Gå til innhold

Barnet mitt så pappaens kjønnsorgan.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, bopera skrev:

Ok, et lite tips, hvis du faktisk mener det du skriver her, og du ikke troller.

Ikke følg tråden lenger, logg av, og gå og bruk tiden din på noe annet. Du har fått masse svar her. Ta med deg det du føler du trenger, og move on!

Vet du hva.. Jeg går når jeg selv vil og har fått sagt der jeg føler jeg trenger å si. Har fått et par gode svar her som jeg tar med meg videre, resten er jeg sterkt uenig i.  

God pinse. 

Anonymkode: b42a2...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig spesielt. Mest sannsynlig har du ikke tatt skade av det. Men det finnes mange pedofile og jeg har ikke tillit til fremmede. Mannen har sagt at han aldri vil ta med henne i noe herregarderobe, mange menn er skitne. 

Så her velger vi å ikke gjøre det. 

Anonymkode: b42a2...183

Altså....hør på deg selv da. De aller, aller færreste er pedofile. Har du noe slags tvangstanker eller noe sånn?

Anonymkode: cf7e9...8b7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er faktisk enormt hysterisk. 

Anonymkode: cf7e9...8b7

Nei. Engasjert. 

 

Anonymkode: b42a2...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj veldig mange frekke folk her! 

At dere gidder å snakke sånn til andre mennesker bare fordi dere er uenige? Voksne folk. Haha not 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Engasjert. 

 

Anonymkode: b42a2...183

Nei. Omtrent sykelig hysterisk og du ser pedofile over alt. Det er ikke normalt.

Anonymkode: cf7e9...8b7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenhet er naturlig. Jeg er gutte mamma. Begynte ikke å dekke meg til før sønnene mine begynte å dekke seg til/låse døra til badet. Det betyr ikke at jeg spradet naken rundt, men at de evt så meg naken der det var naturlig. 

 

Anonymkode: bc2d9...b20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi dere gjør det, betyr ikke det at alle skal gjøre det. Snakk om generalisering. Jeg personlig hadde ikke reagert om det kom en liten gutt på to år inn i kvinnegarderoben. Mannen hadde heller ikke reagert om det kom ei lita jente inn heller. Hva vi velger å gjøre hos oss er en helt annen sak. At det er et problem at vi ikke påtvinger noe som føles ukomfortabelt for oss, det er ganske betenkelig. 

Anonymkode: b42a2...183

Du skrev følgende: "Man tar ikke med ei lita jente inn i herregarderoben!". Jeg svarte deg med samme sjargong. Alle trenger for all del ikke gjøre ting på samme måte. Men jeg synes likevel det er viktig å ikke få barn til å føle noen skam eller få et anspent forhold til kropp. Det er noe som er verdt å tenke på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man tar ikke med ei lita jente i herregarderoben uansett. Da blir hun med meg? 

Anonymkode: b42a2...183

Joda, det kan man. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig til planlegging da? 😂 Jeg tror pappaen er like god til å finne løsninger på slikt enn hva jeg er. Da får hun bli med mormor eller en av de andre damene i storfamilien?;)

Anonymkode: b42a2...183

Nei, hun blir med sin FAR. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg gjør feil som lar får ta med baby på babysvømming mens han har permisjon?

Anonymkode: 609eb...e82

Nei, du gjør helt rett. 

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi barnet ikke kan gå i garderoben alene? Man tar ikke med ei lita jente i herregarderoben! 

Anonymkode: b42a2...183

Jo, det kan man. 

Anonymkode: f348b...597

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva.. Jeg går når jeg selv vil og har fått sagt der jeg føler jeg trenger å si. Har fått et par gode svar her som jeg tar med meg videre, resten er jeg sterkt uenig i.  

God pinse. 

Anonymkode: b42a2...183

Ok. Vel, takk for at du bekrefter at du nyter å trolle her inne. Pinsen er over.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forståelsen.. 

Jeg lurte virkelig på dette, har virkelig ikke peiling. Vi viste jo heller ikke reaksjonen vår til jenta vår, selvom enkelte her mener jeg er hysterisk. Skjønner ikke helt greia med at man ikke får stille spørsmål ved egne hendelser at er dette egentlig ok?  

Ts

Anonymkode: b42a2...183

Ja, jeg undres over de voldsomt engasjerte svarene du får her, akkurat som det skulle vært så utrolig merkelig og spesielt å ikke ha sett foreldrene sine så mye nakne når man var liten. Forskjellige familier har forskjellige måter å forholde seg til nakenhet på, i min familie så jeg aldri min far naken og min mor svært sjelden naken og jeg har da et helt normalt syn på nakenhet og kropp i voksen alder allikevel. Og det må være lov til å spørre andre om det er greit og normalt uten å bli nærmest halshugd og oppfordret til å "spørre seg selv hvorfor man har et anstrengt forhold til nakenhet". Svaret kan vel ganske enkelt være at man ikke vokste opp slik selv og at det dermed oppleves like normalt og vanlig å ikke vise seg nakne foran barna sine som det er normalt for de som har vokst opp med å se foreldrene nakne å være nakne foran sine barn igjen. 

Anonymkode: 877cc...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg undres over de voldsomt engasjerte svarene du får her, akkurat som det skulle vært så utrolig merkelig og spesielt å ikke ha sett foreldrene sine så mye nakne når man var liten. Forskjellige familier har forskjellige måter å forholde seg til nakenhet på, i min familie så jeg aldri min far naken og min mor svært sjelden naken og jeg har da et helt normalt syn på nakenhet og kropp i voksen alder allikevel. Og det må være lov til å spørre andre om det er greit og normalt uten å bli nærmest halshugd og oppfordret til å "spørre seg selv hvorfor man har et anstrengt forhold til nakenhet". Svaret kan vel ganske enkelt være at man ikke vokste opp slik selv og at det dermed oppleves like normalt og vanlig å ikke vise seg nakne foran barna sine som det er normalt for de som har vokst opp med å se foreldrene nakne å være nakne foran sine barn igjen. 

