Gå til innhold

Redd for å vise meg naken...


Marina234

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for at han ikke skal like min kropp naken. Noen som har det på samme måte? Jeg har hengepupper som henger som to slappe ballonger... Har født barn, og det skjedde etter fødselen. Elers så har jeg ikke kompekser for kroppen min. Men det er puppene. 

Jeg har møtt en ny mann i livet mitt, og jeg er så redd for at jeg skal komme til å bli avvist hele tiden. Jeg har opplevd å bli såret utallige ganger før. Noen tips og råd om hvordan jeg må tenke? Går jo rundt full i nerver.. 

 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare fikse puppene dine hvis de plager deg sånn. Du trenger ikke å operere inn svære silikonballonger a la Linni Meister heller....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Antoinette skrev:

Kan du ikke bare fikse puppene dine hvis de plager deg sånn. Du trenger ikke å operere inn svære silikonballonger a la Linni Meister heller....

Det plager meg veldig. Men jeg har ikke økonomi til å fikse dem. Men burde tenke på å spare opp til det. For jeg elsker sex, men har komplekser for puppene mine. Jeg burde nok fått strammet de opp med tanke på  at jeg sliter mye med komplekser for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Om han er oppriktig interessert i deg, bryr han seg ikke om hvordan puppene dine ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke bru seg om hvordan kroppen din ser ut om han virkelig liker deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Om han er oppriktig interessert i deg, bryr han seg ikke om hvordan puppene dine ser ut.

Dette. Og ærlig talt. Er han noe å samle på om han henger seg opp i slik?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Om han er oppriktig interessert i deg, bryr han seg ikke om hvordan puppene dine ser ut.

En trøst å høre. Han har sett puppene mine allerede. Og han virket fortsatt overhodet ikke mindre interessert etterpå. Men jeg er redd for at han plutselig kan finne ut at puppene mine ikke er bra nok. Og så dumpe meg. Men er enig med deg: dersom han er oppriktig interessert så vil han ikke dumpe meg, pga puppene. 

Jeg har gjeld å betale på, og dårlig økonomi, derfor så blir det litt vanskelig for meg å få til summen en operasjon koster. Men får trøste meg med det dere sier. Jeg ville foreks ikke dumpet en mann som jeg var oppriktig interessert i pga foreks liten penis. Det er ikke størrelsen på penisen som jeg faller for. Jeg faller for personen ellers.

Jeg er så forelsket i fyren som jeg har møtt at jeg blir utrolig stresset. Men jeg får bare slappe av. Være meg selv. 

Endret av Marina234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marina234 skrev:

En trøst å høre. Han har sett puppene mine allerede. Og han virket fortsatt overhodet ikke mindre interessert etterpå. Men jeg er redd for at han plutselig kan finne ut at puppene mine ikke er bra nok. Og så dumpe meg. Men er enig med deg: dersom han er oppriktig interessert så vil han ikke dumpe meg, pga puppene. 

Jeg har gjeld å betale på, og dårlig økonomi, derfor så blir det litt vanskelig for meg å få til summen en operasjon koster. Men får trøste meg med det dere sier. Jeg ville foreks ikke dumpet en mann som jeg var oppriktig interessert i pga foreks liten penis. Det er ikke størrelsen på penisen som jeg faller for. Jeg faller for personen ellers.

Jeg er så forelsket i fyren som jeg har møtt at jeg blir utrolig stresset. Men jeg får bare slappe av. Være meg selv. 

Ja det synes jeg du skal gjøre. Slapp helt av å nyt forelskelsen. Hvis puppene er dumpegrunn burde alle over 20 år vært single i dag.

Silikon er turn off det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på hva du ville sagt til din datter i en lignende situasjon der hun var usikker på puppene sine og var redd en mann ville dumpe henne pga dem?

- Ville du bedt henne operere?

- ville du fortalt henne at det er normalt at han dumper pga stygge pupper? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja det synes jeg du skal gjøre. Slapp helt av å nyt forelskelsen. Hvis puppene er dumpegrunn burde alle over 20 år vært single i dag.

Silikon er turn off det. 

Det er sant. Er ganske få som har en helt perfekt stram kropp. 

28 minutter siden, Bondenisse skrev:

Tenk på hva du ville sagt til din datter i en lignende situasjon der hun var usikker på puppene sine og var redd en mann ville dumpe henne pga dem?

- Ville du bedt henne operere?

- ville du fortalt henne at det er normalt at han dumper pga stygge pupper? 

 

Nei, jeg hadde sagt til datteren at den rette vil like henne som hun er. Hvis han dumper henne pga det så var han ikke interessert i utgangspunktet. 

Enig med dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

En operasjon kan fikse puppene dine, men ikke selvfølelsen din. Lær deg å stole på hans forelskelse og forelsk deg i din egen kropp. Tenk at kroppen din og barna dine henger sammen, og at kroppen din er en del av det du elsker i livet ditt.

Om han dumper deg pga puppene? Vel, da gjør han deg en tjeneste. Jeg tviler på at det vil skje. De fleste menn forelsker seg i personen, ikke kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg selv om jeg er en "stram" og muskuløs mann selv. Mye heller en naturlig mamma-kropp enn silikon og andre unaturlige greier. Stol på deg selv!

Anonymkode: ddb71...5fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår følelsen. Mine pupper er håpløst stygge, jeg hater dem. Kjæresten min elsker dem. Hva du ser og hva han ser, trenger ikke være det samme. Slapp av og nyt fyren framfor å la bekymringene overta.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Marina234 skrev:

Jeg er redd for at han ikke skal like min kropp naken. Noen som har det på samme måte? Jeg har hengepupper som henger som to slappe ballonger... Har født barn, og det skjedde etter fødselen. Elers så har jeg ikke kompekser for kroppen min. Men det er puppene. 

