Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tekst og bilde fra er medlem. Hva skal dette være godt for? Hvem er det som innbiller seg at dette vil hjelpe saken deres?? 

bv og politi til helvete svin

9487E659-EC4C-4D13-A198-B6BB66BE3641.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Silkebris skrev:

Dessverre er BV eneste MAFIA i Verden som berører familie!!!

Bv sei at barn ikkje glad ner dom se foreldra ser detta videoen ser det barn ikkje glad før møte oss efter 3 månder ser vi barn igjen - Ettefulgt av videoe med full eksponering av barna sine. Støtteerklæringene fra likesinnede strømmer på:

De lyver så tungene blir svarte i munnen på dem....Klarer de i det hele tatt sove på nettene...?
Har de noen som helst samvittighet..

fuck barnevernet og alle som jobbe i det... dei burde bli satt i faen livstid i fengsel istedet...

Barnevernt sier så mye bullshit, for de har ikke noe annet å gjøre, enn å ta barn fra uskyldige foreldre.

Det er ingen der som er egnet til å ha omsorgen for barna sine. De evner ikke å ta vare på seg selv en gang 

De ser visst ikke at de ødelegger for gjenforening med barna sine. Er så glad for at bv beskytter disse mot ytterligere traumatisering

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som går inn på profilene til disse menneskene?

Tar meg en tur innimellom, feks her om dagen en dame som forbannet BV og alt som var. På profilen hennes hadde hun en kjæreste det virket som om hun slo opp med annenhver dag. Kjæresten hadde torturert hunden hennes slik at den døde, og så skrev hun om at han trøstet henne etter en tung dag.... Flere statuser om hvor kan man få tak i best dop og når noen tok det opp svarte hun ja men det er jo så gøy.

Lurer fælt på hva BV mente var uegnet i hjemmet hennes jeg :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

De ser visst ikke at de ødelegger for gjenforening med barna sine. Er så glad for at bv beskytter disse mot ytterligere traumatisering

Nei, stakkars barn den dagen de innser hva foreldrene sine driver med på Internett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har delt videosnutter fra en vietnamesisk facebook side om hvordan en far klarer seg i Vietnam uten innlagt vann og strøm (fullstendig urelatert til gruppen) med følgende kommentar:

Sitat

if someone did that in norway they will lose theyr child, no water in house = state take child , no eye contakt = state take child, Low birth weight = state take child. High birth rate= they take your child.... In norway is not my children, its the states children.. Norway is crazy scary... dont be like Norway 

Svar i kommentarfeltet er 

Sitat

Norge i et nøtteskall..... ja tenk at andre i verden skal klare dette men ikke Norge😳 det henger ikke på greip

Sitat

ja det der er sån typisk norsk omsorgssvikt... 🤔🤨😉😆

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silkebris skrev:

Tekst og bilde fra er medlem. Hva skal dette være godt for? Hvem er det som innbiller seg at dette vil hjelpe saken deres?? 

bv og politi til helvete svin

9487E659-EC4C-4D13-A198-B6BB66BE3641.jpeg

Viser bare hvor lite de har vert til stede i historietimene oå skolen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Viser bare hvor lite de har vert til stede i historietimene oå skolen

Eller tilstede sånn generelt.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Barnevernet har skapt mer ondskap og frykt blant mange mennesker, man kan vel med god samvittighet sette denne organisasjonen på lik linje med Midt-Østens terrorgrupper. De utfører bare sine handlinger på hver sin måte! Så lenge norske politikere, den norske regjering ikke gjør noe med denne barneverngalskapen, er det ensbetydende med at dem la barnevernet presentere Norge, som et terror land som ødelegger sine egne, og andres barn, for barnevernet har jo tatt en del fra ikke etnisk-norske barnefamilier også.

Kommentar til artikkel om deres fakkeltog mot BV.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det må bli en stopper på dette. Ikke rart barna fra utlandet er mye mer flinkere enn norske barn i forskjellige fag. Der er vi langt nede i Norge i forhold til andre land. I fjord var det mye prat om at Norske barn var langt nede. Da må en lure på om hva og hvorfor dette skjer. MON tro om bv står bak1f914.png

"Ungdommer her har veldig mange psykiske problemer. Det er fordi de ikke har mening med livet. Bv er en av hovedgrunnene. Det er smittsomt når barn lever uten sin egen familie. Det naturlige er blitt unaturlig så det går galt til slutt.

 

Og sånn går no dagan.. 

 

uuiui🤔" "

 

Anonymkode: 27859...11d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Som regel er det sterke mentalt foreldre som mister sine barn , det ser de på som en trussel og temmer dem med å bortføre barna . Det vet jeg , har truffet mange av dem"

 

Kanskje dagens beste.. 

