Gå til innhold

Synes det er ubehagelig å føre en finger inn. Blir det bedre med penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt sex før.. jeg synes det er deilig å berøre klitoris men det er ikke godt å penetrere seg selv. Si det blir bedre med en penis?:rodme:

Anonymkode: ceb8b...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir ikke bedre med en penis.

Husk at du på ingen måte må ha sex med en mann. Det er ingen lov som sier at du må det. Om du trives og har et godt liv uten å bli penetrert av en penis, så fortsett med det.

Anonymkode: 7f407...bca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos gynekolog før? Hvis ikke bør du kanskje få sjekket om alt er som det skal være. Det er flere tilstander som kan føre til ubehag ved penetrering. Det er ikke normalt at det skal gjøre vondt når man bare stikker en finger inn. Husk at en penis (oftest) er en del større enn en finger, så tviler på at det er bedre. Hvordan er det å bruke tampong? 

Anonymkode: 0927f...f60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik, og får heller ikke til å bruke tampong, fordi jeg ikke får den inni. 

Anonymkode: b5a76...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er ekkelt? Å kjenne inne, det å ha noe inni eller tanken?

Anonymkode: 9298e...a97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva som er ekkelt? Å kjenne inne, det å ha noe inni eller tanken?

Anonymkode: 9298e...a97

Å kjenne inni*

Anonymkode: 9298e...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bedre med en penis. Hvis du er klar og slapper av da. Alt gjør vondt når man spenner seg der nede.

Anonymkode: 37c69...362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det også slik, og får heller ikke til å bruke tampong, fordi jeg ikke får den inni. 

Anonymkode: b5a76...31d

Dette bør du få undersøkt. Det kan f.eks. være vaginisme. Uansett er det stor sannsynlighet for at det kan behandles.

 

 

Anonymkode: 0927f...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg ikke vi skal sykeliggjøre dette med en gang. Jeg er voksen kvinne og synes ikke fingre i skjeden er spesielt behagelig, penis derimot er bedre. Første gang jeg hadde sex var det litt vondt og det kan det fortsatt være når det er lenge siden sist. Ikke press deg til noe som gjør for vondt, men ikke bli så redd for at det skal gjøre vondt at du ikke klarer å slappe av. Det skal nok gå bra :) 

Anonymkode: 489e6...48c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du våt nok da? Kjøp deg glidekrem så skal du se det hjelper :)
 

Anonymkode: 3ee19...b6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe du bør få undersøkt men ikke for noen mann men for deg selv. Jeg antar du er ganske ong så sex er ikke noe du behøver å stresse med. Men at det føles fysisk ubehaglig for det å få noe inn er noe medisinskt feil på samme måte som men med for trang forhud eller prostatitt er en medisinsk feil. For det skal jo ikke føles vondt for menn å få dratt bak forhuden eller svie etter en orgasme. Og vi sender jo menn til leger for disse problemene selv om de aldri har sex, så du behøver ikke å føle noen skam over at du må gjøre det samme bare at problemet er annerledes. Jeg vet det ikke er noe gøy å snakke med legen om disse tingene, det er flaut og husker når fatlegen min skulle sjekke forhuden og jeg ble erigert og hun bare ba meg slappe av og at det var bare bra for nå kunne hun se om det var problematisk nok til å trenge kirurgi eller om jeg bare trengte å bruke krem. Viste seg at jeg fikk den nok tilbake til at hun gav meg en krem og at jeg måtte onanere 2 ganger daglig og ikke være kjapp men isteden strekke på huden og etter 2 uker klarte jeg for første gang å få hele forhuden back penis hode. Nå er forhuden min dessverre for trang igjen siden jeg har sluttet å onanere etter jeg fikk prostatitt. Det har vært verre å finne ut av, og det virker ikke som at det er noen kur for det, men problemene du har burde ikke kreve mer enn en kyndig fastlege. 

Anonymkode: e5891...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten være litt mer presis. "Ikke godt" er jo ikke det samme som "vondt og smertefullt".

Jeg er 40 og gift, og jeg synes heller ikke det er godt å fingre meg selv. Det er ikke vondt, men det gir meg absolutt ingenting. Vinkelen er feil og jeg er lite følsom inni der. Når jeg onanerer, masserer jeg kun klitten. Bruker ikke fingre inni meg i det hele tatt. Jeg tror mange kvinner gjør det sånn, egentlig, og det er i alle fall ikke unormalt.

Støtter forslaget om å prøve glidekrem også. Du kan jo evt også prøve en liten dildo.

Jeg tror at en penis vil være bedre, ja. (Den har ikke knoker og ledd og negler heller...) Kanskje ikke første gangen, for det er ganske vanlig at det er litt ubehagelig første gangen. Men etter hvert. Du trenger ikke å bekymre deg for dette i det hele tatt, det går seg til!

Anonymkode: 5ae8b...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var som deg! Fikk veldig vondt av å bare føre en finger inn, så tampong var et problem helt til jeg lærte meg å slappe helt av i underlivet. Sex første gang var såklart vondt (jeg var ikke særlig våt da), så mitt råd til deg er å vente til du er helt klar og ta deg god tid! Hvis du dermed mener at hele huden i skjedeinngangen svir (slimhinnene) så bør du kanskje oppsøke gynekolog..?

Anonymkode: 450d1...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...