4 mnd med sex og dating? Vær glad han dumpet deg tidlig. Gå videre, dette har ingenting med deg å gjøre:) Klem. 

Anonymkode: 5ae77...40c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...