Anonymkode: 27859...11d

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emmelise skrev:

De har delt videosnutter fra en vietnamesisk facebook side om hvordan en far klarer seg i Vietnam uten innlagt vann og strøm (fullstendig urelatert til gruppen) med følgende kommentar:

Svar i kommentarfeltet er 

 

Vet ikke om jeg skal le, gråte eller klaske meg i hodet til jeg besvimer :frkk: :laugh::daane:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emmelise skrev:

Kommentar til artikkel om deres fakkeltog mot BV.

Hvor mange var det som gikk i dette fakkeltoget? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Hvor mange var det som gikk i dette fakkeltoget? 

160 ifølge avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Emmelise skrev:

160 ifølge avisen.

Trodde det bare var 10 jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende la også ut et dårlig bilde av domsslutningen. Der kan det skimtes at barna skulle flyttes fra forsterhjem og tilbake til besteforeldrene sine.. 

Saken gjelder ugyldige oppsigelse av fosterhjem  jeg var fosterhjem og til mine barnebarn ,og kidnapping av barnet uten vedtak.
Her er mine Domsluttning fra Sør-Trøndelag Tingrett.
Dato er 10-04-2018.
Svart og hvitt står der barnet skal flyttes tilbake til meg!
Nå må politikerne eller noen gjøre noe med denne tyran maktsyke barnevernet!
Lovløse akuratt som maffia.
Norges største skam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Trodde det bare var 10 jeg

Det var innenfor en spesifikk kommune. Det er godt mulig det har vært problemer der spesifikt og det har fått folk engasjert. Et av de som gikk i fakkeltog var en lokal fastlege. Kommunen selv skal visstnok ha startet utredning. Så det er høyst mulig at de som møtte opp var mennesker som hadde engasjert seg, og ikke "direkte utsatt for BV" for å si det litt teit. Har det vært legitime problemer med det spesifikke BV-kontoret håper jeg det forsåvidt blir ordnet opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at denne gruppen viser at den jobben vi som jobber med barn, uansett om det er på skole, i barnehage, BV eller annet, er så utrolig viktig! Heldigvis er de aller fleste foreldre veiledbare og har selvinnsikt, men så er det den lille gruppen som det er mange eksempler fra her som aldri kommer til å forstå hvorfor de ikke kan ha barna boende hos seg, som bare ikke evner å se barns behov, det er de barna vi må fange opp. Det er de barna som trenger at noen ser dem aller mest, og som flere av oss har en unik mulighet til å fange opp.

Jeg har god erfaring på å se disse foreldrene etterhvert, men denne gruppen gir et forsterket bilde av hvordan disse foreldrene tenker og agerer! Viktig å lese i FB gruppa hvor ille der virkelig er! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Det må bli en stopper på dette. Ikke rart barna fra utlandet er mye mer flinkere enn norske barn i forskjellige fag. Der er vi langt nede i Norge i forhold til andre land. I fjord var det mye prat om at Norske barn var langt nede. Da må en lure på om hva og hvorfor dette skjer. MON tro om bv står bak1f914.png

"Ungdommer her har veldig mange psykiske problemer. Det er fordi de ikke har mening med livet. Bv er en av hovedgrunnene. Det er smittsomt når barn lever uten sin egen familie. Det naturlige er blitt unaturlig så det går galt til slutt.

 

Og sånn går no dagan.. 

 

uuiui🤔" "

 

Anonymkode: 27859...11d

Ah, i fjord, ja 😅 Garra barnevernet som er skyld i at barna gjør det dårlig, ikke at foreldrene er analfabeter. 

Anonymkode: 8abde...ff3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Raiu skrev:

Er det noen som går inn på profilene til disse menneskene?

Tar meg en tur innimellom, feks her om dagen en dame som forbannet BV og alt som var. På profilen hennes hadde hun en kjæreste det virket som om hun slo opp med annenhver dag. Kjæresten hadde torturert hunden hennes slik at den døde, og så skrev hun om at han trøstet henne etter en tung dag.... Flere statuser om hvor kan man få tak i best dop og når noen tok det opp svarte hun ja men det er jo så gøy.

Lurer fælt på hva BV mente var uegnet i hjemmet hennes jeg :sarkasme:

Ja, jeg går også inn på profilene deres og har registrert det samme som deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Som regel er det sterke mentalt foreldre som mister sine barn , det ser de på som en trussel og temmer dem med å bortføre barna . Det vet jeg , har truffet mange av dem"

 

Kanskje dagens beste.. 

Anonymkode: 27859...11d

Å herregud.. vrangforestilling de lux. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...