Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Silkebris skrev:

Tre barn ble savnet fra en barnehage i dag da de ville ut og leke utenfor BHGs område. Et gruppemedlem kom frem til denne teorien. Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom uttalelsen og denne hendelsen.. 

Det er nok en grunn til at barnevernet pusher på barnevernet på foreldrene så fort.
I en god del av tilfellene kan det være for å dekke over egen inkompetanse for å slippe å stå til ansvar for svikt de selv har begått.
Dette har jo blitt vanlig i nesten alle offentlige instanser nå.
Lure seg unna ansvar.
Bruke de midlene de kan for å oppnå det.
Det er altfor mye svikt i systemet også.

Det gir jo ingen mening. Hva var greia egentlig? Er jo barnehagen som skal ha refs  når barna stikker av. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Silkebris skrev:

Det eneste jeg kan tenke skulle gjøre dette til en bv sak må være at barna har kommet til det hjemmet uten at den moren har meldt ifra om at de er der. At moren bare har tenkt «der kom de» og ikke tenkt.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duff skrev:

Det eneste jeg kan tenke skulle gjøre dette til en bv sak må være at barna har kommet til det hjemmet uten at den moren har meldt ifra om at de er der. At moren bare har tenkt «der kom de» og ikke tenkt.  

Foreldrene visste ikke hvor barna var.. Det er ikke foreldrene som er i søkelyset her da rutiner i BHG har tydeligvis sviktet.

Uttalelsen til gruppemedlemet henger ikke på greip. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et gullkorn.. 

Tannleger driver dessuten terror og trekker tenner på de foreldre de skal nedsverte i barnevernsaker! Alt henger sammen!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Papirfly, mod.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Silkebris skrev:

Enda et gullkorn.. 

Tannleger driver dessuten terror og trekker tenner på de foreldre de skal nedsverte i barnevernsaker! Alt henger sammen!

Snart er det vel bv sin skyld hvis noen får kreft også...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Snart er det vel bv sin skyld hvis noen får kreft også...

Ja, alt henger jo tydeligvis sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Snart er det vel bv sin skyld hvis noen får kreft også...

En av moderatorene kunne allerede for et par måneder siden bekrefte at fastlegen hadde prøvd å plante livmorhalskreft hos henne ifbm en livmorhalsprøve 😉

Anonymkode: 1e20f...37c

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har alle de som skriker høyest elendig (noen ganger uforståelig) skriftlig språk?

- Hjelp unge mødre og fedre hjemme.ikke ta barn fordi en av foreldrene leser dorlig.det kan endre seg og de fleste tar opp fag i tyveårene. Hva er gate med foreldrene? Kan problemet løses? Er det konflikt.økonomi eller rehabilitering som koster?

-Barnevernet nor de er ferdig med jobben de gjør for staten.erna solberg og barneministeren på Stortinget. Da skal de sitt alene .de skal ikke ha annen jobb med mennesker

-Tenk på alle skjebne de har ødelagt, drevet til selvmord og alle familier opp gjennom tidene de har ødelagt

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En av moderatorene kunne allerede for et par måneder siden bekrefte at fastlegen hadde prøvd å plante livmorhalskreft hos henne ifbm en livmorhalsprøve 😉

Anonymkode: 1e20f...37c

Hæ?!? 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har alle de som skriker høyest elendig (noen ganger uforståelig) skriftlig språk?

- Hjelp unge mødre og fedre hjemme.ikke ta barn fordi en av foreldrene leser dorlig.det kan endre seg og de fleste tar opp fag i tyveårene. Hva er gate med foreldrene? Kan problemet løses? Er det konflikt.økonomi eller rehabilitering som koster?

-Barnevernet nor de er ferdig med jobben de gjør for staten.erna solberg og barneministeren på Stortinget. Da skal de sitt alene .de skal ikke ha annen jobb med mennesker

-Tenk på alle skjebne de har ødelagt, drevet til selvmord og alle familier opp gjennom tidene de har ødelagt

Anonymkode: 2998d...0c4

Enkelte gruppemedlemmer har ikke norsk som førstespråk. Når det gjelder de resterende medlemmene vet jeg ikke hva som er greia.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silkebris skrev:

Hæ?!? 😂

Jeg kødder ikke. Finner det ikke igjen, men hun hevdet så i en kommentar til et innlegg, ja. Jeg mener innlegget omhandlet om man kan stole på fastlegen i en undersøkelsessak dersom bv innhenter opplysninger derfra. Og det kan man altså ikke, all den tid fastlegen forsøkte å plante kreft hos henne for å svekke hennes sak overfor barnevernet. 

Ganske skremmende lesing.

Anonymkode: 1e20f...37c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kødder ikke. Finner det ikke igjen, men hun hevdet så i en kommentar til et innlegg, ja. Jeg mener innlegget omhandlet om man kan stole på fastlegen i en undersøkelsessak dersom bv innhenter opplysninger derfra. Og det kan man altså ikke, all den tid fastlegen forsøkte å plante kreft hos henne for å svekke hennes sak overfor barnevernet. 

Ganske skremmende lesing.

Anonymkode: 1e20f...37c

Jeg tror deg.

Regner med at det var flere det inne som kjøpte galskapen. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Silkebris skrev:

Jeg tror deg.

Regner med at det var flere det inne som kjøpte galskapen. 

 

Jeg tror ikke den fikk noe særlig støtte, faktisk. Men den fikk selvfølgelig stå uimotsagt. Sånn siden vi alle så hvordan det gikk da noen prøvde å forklare henne at et cos-kurs er nyttig, og ikke handler om hvordan man skal kose med barna 😉

Anonymkode: 1e20f...37c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke den fikk noe særlig støtte, faktisk. Men den fikk selvfølgelig stå uimotsagt. Sånn siden vi alle så hvordan det gikk da noen prøvde å forklare henne at et cos-kurs er nyttig, og ikke handler om hvordan man skal kose med barna 😉

Anonymkode: 1e20f...37c

Vel, vedkommende er admin og vil selvfølgelig ikke fjerne sin egen kommentar 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Silkebris skrev:

Vel, vedkommende er admin og vil selvfølgelig ikke fjerne sin egen kommentar 😂

Ingen tør motsi henne heller, mente jeg. Da er det på hodet og rævva ut som 'barnefjernsympatisør' 😆

Anonymkode: 1e20f...37c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen tør motsi henne heller, mente jeg. Da er det på hodet og rævva ut som 'barnefjernsympatisør' 😆

Anonymkode: 1e20f...37c

Ja, det har jeg registrert. Barnefjernet 🙄jauda.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er innleggene om kreften:

Quote

i 2007 prøvde jeg å forklare rettsystemet, hvordan jeg opplevde mitt møte med barnevernet. Jeg beskrev det som å tro man har kommet til barnevernet, men så ble man videresendt til en phisting-side.... nå, 10 år etter, ser man hvor rett jeg hadde! man tror man har kommet til offentlig ansatte, men så har man kommet til private innleide. svindlen er omfattende. et minne som åsså kommer meg i hu er... min daværende fastlege fortalte meg han hadde snakket med barnevernet. altså dem hadde diskutert meg bak min rygg. så sa fastlegen til meg at barnevernet hadde sagt til ham "det var ikke meningen å ramme henne så hardt"...!!

Annen person:

Quote

hadde ikke tolket det elller tatt det som noen form for unnskyldning.men han lege dritten burde også fått seg en skikkkelig skrape..

Og modden med "implantert kreft":

Quote

han legedritten forsvant fort over i ny stilling som forsker på sykehus..

Quote

men før han forsvant dit, så prøvde han å plante kreft på meg med en såkalt kreftprøve. det var etter det alle blei redd meg. jeg sliter fortsatt med den cysten.

Jeg skjønner godt at de ble redde, hun dama der er gal.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva prøver de å si? Fikk de kreft av gruppen?

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...