Gå til innhold

Trenger hjelp av noen som har "evner", har han mindre reapekt for meg enn for de andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingenting har skjedd, men jeg tar det nesten som et selvfølge at menn respekterer andre kvinner , mens jeg skal være et leketøy. Derfor trekker jeg meg alltid unna, når de tar kontakt. 

Er det negative tanker om meg selv, eller er det sannhet i frykten min? Er de mer seriøse med andre damer enn meg?

Anonymkode: eea30...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må tenke positivt om deg selv,så ser du fremgang. 

Anonymkode: 146a4...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du er redd for å bli såret. Alle kan være uheldige med forhold. Hvis man har blitt såret før, så er det naturlig å være redd for at det skal skje igjen. Vi legger følelsene våre i andres hender og vet at vi tar en sjanse.

Tenk gjennom frykten du har. Hva er du redd for skal skje? Hvorfor skulle ikke du være verdig respekt? Hvorfor tror du at andre er mer verdige enn deg? (Det er de ikke.)

Det er viktig at du tenker over hvor dine grenser går. Hva synes du er greit og hva er ikke greit? Når du opplever at du ikke respekteres av andre så må du respektere deg selv og si "nei, dette er ikke noe for meg" og gå.

Anonymkode: a3727...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du burde se mot stjernene, så vil du finne noe godt. 
Vet ikke hvorfor, men hold øyne etter stjerner. 

Anonymkode: 1bf17...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...