AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1761 Del Skrevet 18. oktober 2020 Hva er vitsen med enda en tråd? Vi har allerede en om denne gruppen; Anonymkode: 50dca...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1762 Del Skrevet 18. oktober 2020 De som uthenger BV-ansatte på den gruppen, eller generelt poster der, burde helt klart få det dokumentert og lagt inn i mappen de helt klart har om seg hos BV. Det burde tas med i vurdering av sakene deres, det er tross alt helt klart at de ikke er oppegående nok til å oppdra barn riktig. Anonymkode: 8c6f5...59a 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 18. oktober 2020 #1763 Del Skrevet 18. oktober 2020 (endret) Det var slike kokofolk som fikk meg til å rømme fra barnevernsutdannelsen min som sosionom! Kunne ikke risikere at familien min ble rammet, av trusler og slikt! Endte opp som kokk og kantinedame , mye tryggere! Endret 18. oktober 2020 av Anciol 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1764 Del Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som uthenger BV-ansatte på den gruppen, eller generelt poster der, burde helt klart få det dokumentert og lagt inn i mappen de helt klart har om seg hos BV. Det burde tas med i vurdering av sakene deres, det er tross alt helt klart at de ikke er oppegående nok til å oppdra barn riktig. Anonymkode: 8c6f5...59a Hvorfor skal ikke folk kunne kritisere bv ansattes "arbeid"? Du er klar over at det er helt lovlig å kritisere offentlig ansatte? Det skal ikke ha noe med omsorgssituasjonen til barna å gjøre,og heller ikke med vurderingen av det. Selvfølgelig. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1765 Del Skrevet 18. oktober 2020 Det som er vanskelig med slike grupper er at folk sluker alt rått. BV har taushetsplikt, så man får bare hørt en side av saken. Det betyr at folk kan legge ut sin uskyld og fortelle om alt som er feil fra BV sin side. En sak blir kun belyst fra en side, og det er trist mange kaster seg på uten å registrere det. Taushetsplikten beskytter barna og resten av familien, men denne beskyttelsen ødelegges da av de som står barna nærmest. Anonymkode: 62393...9a7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1766 Del Skrevet 18. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ikke. De letter etter lett offer: utlendinger, syke, alenemødre, de som ikke har mye familie rundt seg. Mer barn ut av familie => mer penger til kommune fra oljefond. For å hjelpe barna som er i biologisk familie må kommunen bruke egne penger. For å hjelpe barnet som har blitt fjernet får de ubegrenset budsjett fra staten. Din historie har lite med deres metoder å gjøre. Anonymkode: 9cd0a...1c1 Herregud da. Du har virkelig ikke peiling. Det koster kommunenen (skattebetalerne) myyyyyye penger når foreldre ikke evner å ta vare på egne barn. Anonymkode: 6f648...52a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1767 Del Skrevet 18. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal ikke folk kunne kritisere bv ansattes "arbeid"? Du er klar over at det er helt lovlig å kritisere offentlig ansatte? Det skal ikke ha noe med omsorgssituasjonen til barna å gjøre,og heller ikke med vurderingen av det. Selvfølgelig. Anonymkode: 25475...4cc Å kritisere på normal måte er helt ok, å slenge ut dritt, henge seg på ustabile mennesker , finne pp ting og lage konspirasjonsteorier er ikke ok Anonymkode: 3fcdb...b2b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1768 Del Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er vanskelig med slike grupper er at folk sluker alt rått. BV har taushetsplikt, så man får bare hørt en side av saken. Det betyr at folk kan legge ut sin uskyld og fortelle om alt som er feil fra BV sin side. En sak blir kun belyst fra en side, og det er trist mange kaster seg på uten å registrere det. Taushetsplikten beskytter barna og resten av familien, men denne beskyttelsen ødelegges da av de som står barna nærmest. Anonymkode: 62393...9a7 Nettop , ene i gruppen der er pedofil og hevder han er fratatt barna uten grunn Anonymkode: 3fcdb...b2b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1769 Del Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud da. Du har virkelig ikke peiling. Det koster kommunenen (skattebetalerne) myyyyyye penger når foreldre ikke evner å ta vare på egne barn. Anonymkode: 6f648...52a Kommunen får alt dekket av staten når den har omsorgen for barnet. Hvis kommunen derimot tilbyr hjelp i form av tjenester til barnet og familien så koster det penger. Så det er tydelig at omsorgsovertakelse er et bedre valg for kommunen. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1770 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nettop , ene i gruppen der er pedofil og hevder han er fratatt barna uten grunn Anonymkode: 3fcdb...b2b Hvem? Og hvordan vet du det? Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1771 Del Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å kritisere på normal måte er helt ok, å slenge ut dritt, henge seg på ustabile mennesker , finne pp ting og lage konspirasjonsteorier er ikke ok Anonymkode: 3fcdb...b2b Nå er jeg litt usikker på om hva du mener med "å slenge ut dritt", men kritikk må offentlig ansatte tåle da det er helt lovlig. Skulle bare mangle at man ikke hadde lov å engang kritisere disse menneskerettighetsbrytere. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1772 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem? Og hvordan vet du det? Anonymkode: 25475...4cc Det vet du sikkert selv, du som er i den gruppen Anonymkode: 3fcdb...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1773 Del Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er jeg litt usikker på om hva du mener med "å slenge ut dritt", men kritikk må offentlig ansatte tåle da det er helt lovlig. Skulle bare mangle at man ikke hadde lov å engang kritisere disse menneskerettighetsbrytere. Anonymkode: 25475...4cc Du er et glimrende eksempel på dette med ikke konstruktiv kritikk Anonymkode: 3fcdb...b2b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1774 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det vet du sikkert selv, du som er i den gruppen Anonymkode: 3fcdb...b2b Jeg er ikke medlem i den gruppen, har aldri vært det, og vil nok aldri bli det. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1775 Del Skrevet 18. oktober 2020 Mine foreldre er aktive i den gruppen og mener de ble frastjålet oss på falskt grunnlag av ett pedokrati som bl.a Erna og frimurerne står bak. Det er dessverre utrolig mange foreldre uten selvinnsikt som ikke forstår at de ikke er istand til å ta vare på barna sine, og det er skummelt hvordan kun den ene siden kommer ut i det ekkokammeret der inne. Jeg ser det på alle som hyller mine foreldre som forfulgte martyrer og tar deres parti i saken og oppriktig tror på alt tullet de spyr ut. Jeg har til og med linket til dommen min far fikk for å prøve å vise dem at ting har to sider, men da ble jeg anklaget for hjernevask og at dommen var oppspinn. Anonymkode: 1d6dd...2dc 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1776 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine foreldre er aktive i den gruppen og mener de ble frastjålet oss på falskt grunnlag av ett pedokrati som bl.a Erna og frimurerne står bak. Det er dessverre utrolig mange foreldre uten selvinnsikt som ikke forstår at de ikke er istand til å ta vare på barna sine, og det er skummelt hvordan kun den ene siden kommer ut i det ekkokammeret der inne. Jeg ser det på alle som hyller mine foreldre som forfulgte martyrer og tar deres parti i saken og oppriktig tror på alt tullet de spyr ut. Jeg har til og med linket til dommen min far fikk for å prøve å vise dem at ting har to sider, men da ble jeg anklaget for hjernevask og at dommen var oppspinn. Anonymkode: 1d6dd...2dc Det er dessverre sånn det er der inne Anonymkode: 3fcdb...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1777 Del Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er et glimrende eksempel på dette med ikke konstruktiv kritikk Anonymkode: 3fcdb...b2b Kan du utdype litt? Ellers blir det litt ikke-konstruktiv, eller hva synes du? Eller blir det litt vanskelig å uttrykke deg skriftlig? Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1778 Del Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine foreldre er aktive i den gruppen og mener de ble frastjålet oss på falskt grunnlag av ett pedokrati som bl.a Erna og frimurerne står bak. Det er dessverre utrolig mange foreldre uten selvinnsikt som ikke forstår at de ikke er istand til å ta vare på barna sine, og det er skummelt hvordan kun den ene siden kommer ut i det ekkokammeret der inne. Jeg ser det på alle som hyller mine foreldre som forfulgte martyrer og tar deres parti i saken og oppriktig tror på alt tullet de spyr ut. Jeg har til og med linket til dommen min far fikk for å prøve å vise dem at ting har to sider, men da ble jeg anklaget for hjernevask og at dommen var oppspinn. Anonymkode: 1d6dd...2dc Det er kjedelig hva du har opplevd, og jeg føler meg med deg. Men jeg må bare si at du må huske at det er over 20 000 medlemmer i gruppen, og enda flere som leser men ikke deltar, og alle har forskjellige historier og opplevelser. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2020 #1779 Del Skrevet 18. oktober 2020 Ta å send melding til barnevernet og politiet samt rapporter til Facebook alt du ser av trusler, uthenging og hatytringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1780 Del Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er kjedelig hva du har opplevd, og jeg føler meg med deg. Men jeg må bare si at du må huske at det er over 20 000 medlemmer i gruppen, og enda flere som leser men ikke deltar, og alle har forskjellige historier og opplevelser. Anonymkode: 25475...4cc Det er klart, jeg snakker kun om mine foreldre og den store gjengen med faste støttespillere . Anonymkode: 1d6dd...2dc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå