AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #181 Del Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det der virka litt spesielt. Etter denne tråden å dømme virker det som at dette er normalen i de fleste familier... Men nå er jeg hysterisk.. Ts Anonymkode: b42a2...183 Ja, du er det 😊 Ikke gjør kroppen til noe stygt og ekkelt. Ikke få henne til å bli redd sin egen far hvis hun skulle se ham naken igjen. Helt greit at nakenhet er tabu hos dere, men ikke skrem henne og lag noe stort ut av ingenting. Anonymkode: a8fdf...68f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #182 Del Skrevet 29. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du er det 😊 Ikke gjør kroppen til noe stygt og ekkelt. Ikke få henne til å bli redd sin egen far hvis hun skulle se ham naken igjen. Helt greit at nakenhet er tabu hos dere, men ikke skrem henne og lag noe stort ut av ingenting. Anonymkode: a8fdf...68f Kan du fortelle meg hvordan jeg skremte henne? Utifra hva jeg har skrevet her? Hun reagerte ikke, men du vet det kanskje bedre enn meg? Anonymkode: b42a2...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #183 Del Skrevet 29. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du fortelle meg hvordan jeg skremte henne? Utifra hva jeg har skrevet her? Hun reagerte ikke, men du vet det kanskje bedre enn meg? Anonymkode: b42a2...183 Du skremte henne ikke denne gangen. Men du kommer til å gjøre det, når hun blir eldre, og ser forskjell på en dame- og en mannskropp. Når du lager så stor sak ut av at dette. Hva sier faren til barnet? Er han like engstelig? Anonymkode: a8fdf...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #184 Del Skrevet 29. mai 2018 Spoiler Er det ikke værre at han sitter å driter i samme rom som dere enn at hun så penis når han reiste seg? Anonymkode: db07a...a98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. mai 2018 #185 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #186 Del Skrevet 29. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Er det ikke værre at han sitter å driter i samme rom som dere enn at hun så penis når han reiste seg? Anonymkode: db07a...a98 Han satt og tisset. Ikke dreit. Anonymkode: b82c7...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 29. mai 2018 #187 Del Skrevet 29. mai 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: innehar..😂 argumentet ditt blir ikke sterkere selvom du bruker et mer avansert ordvalg. Reflekterte holdninger og sunt kroppsfokus varierer vel fra miljø til miljø? Anonymkode: b42a2...183 Er innehar avansert? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frekvens Skrevet 29. mai 2018 #188 Del Skrevet 29. mai 2018 De to årene jeg var singel med barn hadde jeg ungene med til badeland en lørdag i måneden. Jentungen var på det eldste 6 år og måtte fremdeles bruke samme garderobe som meg. Jeg stusset ikke et sekund og det var som regel alltid andre småjenter i garderoben sammen med sin far. Naturligste i verden i mine øyne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #189 Del Skrevet 29. mai 2018 47 minutter siden, AnonymBruker said: innehar..😂 argumentet ditt blir ikke sterkere selvom du bruker et mer avansert ordvalg. Reflekterte holdninger og sunt kroppsfokus varierer vel fra miljø til miljø? Anonymkode: b42a2...183 Avanserte ord. Kunne det sies på en annen måte med samme mening? Det varierer selvsagt litt, men nei med det kropsfokuset som er i dag burde det være et minimum av normalisering av kropp for barnets skyld. Anonymkode: 609eb...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 31. mai 2018 #190 Del Skrevet 31. mai 2018 On 5/29/2018 at 1:18 PM, AnonymBruker said: Var sammen med en fyr som hadde en sønn på 7 og en datter på 12. Nakenhet var en naturlig greie hos dem. Men datteren hadde begynt å låse døren når hun skulle dusje, men ellers gikk hun i undertøyet fra bad til soverom. Far ble litt irritert da ingen fikk gått på do den neste timen hvis hun var på badet. Og jeg måtte faktisk forklare han at når man når en viss alder så melder behovet for litt privatliv seg. Han var uforstående til dette, for det var jo bare ham liksom, hvor farlig var det?? Er lov å tenke litt selv da...hvor lenge skulle de gått nakne sammen?? Anonymkode: a8fdf...68f Enig i at det er så natuuuurlig, kan være temmelig invaderende. Jeg var sjenert og hadde tydelige grenser for hva jeg syntes var greit som barn, og en mor som var like opptatt som mange her i tråden på at det skulle dingles rundt, omgås og bades. Jeg glemmer ALDRI da jeg var på stranden med familien i 7 - 8 års alder, og hun ikke hadde tatt med annet enn en bikinibukse til meg. Og selv om jeg var uutvklet, selv om familien var veldig opptatt av hvor naturlig alt var, og ingen hadde gjort meg noen ting, så hatet jeg det. Og når da en båtlast med blant annet to gutter fra klassen kom, så hadde jeg bare lyst til å grave meg ned. Jeg lå og liksomsolte meg på magen til alle hadde dradd hjem. Barn har integritet, og er ulike. Andres nakenhet kan være påtrengende, og en må få velge når og med hvem man vil være naken rundt selv. Respekter det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #191 Del Skrevet 31. mai 2018 På 21.5.2018 den 20.58, AnonymBruker skrev: Hei! Vi var på badet sammen, mannen satt på do og jeg skifta på jenta vår (Ja vi var på badet alle sammen). Hun er 15 måneder. Mannen glemte seg da han var ferdig og reiste seg og datteren vår så dermed penisen hans. Vi så at hun så det. Det var et uhell, men vi føler begge at datteren vår ikke burde se slikt... Hva Er normale tanker i en slik situasjon? Anonymkode: b42a2...183 Det er jo til og med normalt at barn og foreldre opp til en viss alder dusjer nakne sammen... Så hva er problemet frøken fisefin? Anonymkode: 537b6...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #192 Del Skrevet 31. mai 2018 På 29.5.2018 den 14.13, AnonymBruker skrev: Han satt og tisset. Anonymkode: b82c7...ed4 En mann som tisser sittende?! 😲👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 Anonymkode: e79e7...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 1. juni 2018 #193 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) TS, hva er argumentet for at dette er nevneverdig? Endret 1. juni 2018 av Rotemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. juni 2018 #194 Del Skrevet 1. juni 2018 Min far åpnet ved et uhell baderomsdøren da jeg var på badet en gang jeg var i 20-årene. Jeg var på vei på vei i dusjen. Vi lever i beste velgående ennå begge to. Det hadde vi nok også gjort om det hadde vært omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå