Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 5/10/2020 at 1:10 PM, AnonymBruker said:

Nå er det noen journalister i gruppa som skrive en sak om barnevernet og ber folk i gruppa ta kontak for intervjuer. ...

Anonymkode: 4fba3...bd4

Det nypubliserte intervjuet med alenefar Bolstad fra Samnanger som mistet omsorg for sine barn uten grunn (og fikk tildelt kompensasjon nå) er veldig veldig interessant. Jeg synes det er en god ide å intervjuere flere folk.

Anonymkode: 9cd0a...1c1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor har de så dårlig språk i den gruppen? De skriver som de snakker, og det tar en evighet å lese en setning.

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Har noen av disse som har vært i Den Europeiske mennneskerettighetsdomstolen fått tilbakeført barna sine? Husker det var en periode hvor det var nærmest trampeklapp rundt ett par av dem men så ble det tyst.

Anonymkode: d5cfa...d3e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av disse som har vært i Den Europeiske mennneskerettighetsdomstolen fått tilbakeført barna sine? Husker det var en periode hvor det var nærmest trampeklapp rundt ett par av dem men så ble det tyst.

Nope. Ingen har fått barna tilbake. Bv er ikkje dømt for å ha tatt barna. Det er bare samværs mengden som er blitt dømt på. At den er for liten. 

Anonymkode: add44...a45

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.6.2020 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har de så dårlig språk i den gruppen? De skriver som de snakker, og det tar en evighet å lese en setning.

Fordi livets harde skole ikke har så mye fokus på rettskriving?

Anonymkode: 86842...a1e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir helt sjokkert over å lese det som står her inne.. er folk gått fra vett og forstand? 
dummeste jeg leser er : mistet barnet i barnevernet fordi de får for tynne brødskiver.. særlig, da ligger det 20 andre sterke grunner bak. 
foreldre ser det ikke selv 

Anonymkode: f9546...586

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt sjokkert over å lese det som står her inne.. er folk gått fra vett og forstand? 
dummeste jeg leser er : mistet barnet i barnevernet fordi de får for tynne brødskiver.. særlig, da ligger det 20 andre sterke grunner bak. 
foreldre ser det ikke selv 

Anonymkode: f9546...586

Nei de eier overhodet ikke selvinnsikt, og fyrer opp hverandre og oppfordrer til å motarbeide barnevernet så mye som mulig. Det er så innmari tydelig for alle andre oppegående mennesker at her har barnevernet tatt rett valg.. 

Anonymkode: c3399...aa8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.8.2020 den 3.18, Frøyamor skrev:

Kjenner en slik en, desverre. 

Jeg lurer på hva de som tror på dette svarer på spm om "hvorfor vil de drepe barna våre?"

Jeg skjønner ikke hva de tenker når de legger ut sånne memes og virkelig tror på dette her. Hva skjer med fremtiden hvis de skal drepe alle barn? Sakte utfasing av menneskeheten? 

Og ... de som sitter og bestemmer at man skal drepe alle barna med 5G og Corona, liker de ikke sine egne barn eller barnebarn de da? Siden de er med på å drepe dem?  

Anonymkode: c2a45...d88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Snakker de like dårlig som de skriver?

Søkte litt på nette, dette er noe fosterfamilier for🤮 de tar barna " derres" jeg har selv bod på institusjon. Vist det er snakk om " problem barn " kategori C så får de mer penger. Som jeg selv hva bare får jeg utrykket meg, å de tålte det ikke å høre sannheten om hvordan de behandler oss. Pengene som de får som skal brukes på de som bor/bodde på institusjon går rett i lomma på de selv.. er ikke mye klær eller sminke eller vist du har problemer, jeg sleit/sliter med stress knuter og etter dette har jeg begynt å gå litt skeivt av all stresse dette måtte jeg bruke lomme pengene jeg tjent opp!
Helt sykt hvordan staten er, å som de skryter av Norge! Staten tenker kun på penger🤑🤢
Når skal norge som de skryter som av bli bedre?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fascinerende at de mener fosterfamilier blir steinrike på disse kidnappede barna. Jeg kjenner flere som er fosterforeldre, og der går det penger av egen lomme på samme måte som med biologiske barn. Flere av dem hjelper også økonomisk til når barnet er blitt gammelt nok til å gå fra barnevernet til nav (og gjerne fått seg eget sted å bo/blitt student).

Anonymkode: a2cab...827

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at dette høres logisk ut for disse folkene.

Barnevernet bestilte Fosterhjem og dem fikk betalt for å vente på mitt kommende barn og eg fikk ikke beskjed om Noe av dette...og D var mens eg var gravid for eg bad om hjelp til å få leilighet på Forsterket Helsestasjon for Eg bodde i Grimstad og barnefaren bodde i Kristiansand og gikk på helsesjekk. Eg brukte verken narko, piller eller alkohol og var ellers frisk på Alle måter. Eg ville bare d Beste for mitt Barn og planla Reservebesteforeldre, Privatskole og Avlastning pga Datteren min ble født med Diabetes type 1. D var Veldig slitsomt/utmattende pga eg måtte amme ho 5-6 ganger hver natt...Dem tvang meg på Mødrehjem i Horten og d var i Deres regi. Eg var der 6 måneder og senere 2 måneder alene. Eg hadde ikke nubbesjans..Virker som BV helst Vil finne ett OFFER dem lett kan ødelegge livet til...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Godt vi har ett barnevern! 

Anonymkode: 55088...e66

Enig.

Hva skulle vi gjort uten BV?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.3.2020 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Herregud.. Disse folka burde jo vært beskyttet mot seg selv. Relativt lav IQ ute å går der.. 

Anonymkode: c3399...aa8

Minner mer om psykose og vrangforestillinger enn dårlig IQ.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Uatskillelig skrev:

Minner mer om psykose og vrangforestillinger enn dårlig IQ.

Enig. Når jeg leser slike innlegg så er det omtrent identisk med hvordan mine foreldre oppførte seg etter at barnevernet overtok omsorgen for meg og mine brødre. Jeg skal ikke nevne navn men mine foreldre har fått nærmest martyrstatus i ett par av de anti barnevernsgruppene grunnet alle vrangforestillingene de spyr ut fordi folk der inne oppriktig tror  på dem når de sier at de aldri gjorde noe galt og at vi barna er stjålet av en slags pedofil ring i regi av barnevern og staten. Mine foreldre( og da særlig pappa ) har overhodet ikke dårlig IQ, men han er en mestermanipulator og ganske tydelig personlighetsforstyrret da han selv aldri gjør noe galt og han kommer i konflikt med alle.

Det virker som om godt over 10 år med både psykisk og fysisk vold ikke eksisterer for foreldrene mine. I begynnelsen så prøvde jeg å ha litt kontakt med dem, og da særlig mamma da hun ganske så tydelig er kuet av pappa, men de eier ikke selvinnsikt og alle telefonsamtalene ble vridd om til hvor hjernevasket jeg var, og at jeg hadde hjernevasket småbrødrene mine til å tro at far bedrev vold mot oss.

De virker til å tro oppriktig på at barnevernet har plantet all volden i hodet på oss og at de som foreldre har vært perfekte og aldri gjort noe galt. Det er uhyre skremmende at noen foreldre kan bli så gærne.

Barnevernet gjør absolutt ikke alt rett, men jeg er sjeleglad for at vi har det systemet.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille at du har opplevd dette! Hvordan går det med deg og brødrene dine i dag? Fikk dere til slutt god hjelp? 

Jeg kjenner igjen mye av det du skriver fra disse facebook-sidene. 

Anonymkode: abbf8...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ille at du har opplevd dette! Hvordan går det med deg og brødrene dine i dag? Fikk dere til slutt god hjelp? 

Jeg kjenner igjen mye av det du skriver fra disse facebook-sidene. 

Anonymkode: abbf8...394

Går relativt greit, selv om jeg skulle ønske barnevernet hadde hentet oss mange år tidligere. Jeg har samboer og utdanner meg for øyeblikket, og mine brødre bor sammen i fosterhjem. De bor heldigvis i samme by som meg og min samboer og fosterforeldrene deres er helt fantastiske så vi møtes ofte flere ganger i uken :) 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

"da tar bv å krever akutt keisersnitt på den gravide , tar barnet å gir det til fosterforeldra. Kjenner flere det har skjedd med"

Dette var som svar på hva som skjer hvis man ikke møter opp på møte med familiesenter

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"da tar bv å krever akutt keisersnitt på den gravide , tar barnet å gir det til fosterforeldra. Kjenner flere det har skjedd med"

Dette var som svar på hva som skjer hvis man ikke møter opp på møte med familiesenter

Disse menneskene lider virkelig av paranoia? Det virker som om det er en massesuggesjon ute og går der.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😷

Anonymkode: e3613...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...