Gå til innhold

Jeg er for treg i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min er ganske forskjellige i senga. Han er en type som liker å gå rett på sak, og når klimaks "når han skal". Jeg derimot trenger lang tid på å varmes opp... Jeg elsker å bli strykt, klemt og kysset på, at han bruker fingre/og eller tunge. Når jeg først er kåt og klar kan jeg komme ganske lett. Problemet er at kjæresten min misliker at det tar så lang tid, og det virker nå som at han er både lei av det og kjeder seg. Han virker stresset i senga, og virker som han vil bli fortest mulig ferdig når han selv har fått komme. Dette sårer meg veldig, og jeg kjenner at jeg får mindre lyst når alt må skje innenfor en bestemt og passende tidsramme (for hans del). Kan legge til at jeg har sagt ifra. 

Anonymkode: 82fca...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror tittelen på tråden er feil. Det er vel ikke du som er treg, det er han som er en dårlig elsker. 

Slik du beskriver deg selv virker du som en ganske vanlig dame. Som trenger litt lengre tid enn mannen for å bli kåt. 

Men om det er noe å gjøre med ham, det vet jeg ikke. Men om du ikke gjør noe nå blir det bare verre. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du som er for treg, sånn er kvinnekroppen, vi trenger tid på å bli klar både mentalt og fysisk.

Du er sammen med en egoistisk mann og dårlig elsker.

Anonymkode: 1a289...0a8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en sånn typisk drittsekk som ikke fortjener sex

Anonymkode: e6eed...d6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der hører ikke på dine (seksuelle) behov, og er rett og slett egoistisk i senga. 

Anonymkode: 426d1...348

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før man dømmer han helt nord og ned. Hva mener du med «lang tid», det er stor forskjell på en halvtime og flere timer :)

Tror jeg og kunne slitt litt med motivasjonen om det tar timesvis «å få i gang maskineriet.»

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er som en gassovn - tenner lett, men slukner like lett også.

Kvinner er som en elektrisk komfyr - bruker tid på å bli varm, men holder seg varm lengre. 

Du må bare få han til å skjønne at dersom han skal kjøre sololøp så må han gjøre det alene, uten deg. Du gidder ikke ha sex når han er ego i senga. 

Kos og forspill er ofte helt essensielt for kvinner, og for meg er det kjempeviktig. Ikke bare for å bli varm og kåt, men fordi jeg elsker kos. Selve samleie er ikke det beste, det er kosen før og etter som er deiligst. 

Anonymkode: 3aa07...c39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt på samme måte som deg.. Har hatt det sånn i 11 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er som en gassovn - tenner lett, men slukner like lett også.

Kvinner er som en elektrisk* komfyr - bruker tid på å bli varm, men holder seg varm lengre. 

Du må bare få han til å skjønne at dersom han skal kjøre sololøp så må han gjøre det alene, uten deg. Du gidder ikke ha sex når han er ego i senga. 

Kos og forspill er ofte helt essensielt for kvinner, og for meg er det kjempeviktig. Ikke bare for å bli varm og kåt, men fordi jeg elsker kos. Selve samleie er ikke det beste, det er kosen før og etter som er deiligst. 

Anonymkode: 3aa07...c39

vedfyrt komfyr, sammenligner man vel med ;) 

Anonymkode: 983a2...d7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vedfyrt komfyr, sammenligner man vel med ;) 

Anonymkode: 983a2...d7c

Åh, mulig det. Jeg husker kanskje feil, men det var i mannemars og kvinnevenus jeg leste det for mange år siden.

Jeg tenker uansett at det passer med komfyr. Man vrir på noen knotter og så blir det sakte varmere og holder seg varmt lenge. 

Anonymkode: 3aa07...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten min er ganske forskjellige i senga. Han er en type som liker å gå rett på sak, og når klimaks "når han skal". Jeg derimot trenger lang tid på å varmes opp... Jeg elsker å bli strykt, klemt og kysset på, at han bruker fingre/og eller tunge. Når jeg først er kåt og klar kan jeg komme ganske lett. Problemet er at kjæresten min misliker at det tar så lang tid, og det virker nå som at han er både lei av det og kjeder seg. Han virker stresset i senga, og virker som han vil bli fortest mulig ferdig når han selv har fått komme. Dette sårer meg veldig, og jeg kjenner at jeg får mindre lyst når alt må skje innenfor en bestemt og passende tidsramme (for hans del). Kan legge til at jeg har sagt ifra. 

Anonymkode: 82fca...390

Jeg forstår deg ts, har det på samme måte selv og jeg føler mye på det. 

Til dere som disser mannen her, slik tenker ikke jeg. Jeg får heller dårlig samvittighet fordi jeg trenger og får så mye mer enn ham. Siden han tenner fort og får det til lett og ikke jeg, så må jo han holde på meg meg mye mer enn jeg holder på med ham. 

