Gå til innhold

Jeg er for treg i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du forstår ikke at kvinnen blir lei fordi hun aldri rekker å få sitt og mannen alltid kjører egoløp og kommer raskt? Han gir jo ingenting om han bare fingrer deg et minutt og jukker i tre også over og ut. Du trenger å få deg et skikkelig ligg så du skjønner hvor problemet ligger (hos han). 

Anonymkode: 1a289...0a8

Jo selvfølgelig forstår jeg det. Og ts sin kjæreste høres i overkant av lite intr, i å yte litt for kjæresten sin. Det jeg sier er at jeg forstår menn som kan gå litt lei av oss som er litt treige av oss. Når han må holde på kanskje 1 time for å gire opp dama si, når han selv er klar til å kjøre i løpet av kort tid.

Jeg vet for å være helt ærlig ikke om jeg hadde orket det hver bidige gang hvis det var andre veien. Så jeg velger å gi menn kred for det istedet for å disse dem.

Naturen har spilt oss damer et puss, eller mannen alt ettersom hvordan du ser det.

Anonymkode: d0c4e...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.5.2018 den 10.03, Occulta skrev:

Dette er desverre ganske vanlig. Jeg har vært i 3 lange forhold. De har alle vært ivrige etter å tilfredstille meg i begynnelsen... men etterhvert blir det mindre og mindre. Etter flere år sammen så virker det som at sexen har blitt mindre og mindre hyppig pga at han «orker ikke påta seg det arbeidet det er» for å få meg til å komme. Jeg skal vedde på at vi hadde hatt sex daglig dersom jeg hadde kommet like raskt som han :(  jeg bruker ikke sååå lang tid heller, 5-10 minutt med kos så kommer jeg... men det er åpenbart et ork. 

Oi! Hvor fort kommer han da, når 5-10 minutter med kos er for lenge? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trolltunge skrev:

Oi! Hvor fort kommer han da, når 5-10 minutter med kos er for lenge? :ohmy:

Nå er det stort sett etter 2-3 min misjonær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Occulta skrev:

Nå er det stort sett etter 2-3 min misjonær. 

Huff! Jeg kan ikke engang forestille meg et slikt sexliv. Kan man egentlig kalle det et sexliv? Det blir som å kalle det å lukte på mat et måltid! 

Får litt vondt av deg. Ja av dere faktisk, for å virkelig nyte sex er ikke gjort på 3 minutter. 

Kanskje jeg er naiv, men jeg trodde ingen voksne mennesker hadde det slik. At noen mister lyst eller evne i tunge perioder kan jeg på sett og vis forstå, men jeg forstår ikke å ha lyst og evne, men velge 2-3 minutter. 

Vet ikke hva jeg skal si, bare sender deg en klem. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trolltunge skrev:

Huff! Jeg kan ikke engang forestille meg et slikt sexliv. Kan man egentlig kalle det et sexliv? Det blir som å kalle det å lukte på mat et måltid! 

Får litt vondt av deg. Ja av dere faktisk, for å virkelig nyte sex er ikke gjort på 3 minutter. 

Kanskje jeg er naiv, men jeg trodde ingen voksne mennesker hadde det slik. At noen mister lyst eller evne i tunge perioder kan jeg på sett og vis forstå, men jeg forstår ikke å ha lyst og evne, men velge 2-3 minutter. 

Vet ikke hva jeg skal si, bare sender deg en klem. :hug:

Ja det er liksom om å gjøre å varme meg nok opp til samleie (men ikke nok til at jeg kommer), for å så ha noen minutter misjonær. Lysten hans har dalt, så jeg er omtrent glad bare jeg får meg noe som helst i det hele tatt. Han vet at jeg er misfornøyd med frekvensen.. jeg føler derfor at jeg ikke vil klage på kvaliteten også. Da mister han sikkert all lyst :( 

sexlivet vårt var fantastisk de 5-6 første årene da... lever enda på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Occulta skrev:

Ja det er liksom om å gjøre å varme meg nok opp til samleie (men ikke nok til at jeg kommer), for å så ha noen minutter misjonær. Lysten hans har dalt, så jeg er omtrent glad bare jeg får meg noe som helst i det hele tatt. Han vet at jeg er misfornøyd med frekvensen.. jeg føler derfor at jeg ikke vil klage på kvaliteten også. Da mister han sikkert all lyst :( 

sexlivet vårt var fantastisk de 5-6 første årene da... lever enda på det

Jeg spør kanskje dumt, men kan du ikke holde litt tilbake? Altså ikke ved å klage, men ved å gi uttrykk for at dette er deilig-  gi meg litt til av dette før jeg er klar! ??? Jeg har absolutt ikke samme problem, men jeg gjør dette ofte med min mann om han blir litt ivrig på samleie, mens jeg vil nyte annet litt til. Jeg kan til og med finne på å fysisk holde ham tilbake, eller erte ham med at "Nei du, så billig slipper du ikke inn!" 

Men så har jeg aldri slitt med at han ikke har lyst til å ha sex ofte og lenge, eller at han ikke nyter at jeg nyter, så jeg klarer sikkert ikke å sette meg inn i situasjonen din. Det må være være vanskelig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...