Jeg har møtt en ny mann i livet mitt, og jeg er så redd for at jeg skal komme til å bli avvist hele tiden. Jeg har opplevd å bli såret utallige ganger før. Noen tips og råd om hvordan jeg må tenke? Går jo rundt full i nerver.. 

 

Elsker pupper men hvordan de ser ut er ikke så viktig.

Hadde vært mye mer skeptisk til om dama ikke ville vært naken sammen med meg. Dårlig selvtillit er mye mindre sexy

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Illuminatum skrev:

Elsker pupper men hvordan de ser ut er ikke så viktig.

Hadde vært mye mer skeptisk til om dama ikke ville vært naken sammen med meg. Dårlig selvtillit er mye mindre sexy

Han sier at han elsker puppene mine... og jepp det virker som om han elsker de. Jeg har trent ganske mye siste året, og jeg føler at det hjelper litt på hele kroppen .. puppene og. Men det kan være noe jeg bare føler. Men de er slappe synes jeg, men føler at de har rettet seg litt mer opp etter mye trening / styrketrening. Men har komplekser,men tenker på hva dere sa: hvis mannen dumper meg for det så er det han det er noe med. Ikke meg. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marina234 skrev:

Jeg er redd for at han ikke skal like min kropp naken. Noen som har det på samme måte? Jeg har hengepupper som henger som to slappe ballonger... Har født barn, og det skjedde etter fødselen. Elers så har jeg ikke kompekser for kroppen min. Men det er puppene. 

Jeg har møtt en ny mann i livet mitt, og jeg er så redd for at jeg skal komme til å bli avvist hele tiden. Jeg har opplevd å bli såret utallige ganger før. Noen tips og råd om hvordan jeg må tenke? Går jo rundt full i nerver.. 

 

Hei Marina jeg er en mann! 

Enkelt tips kroppen din er ikke noe du kan skame deg for og du er ikke et sex objekt helle så vi han ser etter sex obj så er det fint at han bare finne seg objektet sitt men hvis han skulle har kjærlighet for deg så ville han se at du er pen og ikke minst den penste! Du sier at du ble såret men er det sant har du mistet de ? Eller har du mistet deg og tankene din og din godhet? 

Jeg sier nemlig det jeg sier siden jeg har opplevd det slev jeg er fullbake! attraktiv, pen og sexy! Mange jente/kvinne forsøk seg men aldri kommer fram! Til slut finner jeg en dame med barn og er eldre en meg og bare drukner i henne??!! Ærlig talt jeg tenkte i starten hun er ikke noe sexy jeg ser at pene unge jenter smelter for meg men vet du hva jeg ser ikke penere i hun i noe form hennes tanker og stemmen henner gir meg mening i livet mitt! 

I starten skamet hun sei over kroppen hennes og særlig et alders problem men etter å har snaket med hun så stripper hun foran meg om hun er den mest deilige kvinne i hele verden men det er jo sant spør du meg! 

Det jeg prøver å si at den som ser noe i deg er verdt det han ser ferdig med det! 

Wish you the best! 

Anonymkode: b1f3e...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei Marina jeg er en mann! 

Enkelt tips kroppen din er ikke noe du kan skame deg for og du er ikke et sex objekt helle så vi han ser etter sex obj så er det fint at han bare finne seg objektet sitt men hvis han skulle har kjærlighet for deg så ville han se at du er pen og ikke minst den penste! Du sier at du ble såret men er det sant har du mistet de ? Eller har du mistet deg og tankene din og din godhet? 

Jeg sier nemlig det jeg sier siden jeg har opplevd det slev jeg er fullbake! attraktiv, pen og sexy! Mange jente/kvinne forsøk seg men aldri kommer fram! Til slut finner jeg en dame med barn og er eldre en meg og bare drukner i henne??!! Ærlig talt jeg tenkte i starten hun er ikke noe sexy jeg ser at pene unge jenter smelter for meg men vet du hva jeg ser ikke penere i hun i noe form hennes tanker og stemmen henner gir meg mening i livet mitt! 

I starten skamet hun sei over kroppen hennes og særlig et alders problem men etter å har snaket med hun så stripper hun foran meg om hun er den mest deilige kvinne i hele verden men det er jo sant spør du meg! 

Det jeg prøver å si at den som ser noe i deg er verdt det han ser ferdig med det! 

Wish you the best! 

Anonymkode: b1f3e...913

Det ble mange skrive feil holder med å sovna he he!

Anonymkode: b1f3e...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han 17,5 år? Du har født barn. Slik blir pupper etterpå. Det vet menn. Elsker mannen dama så driter de i utseendet. Er ikke puppene de skal snakke med.

Anonymkode: 04312...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre sier her så tror jeg ikke du skal være redd for hva han synes om puppene dine. Som mann så synes i allefall jeg det er viktigere at puppene er tilgjengelige en hvordan se ser ut :P

 

Operasjon må du kun vurdere for din egen del om du synes de er så ille at de hemmer deg. Sånn ellers tror jeg ikke det er noen andre en deg som bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han 17,5 år? Du har født barn. Slik blir pupper etterpå. Det vet menn. Elsker mannen dama så driter de i utseendet. Er ikke puppene de skal snakke med.

Anonymkode: 04312...298

Han virker veldig opptatt av puppene mine. Veldig etter å ville ta på dem...Jeg har ikke sagt noe om mine komplekser til han. Men jeg er glad for at han sier at han elsker puppene mine. Så mulig det ikke er så ille allikevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...