Anonymkode: 877cc...ca2

Takk! Er helt enig med deg. Det er nemlig slikt jeg har vokst opp. Har aldri fått beskjed om å dekke til noe som helst, og det har aldri vært noe reaksjoner dersom noen ved et uhell skulle ha sett noe som helst. Det var bare vanlig at man kledde på seg ihvertfall undertøy når man gikk fra badet til soverommet. Eller håndkle rundt. Ingen av oss er særlig anstrengte ift det fordetom.. men nei, jeg er skada og påfører skaden videre. Likedan med alle som ikke synes det er komfortabelt med å vise edlere deler. 

Men det er kanskje målet til mange. At alt skal bli veldig komfortabelt å vise frem. Selvom man skal tvinges. 

Anonymkode: b42a2...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig spesielt, at du ikke tenker at det hadde vært rart nå. Jeg så også mine foreldre nakne som barn, men jeg har ikke sett dem nakne på mange år nå, det hadde føltes veldig merkelig og feil. Jeg er også i 20-årene. 

Anonymkode: 950f2...731

Det er jo ikke sånn at jeg LIKER å se de nakne. Derimot hender det feks jeg er hjemme på besøk, far står i dusjen og jeg eksempelvis skal hente et håndkle på badet. Banker på, får klarsignal, går inn på badet, henter (feks mens far står og tørker seg) og går ut igjen. Jeg står jo ikke og glor selvom jeg ser ham.

Kan godt være jeg ikke syntes dette er noe rart ettersom det har vært slik hele livet, pluss jeg ser nakne folk på jobb hver dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Fordi barnet ikke kan gå i garderoben alene? Man tar ikke med ei lita jente i herregarderoben! 

Anonymkode: b42a2...183

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 609eb...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke tillit til fremmede menn, og kan ikke stole på at noen av dem har rene tanker. Jeg vet at det finnes mange pedofile, og vil ikke at de skal ha muligheten til å se. 

Anonymkode: b42a2...183

Det finnes da og pedofile kvinner. 

Anonymkode: 609eb...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan svare. Trodde jeg hadde svart tydelig på enkelte spørsmål. 

Datteren min får ikke være med i herregarderoben fordi jeg ikke har tillit til fremmede menn. Jeg vet at det finnes pedofile som jeg ikke vil skal ha muligheten til å se datteren min. 

Jeg har dusjet med moren min i svømmehall. Og badet med pappa i Badekar da jeg var 4 år. Kan ikke huske å ha sett noe private deler. 

Det hadde ikke vært annerledes med en gutt. Hadde fint dusja med ham (sønnen min jo), men pappaen hadde tatt over dusjen fra to års alder. 

Ikke pga at man ikke skal se motsatte kjønns private deler, men fordi hva vi mener er normalt og ikke.. 

Anonymkode: b42a2...183

Nå håper jeg du troller 

Anonymkode: 609eb...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har ikke jeg noe med. Jeg personlig hadde ikke latt jenta mi inn i en herregarderobe. 

Anonymkode: b42a2...183

Du sier at en jente ikke har noe der å gjøre, så jeg regner med du tenker ditt om oss nå

Anonymkode: 609eb...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mer bekymret over at mannen sitter å pisser. Er han en fullstendig underkuet tøffel?

Anonymkode: ab26a...f5c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn tar ikke skade av å se et kjønnsorgan, de tar skade av at voksne mennesker forteller dem at nakenhet er farlig.

Rart man må forby det som gir liv, men godta det som tar liv.

Anonymkode: 684f5...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS har et helt greit spørsmål, forhold til nakenhet er veldig personlig, og i disse «dark room» tider er det ikke rart at en blir usikker på hva som er greit eller ikke.  Da barna mine var små løp de nakne på stranden, men for oss ville det ikke være naturlig å oppsøke en nudiststrand eller absolutt skulle vandre nakne rundt i huset. Jeg er også litt ukomfortabel i fellesgarderober der gutter nær skolealder er med i damegarderoben og stirrer åpenlyst på alle disse underlige damekroppene. Jeg ser ikke noe seksualisert i det, men det å være naken er rett og slett noe jeg føler er veldig privat. Mannen min kunne ta med datter på svømming, men da valgte de familiegarderobene. Jeg synes det er greit med kjønnsdeling, uten at det er hysteri involvert. Mange her bør godta at en har ulikt forhold til intimsonene til både voksne og barn. 

Anonymkode: afdf9...ef1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes TS har et helt greit spørsmål, forhold til nakenhet er veldig personlig, og i disse «dark room» tider er det ikke rart at en blir usikker på hva som er greit eller ikke.  Da barna mine var små løp de nakne på stranden, men for oss ville det ikke være naturlig å oppsøke en nudiststrand eller absolutt skulle vandre nakne rundt i huset. Jeg er også litt ukomfortabel i fellesgarderober der gutter nær skolealder er med i damegarderoben og stirrer åpenlyst på alle disse underlige damekroppene. Jeg ser ikke noe seksualisert i det, men det å være naken er rett og slett noe jeg føler er veldig privat. Mannen min kunne ta med datter på svømming, men da valgte de familiegarderobene. Jeg synes det er greit med kjønnsdeling, uten at det er hysteri involvert. Mange her bør godta at en har ulikt forhold til intimsonene til både voksne og barn. 

Anonymkode: afdf9...ef1

Synes du oppsummerte alt veldig greit. Mener akkurat det samme som deg. Ts:)

Anonymkode: b42a2...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...