Gå til innhold

Tenner du på samme kjønn -prøv det ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

likte tråden, høres mye spennende ut å være homofil enn lesbisk. Eller mann idet heletatt. Har hatt noe roting med damer, er kvinne selv. Men må dessverre si at ingenting slår den ekte varen hos mannfolk, som kan gi meg vaginalorgasmer. 

Anonymkode: 518ee...4ad

Hei:) Kult du ser det sånn. Jeg er gutt og elsker å bli pult. Ingenting kan slå det å få orgasme når jeg får analorgasme 😊

Anonymkode: c7f0a...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei:) Kult du ser det sånn. Jeg er gutt og elsker å bli pult. Ingenting kan slå det å få orgasme når jeg får analorgasme 😊

Anonymkode: c7f0a...efc

ja jeg hører at til og med rumpa til en mann er strammere enn kvinnens. Men til gjengjeld så tror jeg at vagina er litt mer kompleks, med mulighet for flere typer forskjellige orgasmer. 

Anonymkode: 518ee...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja jeg hører at til og med rumpa til en mann er strammere enn kvinnens. Men til gjengjeld så tror jeg at vagina er litt mer kompleks, med mulighet for flere typer forskjellige orgasmer. 

Anonymkode: 518ee...4ad

Kameraten min syns rumpa mi er skikkelig trang å gir han heftig nytelse og deilige orgasmer. Jeg får 3 forskjellige orgasmer når jeg blir pult analt. Selv får jeg vanlig orgasme, analorgasme og fullkroppsorgasme. Får også helt sjuke orgasmer:P

Hørt at vagina er mer komplisert og at damer kan få flere forskjellige orgasmer😊

Anonymkode: c7f0a...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modig og pent innlegg av TS! Han tar opp noe som garantert er "greia" for mange gutter og menn. Det finnes plenty eksempler på homofobe som etter å ha testa, og som tør være ærlige, oppdager noe langt bedre enn å være homofobe... Det litt interessante er også at det finnes eksempler på gutter og menn med denne gnagende nysgjerrigheta som får gjort noe med det, men som etterpå konkluderer med at det ikke var så spennende som antatt. Som med alt annet veit man jo ikke før man har prøvd. 

Det er utrolig mange fine svar her også, om det nå ikke er bare runkefantasier. Oppfordringa til TS, "prøv det ut", er det veldig mange som ønsker og håper å få til. Nesten like mange veit at det ikke er så enkelt. Flere av svarene handler om folk som kjenner hverandre, kompiser og noen de hadde et eller annet forhold til allerede før de oppdaga det magiske. Da går det sikkert enklere enn med dem som må søke, leite, spørre, annonsere og chatte med vilt fremmede. Alle som har prøvd, veit at det er langt mer krevende enn å bare bli enig med en kompis om å teste grensene. Den o store nysgjerrigheta og jakta på det spennende, forblir nettopp det for mange, og uten resultater. Om man ikke regner runkefantasier med halvkåte menn på 60+ som kaller seg "gutt19" som resultater.....

Anonymkode: 8775d...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med dere bifile er at dere klarer ikke å holde dere til bare gutter/menn. Før eller siden så vil dere ha jenter også...

Anonymkode: 755b7...f89

Det er det som er å være biseksuell da

Anonymkode: 96a2d...727

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Modig og pent innlegg av TS! Han tar opp noe som garantert er "greia" for mange gutter og menn. Det finnes plenty eksempler på homofobe som etter å ha testa, og som tør være ærlige, oppdager noe langt bedre enn å være homofobe... Det litt interessante er også at det finnes eksempler på gutter og menn med denne gnagende nysgjerrigheta som får gjort noe med det, men som etterpå konkluderer med at det ikke var så spennende som antatt. Som med alt annet veit man jo ikke før man har prøvd. 

Det er utrolig mange fine svar her også, om det nå ikke er bare runkefantasier. Oppfordringa til TS, "prøv det ut", er det veldig mange som ønsker og håper å få til. Nesten like mange veit at det ikke er så enkelt. Flere av svarene handler om folk som kjenner hverandre, kompiser og noen de hadde et eller annet forhold til allerede før de oppdaga det magiske. Da går det sikkert enklere enn med dem som må søke, leite, spørre, annonsere og chatte med vilt fremmede. Alle som har prøvd, veit at det er langt mer krevende enn å bare bli enig med en kompis om å teste grensene. Den o store nysgjerrigheta og jakta på det spennende, forblir nettopp det for mange, og uten resultater. Om man ikke regner runkefantasier med halvkåte menn på 60+ som kaller seg "gutt19" som resultater.....

Anonymkode: 8775d...355

Enig med deg her, enn finner aldri ut av det, hvis dem ikke prøver det ut selv. Det er mye enklere med en kamerat. Selv har jeg og min bestekompis gjort dette en stund og har fantastisk erfaring og opplever hvor godt dette er😊

Anonymkode: c7f0a...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke menn ha sex med menn så blir det kanskje mindre sexpress på kvinner...? 

Mindre sexpress på kvinner? Kvinner er også kåte, trenger sex og vil ha sex frivillig. Folk har godt av sex og nytelse. Selv om du ikke liker det så er det tusenvis av andre som liker og nyter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Axl skrev:

Mindre sexpress på kvinner? Kvinner er også kåte, trenger sex og vil ha sex frivillig. Folk har godt av sex og nytelse. Selv om du ikke liker det så er det tusenvis av andre som liker og nyter det.

Du skjønner vel at mange kvinner er mere utsatt for sex press enn menn ? Og at det er mennene som utsetter dem for det... 

Anonymkode: 755b7...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner vel at mange kvinner er mere utsatt for sex press enn menn ? Og at det er mennene som utsetter dem for det... 

Anonymkode: 755b7...f89

Hvorfor er det sånn i så fall? Finnes det så mange som ikke nyter sexen så de føler seg presset? Sex er frivillig. Noe begge kjønn nyter, så jeg skjønner ikke dette store presset. Det går an å si nei. Skjønner det er press blant tenåringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man kalle dette her? Bisexuell light? Jeg er mann og tenner på damer, men jeg blir overhode ikke tent av en mannekropp, eneste delen jeg syntes er spennende er kuken.

Hadde 3 kant med 1 dame og 1 mann, der jeg fikk teste og suge mannen, var kjempe digg, står fortsatt ved at jeg ble ikke kåt av noe annet, likte bedre at dama sugde meg enn at han sugde meg, det ga meg liksom ikke noe.

Noen som har en betegnelse på det der?

Anonymkode: ec747...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...