Emmelise Skrevet 26. mai 2018 #181 Del Skrevet 26. mai 2018 Sitat Her er et typisk eksempel på maktmisbruk av ei på Karmøy bv , saksbehandler 20+ som har fått en makt som hun ikke har forutsetninger for å bruke og som dermed misbrukes. Det var 2 barn, det er familie som kunne ta barn, men hele familien ble jo dømt, hun hadde ikke truffet familien. Barna ble splittet i 2 fosterhjem. Jenta på 3 er nå totalt ødelagt etter å ha bodd i fosterhjemmet i 3 år, hun er knekket psykisk og fysisk, (dokumentert av Karmøy bv, men selvsagt er det foreldrene som får skylden, de som knapt får se henne, mer følger senere) jenta var jo et atraktivt salgsobjekt så hun ble avlevert kjapt, ja hjemmet var jo klart før saken kom i nemda, gutten var det verre med han måtte i beredskapshjem. Barna ble kidnappet ulovlig fra Danmark i 2015 og mer om det kommer senere. Akkurat... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #182 Del Skrevet 26. mai 2018 Jau; Kan dette være en av grunnene til at barn fra gode familier blir kidnappet av bv. Hør på hva denne damen har funnet ut! https://www.facebook.com/groups/DRPhilexposecps/permalink/889891437888707/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #183 Del Skrevet 26. mai 2018 1 minutt siden, Emmelise skrev: Akkurat... Et attraktivt salgsobjekt... herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #184 Del Skrevet 26. mai 2018 Ja, dette er jo kjempe lurt å skrive; Jeg nekter å gi mer næring til psykopater. Jeg må gå en runde til med bv. La oss danse Heimdal Barnevern! Tusen takk Norge!👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 26. mai 2018 #185 Del Skrevet 26. mai 2018 Også var det svarkommentar til artikkel angående Sørlandet og fødselsraten. Sitat Kan det være steriliseringslus på ferde, tro? Psykologiprofessorer som tenderer til djevelen lærer visst opp steriliseringslus for å bli kvitt hellig liv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #186 Del Skrevet 26. mai 2018 Caps lock er viktig; Det er bv mål å få foreldre til å bli Overbevist om at de er Dårlige foreldre !Da har de Vunnet nok en Løgn ,MIST ALDRI TROEN PÅ AT DERE ER GODE FORELDRE SOM ELSKER BARNA DERES❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #187 Del Skrevet 26. mai 2018 Enda flere gullkorn; Alle barn i verden kan ikke være A4 og A til Å. Litt kjedelig om alle var smørblomster og vi ikke hadde noen andre farger, fasong og andre blomstrer. Vist alle skulle være likens, tale perfekt. Da må jo bv ta barn som er roboter. Kommer vel mer av dem tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 26. mai 2018 #188 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Sitat If the plague of the th century is communism, Nazism and fascism, the plague of the st century is norsk barnevern!!! Facebook oversatte det til engelsk fra noe jeg tror er russisk eller lignende. Endret 26. mai 2018 av Emmelise 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 26. mai 2018 #189 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Endret etter at sitat er slettet. Endret 26. mai 2018 av Leselusa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #190 Del Skrevet 26. mai 2018 Jaja.. kommentar til dama med koppene: Vi må ikke vise til andre,vi og de som kjenner oss vet hvem er vi.derfor er mange onde som vil ødelege oss.bare smill og stå på❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #191 Del Skrevet 26. mai 2018 Saken om det er flere som dør enn blir født på Sørlandet: sørlandet er fint om sommeren en fin sommerby men det er kun det som er fint. å bo og stifte familie er ingen anbefaling da de har ingen flinke lærere.eller ingen flinke til å se barnas behov. barn blir ikke hørt her og de følger ikke barne loven på sørlandet. sørlandet er kun opptatt av status og makt å sette seg selv i et bedre lys å sette ut falske rykter om andre. får å skade andres barn eller sette ut falske rykter om andre som man ikke kjenner det er sanheten om sørlandet. sørlandes er ingen bibel belte det er bare løgn. da sørlandet er ingen kristen by men en by som er full av hatt og sjalusi. å som bare elsker og skade andres barn å lever i en liten boble om at det ska være så utrolig flott by men det er ikke sannheten sånn som jeg har forstått det så er .sørlandet er en dritt by.drama og løgn det er sølandet og masse falskhetter. sørlandet er en falsk by.kun det. så jeg forstår veldig godt at det er lite barne fødtseler på sørlandet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 26. mai 2018 #192 Del Skrevet 26. mai 2018 Akkurat nå, Silkebris skrev: Saken om det er flere som dør enn blir født på Sørlandet: sørlandet er fint om sommeren en fin sommerby men det er kun det som er fint. å bo og stifte familie er ingen anbefaling da de har ingen flinke lærere.eller ingen flinke til å se barnas behov. barn blir ikke hørt her og de følger ikke barne loven på sørlandet. sørlandet er kun opptatt av status og makt å sette seg selv i et bedre lys å sette ut falske rykter om andre. får å skade andres barn eller sette ut falske rykter om andre som man ikke kjenner det er sanheten om sørlandet. sørlandes er ingen bibel belte det er bare løgn. da sørlandet er ingen kristen by men en by som er full av hatt og sjalusi. å som bare elsker og skade andres barn å lever i en liten boble om at det ska være så utrolig flott by men det er ikke sannheten sånn som jeg har forstått det så er .sørlandet er en dritt by.drama og løgn det er sølandet og masse falskhetter. sørlandet er en falsk by.kun det. så jeg forstår veldig godt at det er lite barne fødtseler på sørlandet. Sørlandet er en falsk by?? 