Når det er så skjevt, så får jeg dårlig samvittighet hele tiden. Han er klar akkurat når det måtte passe liksom, jeg er så treig at det stresser meg. Skulle ønske jeg var mer lik mannen her,
 

Anonymkode: d0c4e...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kjeder seg over tid om kvinnen ruker lang tid. Det er turn off . I begynnelsen av forholdet er det greit, da er spenningen der og man er forelsket og vil gjøre alt for jenta. Men etter ei tid, vil et samleie som hele tiden skal vare så lenge et ork

Anonymkode: 46f6f...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg ts, har det på samme måte selv og jeg føler mye på det. 

Til dere som disser mannen her, slik tenker ikke jeg. Jeg får heller dårlig samvittighet fordi jeg trenger og får så mye mer enn ham. Siden han tenner fort og får det til lett og ikke jeg, så må jo han holde på meg meg mye mer enn jeg holder på med ham. 

Når det er så skjevt, så får jeg dårlig samvittighet hele tiden. Han er klar akkurat når det måtte passe liksom, jeg er så treig at det stresser meg. Skulle ønske jeg var mer lik mannen her,
 

Anonymkode: d0c4e...0cf

Hallo det er ikke du som skal få dårlig samvittighet. Sånn fungerer kvinnekroppen og kvinnens tenningsmekanisme. Han derimot kan lett trene seg opp til å vare lenger om han hadde giddet å ta øvelsene fast og med rutine. Utrolig turnoff med three minutes men! 

Anonymkode: 1a289...0a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo det er ikke du som skal få dårlig samvittighet. Sånn fungerer kvinnekroppen og kvinnens tenningsmekanisme. Han derimot kan lett trene seg opp til å vare lenger om han hadde giddet å ta øvelsene fast og med rutine. Utrolig turnoff med three minutes men! 

Anonymkode: 1a289...0a8

Jeg er ikke enig med deg. Jeg synes naturen er rar der. Uansett så forstår jeg godt at mannen kan bli lei når tenningmønsteret er så forskjellig.
Ser ikke heller vitsen med at han skal trenes opp til å bli like treig som meg. Først i lange tider for å fyre opp kona/ meg, så skal altså mannen bruke like lang tid på å fyre opp seg selv, Nei, jeg elsker mannen min som han er, og synes det er kjempesexy at han er som han er. Jeg tenker at han finner meg så uimotståelig at han ikke klarer å holde seg. 

Problemet er at han gir så mye hele tiden, men jeg får ikke gitt det tilbake fordi han er så lett antennelig. 

Anonymkode: d0c4e...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke enig med deg. Jeg synes naturen er rar der. Uansett så forstår jeg godt at mannen kan bli lei når tenningmønsteret er så forskjellig.
Ser ikke heller vitsen med at han skal trenes opp til å bli like treig som meg. Først i lange tider for å fyre opp kona/ meg, så skal altså mannen bruke like lang tid på å fyre opp seg selv, Nei, jeg elsker mannen min som han er, og synes det er kjempesexy at han er som han er. Jeg tenker at han finner meg så uimotståelig at han ikke klarer å holde seg. 

Problemet er at han gir så mye hele tiden, men jeg får ikke gitt det tilbake fordi han er så lett antennelig. 

Anonymkode: d0c4e...0cf

Men du forstår ikke at kvinnen blir lei fordi hun aldri rekker å få sitt og mannen alltid kjører egoløp og kommer raskt? Han gir jo ingenting om han bare fingrer deg et minutt og jukker i tre også over og ut. Du trenger å få deg et skikkelig ligg så du skjønner hvor problemet ligger (hos han). 

Anonymkode: 1a289...0a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du høres helt normal ut.

Har du spurt han om hvorfor han stresser sånn? Sex er jo gøy, så hvorfor vil han bli ferdig fortest mulig? 

Anonymkode: 42601...777

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn kjeder seg over tid om kvinnen ruker lang tid. Det er turn off . I begynnelsen av forholdet er det greit, da er spenningen der og man er forelsket og vil gjøre alt for jenta. Men etter ei tid, vil et samleie som hele tiden skal vare så lenge et ork

Anonymkode: 46f6f...f41

Ikke for alle menn heldigvis. De beste elskere utvikler seg over tid, og er svært opptatt av kvinnens nytelse. Nyter at kvinnen nyter. Tenner på det, og anser det ikke som ork å gi kvinnen nytelse. 

Gjør man det burde man rett og slett begynne å trene mer.

Sex på opptil 1 time burde alle orke. Med glede.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gården er det hun som kommer fortest.... Så i følge KG har hun vel feil tenningsmønster siden hun ikke behøver lange forspill for å være klar....

Anonymkode: 737ff...716

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er desverre ganske vanlig. Jeg har vært i 3 lange forhold. De har alle vært ivrige etter å tilfredstille meg i begynnelsen... men etterhvert blir det mindre og mindre. Etter flere år sammen så virker det som at sexen har blitt mindre og mindre hyppig pga at han «orker ikke påta seg det arbeidet det er» for å få meg til å komme. Jeg skal vedde på at vi hadde hatt sex daglig dersom jeg hadde kommet like raskt som han :(  jeg bruker ikke sååå lang tid heller, 5-10 minutt med kos så kommer jeg... men det er åpenbart et ork. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...