Gå til innhold

Redd for å vise meg naken...


Marina234

Anbefalte innlegg

Min egen erfaring da jeg traff han jeg nå er sammen med og har vært sammen med ganske lenge er at verken hengepupper, en bilring på magen eller en litt stor og noe slapp bak betyr noe bare man klarer å kose seg sammen. Vi går masse i fjellet og jeg har lagt merke til at han ikke sjelden reagerer positivt på synet av kroppen min f.eks. når vi tar oss et bad (og når vi er alene gjør vi det uten badedrakt). Etter at det gikk opp for meg tenker jeg aldri på dette lenger, men gud så mye jeg bekymret meg for det etter skilsmisse for en del år siden. 

Anonymkode: 8764d...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min egen erfaring da jeg traff han jeg nå er sammen med og har vært sammen med ganske lenge er at verken hengepupper, en bilring på magen eller en litt stor og noe slapp bak betyr noe bare man klarer å kose seg sammen. Vi går masse i fjellet og jeg har lagt merke til at han ikke sjelden reagerer positivt på synet av kroppen min f.eks. når vi tar oss et bad (og når vi er alene gjør vi det uten badedrakt). Etter at det gikk opp for meg tenker jeg aldri på dette lenger, men gud så mye jeg bekymret meg for det etter skilsmisse for en del år siden. 

Anonymkode: 8764d...5ad

Jepp , det er nettopp det jeg gjør. Altså slik du gjorde etter skilsmissen. Jeg er redd for at det er kroppen eller utseende mitt som var årsaken til at jeg ble forlatt tidligere... 

I går koste vi igjen ,og da var han veldig etter å leke med brystene mine og han sa at han elsker brystene mine. Jeg har ikke sagt noe om hvilke komplekser jeg har. Men nå i etterkant så har jeg det tøfft med at jeg er redd for at han plutselig bare går sin vei og driter i meg.... Redd for at han vil ha noe nytt... osv.... Men han kaller meg kjæresten sin, og han skriver at han tenker på meg.. mens jeg sitter litt å overtolker og analyserer og er redd for at han vil plutselig slutte å kontakte meg... Men det er jo noe galt med han om han bare slutter uten å si et slutt, osv. Og dersom han går fra det ene til det andre.Men jeg er ganske brent fra før, og føler meg ganske så usikker i situasjonen. Hjernen min burde koble av mer, men jeg tenker på han hele tiden. Plagsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 15.13, Marina234 skrev:

Det plager meg veldig. Men jeg har ikke økonomi til å fikse dem. Men burde tenke på å spare opp til det. For jeg elsker sex, men har komplekser for puppene mine. Jeg burde nok fått strammet de opp med tanke på  at jeg sliter mye med komplekser for det. 

Det er da ikke så dyrt for en tube?

beige-silikon.mapesil-1.jpg

DIY lønner seg vett.

Anonymkode: e35db...c3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så dyrt for en tube?

DIY lønner seg vett.

Anonymkode: e35db...c3f

Ja, hva gjør man? 

Jeg forsøker å trene alt jeg kan av styrketrening, men puppene er vanskelig å trene. 

Han derimot overrasket med å si til meg at puppene mine er helt fantastiske. Mens jeg er så sjenert over de, og han tar på de hele tiden :D huffda... Jeg håper på at han er forelsket i meg uansett hva. Han sier at han er, og det kan virke som om han er. Han er så pen at jeg kan nesten ikke tro dette. .. Jeg har funnet en helt nydelig mann som jeg ikke vil miste!!!.( kan garantere at de fleste damer vil ha han;) )  Jeg er så redd for å bli forlatt. Eller at han bare skal forsvinne bort ifra meg... men jeg håper at han blir for alltid uavhengig av hvordan brystene mine ser ut. 

Jeg har ikke den store troen på at jeg er bra nok. Og må nok jobbe med meg selv. Men han sier at jeg er superbra. Heldigvis. 

Jeg er så forelsket at det gjør vondt. Rett og slett. Men puppene : jeg har nok ikke penger til operasjon. Kan være at han ville bli skuffet om jeg gjorde noe med puppene mine for han sier jo at han elsker de!. 

 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 15.08, Marina234 skrev:

Jeg er redd for at han ikke skal like min kropp naken. Noen som har det på samme måte? Jeg har hengepupper som henger som to slappe ballonger... Har født barn, og det skjedde etter fødselen. Elers så har jeg ikke kompekser for kroppen min. Men det er puppene. 

Jeg har møtt en ny mann i livet mitt, og jeg er så redd for at jeg skal komme til å bli avvist hele tiden. Jeg har opplevd å bli såret utallige ganger før. Noen tips og råd om hvordan jeg må tenke? Går jo rundt full i nerver.. 

 

Sikker på at du er kjempe fin... Om denne mannen er den riktige for deg, vil han elske puppene dine☺

Endret av Mr. Kilmister
Trykkleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Sikker på at du er kjempe fin... Om denne mannen er den riktige for deg, vil han elske puppene dine☺

Takk. Jeg har blitt så såret så mange ganger før. Jeg hadde egentlig gitt opp kjærligheten, men så dukket denne drømmeprinsen opp. Den peneste mann jeg noensinne har hatt! Han er mer enn det jeg søkte etter. Har sagt det til han. Han kom inn i livet mitt, når jeg hadde gitt opp hele kjærligheten. Jeg løp bort fra alle menn som forsøkte seg. Men ikke han. Han klarte det ingen andre klarte. Jeg var jo en skadeskutt fugl. Såret fugl. Og trodde ikke på noen menn. Løp når de forsøkte seg. Tenkte at jeg slapp puppe-problemet fordi jeg trodde at jeg skulle forbli ensom alene for alltid. Men så kom problemet etter å ha møtt mannen. 

 Jeg skal tenke på det dere sier til meg. Er dette den rette mannen så vil han være der for meg, og elske puppene mine, kroppen min, og meg som den jeg er. Takk for fine kommentarer fra dere. De hjelper. <3. 

Det gjelder å tro på seg selv, og velge å tro at man er bra nok!. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde prøve å legge alle de føelslene der død. Om han synes de var så fæle hadde han konsentrert seg om en annen kroppsdel.  Hvis du maser mye om dette til han kommer han til å bli rimelig lei. 

Så sjekklisten:
Ser han på puppene?
tar han på puppene? 
Kysser han puppene?

2/3 er innenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...