😂 Geografikunnskap er på høyde med selvinnsikten i gruppa ser jeg 🙈 Forstår de virkelig ikke hvordan de skader egen sak??? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 26. mai 2018 #193 Del Skrevet 26. mai 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Papirfly, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #194 Del Skrevet 26. mai 2018 10 minutter siden, Leselusa skrev: Sørlandet er en falsk by?? 😂 Geografikunnskap er på høyde med selvinnsikten i gruppa ser jeg 🙈 Forstår de virkelig ikke hvordan de skader egen sak??? Nei, tydeligvis ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #195 Del Skrevet 26. mai 2018 1 time siden, Emmelise skrev: Også var det svarkommentar til artikkel angående Sørlandet og fødselsraten. Hva er stereliseringslus?? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 26. mai 2018 #196 Del Skrevet 26. mai 2018 5 timer siden, Silkebris skrev: Nok et medlem som ikke forstår hvor skadelig denne gruppen er; Jeg skal opp i retten igjen til høsten for å få guttebassen min hjem. Tenkte å ta samtlige nyhetsoverskrifter som har blitt postet her iløpet av siste året og be advokaten min kjøre på de som forord. (aviser o.l ikke personlige statuser og poster slapp av) Her er det postet fra hele landet, og jeg mener det vil gi retten et tydelig bilde de ikke kan ignorere tenker jeg. Noen som har prøvd noe lignende i nemda? Noen sier boikott. Mange har alltid sagt. Angrep er det beste forsvar. Ta de der de ikke forventer det. Joda, kjør på. Garantert suksess å dra det frem i retten 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #197 Del Skrevet 26. mai 2018 2 timer siden, Silkebris skrev: Mindre oppegående kommentar; På tide å gå på de som melder til barnevernet, de sitter uten kompetanse og skaper et helvete for familier. disse bør få klar beskjed om hva de driver med og de MÅ straffeforfølges om det sendes bekymringsmelding på pur faan. Altså, det finnes mulighet for å straffeforfølge falske meldinger til barnevernet. Om jeg ikke tar helt feil, vil injurierende utsagn kunne anmeldes. Det forutsetter selvfølgelig at noen bevisst har sendt løgnaktige bekymringsmeldinger til barnevernet for å skade familien. Slike ting skjer, men jeg tror de færreste av de aktive medlemmene i gruppa vil kunne fremme en slik sak... Anonymkode: 1e20f...37c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #198 Del Skrevet 26. mai 2018 Fra gruppen; Bilde av kaffekopper som det står verdens beste mamma på + andre ting ungene har laget,vitner om at jeg er en god mor.😅 Anonymkode: d2d1c...a12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 26. mai 2018 #199 Del Skrevet 26. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, det finnes mulighet for å straffeforfølge falske meldinger til barnevernet. Om jeg ikke tar helt feil, vil injurierende utsagn kunne anmeldes. Det forutsetter selvfølgelig at noen bevisst har sendt løgnaktige bekymringsmeldinger til barnevernet for å skade familien. Slike ting skjer, men jeg tror de færreste av de aktive medlemmene i gruppa vil kunne fremme en slik sak... Anonymkode: 1e20f...37c Hvordan kan en vite om det er falske meldinger? Har du kilder på det? Å melde en bekymringsmelding er ikke ulovlig. Nei, de fleste vil ikke kunne fremme en slik sak der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #200 Del Skrevet 26. mai 2018 15 minutter siden, Silkebris skrev: Hvordan kan en vite om det er falske meldinger? Har du kilder på det? Å melde en bekymringsmelding er ikke ulovlig. Nei, de fleste vil ikke kunne fremme en slik sak der. Nei, men si jeg blir sur på naboen, som jeg kjenner godt og vet er avholdsmenneske, og sender inn melding om at naboen misbruker rusmidler og at ungene går for lut og kaldt vann - uten at jeg mistenker det, men fordi jeg ønsker naboen vondt. Det er grovt injurierende påstander, og injurieloven bør kunne komme til anvendelse. Slike ting har faktisk skjedd. Folk kan være ufattelig hevnlystne og ondskapsfulle. Men nå er vi på siden av temaet, all den tid menneskene i den omtalte gruppa nok ikke er blitt utsatt for dette, og barnevernet heller ikke kan lastes for å undersøke meldinger de mottar. Anonymkode: 1e20f...37c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå