Gå til innhold

Fyren sa høyt foran alle at jeg får hjertet hans til å banke fort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en mann som jeg dater. Jeg har blitt dypt såret utallige ganger før. Og for 2 år siden så ble jeg fryktelig såret av en. Jeg var ganske bitter og lei meg. Men nå har jeg funnet en ny. Og jeg er faktisk så glad og lykkelig med at jeg ble avvist tidligere for ellers hadde jeg aldri møtt denne pene kjekke sjarmerende flotte mannen. Han er mer enn hva jeg drømte om. 

I helgen så lot han meg treffe venner av han. Han sa også høyt mens de og andre hørte på: at jeg fikk hjertet hans til å banke så fort! Sier at han tenker på meg hele tiden. Jeg er så redd... livredd for at jeg kan ramle høyt igjen. Og vet ikke om jeg skal tro dette her. 
Hva mener dere: hvordan ville dere forholdt dere til det? Ville dere ha våget å åpne følelsene tilbake? Jeg er veldig redd og føler meg så redd for å si og vise følelser. Men jeg gjør, men jeg er utrolig forsiktig. 

En stormende forelskelse er skummel. En litt nervepirrende tilstand. Jeg er hele tiden redd for å bli dumpet. Men han er flink å skrive til meg, og skriver så mye fint.... 

Anonymkode: adfdb...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sårer deg selv minst like mye ved å ikke være åpen, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette er en problemstillig. Alle blir såret en gang i blant. Get over it og ikke la det gå ut over nye forhold og andre mennesker

Anonymkode: 23362...1ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, jabx skrev:

Han høres da ut som han liker deg litt.

Det gjør det. Håper det varer. 

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sårer deg selv minst like mye ved å ikke være åpen, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette er en problemstillig. Alle blir såret en gang i blant. Get over it og ikke la det gå ut over nye forhold og andre mennesker

Anonymkode: 23362...1ed

Enig. Jeg må bare våge å være åpen. Og hvis jeg blir såret så får jeg bare tenke: jaja... jeg gjorde så godt jeg kunne. 

Anonymkode: adfdb...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20. mai 2018 at 2:06 PM, AnonymBruker said:

Jeg har funnet en mann som jeg dater. Jeg har blitt dypt såret utallige ganger før. Og for 2 år siden så ble jeg fryktelig såret av en. Jeg var ganske bitter og lei meg. Men nå har jeg funnet en ny. Og jeg er faktisk så glad og lykkelig med at jeg ble avvist tidligere for ellers hadde jeg aldri møtt denne pene kjekke sjarmerende flotte mannen. Han er mer enn hva jeg drømte om. 

I helgen så lot han meg treffe venner av han. Han sa også høyt mens de og andre hørte på: at jeg fikk hjertet hans til å banke så fort! Sier at han tenker på meg hele tiden. Jeg er så redd... livredd for at jeg kan ramle høyt igjen. Og vet ikke om jeg skal tro dette her. 
Hva mener dere: hvordan ville dere forholdt dere til det? Ville dere ha våget å åpne følelsene tilbake? Jeg er veldig redd og føler meg så redd for å si og vise følelser. Men jeg gjør, men jeg er utrolig forsiktig. 

En stormende forelskelse er skummel. En litt nervepirrende tilstand. Jeg er hele tiden redd for å bli dumpet. Men han er flink å skrive til meg, og skriver så mye fint.... 

Anonymkode: adfdb...72d

Det høres for godt til å være sant. Si meg, er han nesten 60 år gammel og driver med musikk på Vestlandet? 

Anonymkode: 0b3d5...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er åpen kan du bare drite i hele greia med en gang. :) Vær åpen og håp for det beste. Til slutt fungerer det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2018 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Du sårer deg selv minst like mye ved å ikke være åpen, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette er en problemstillig. Alle blir såret en gang i blant. Get over it og ikke la det gå ut over nye forhold og andre mennesker

Anonymkode: 23362...1ed

Jeg har begynt å åpne meg til han. Jeg presser meg til det. Og jeg klarer mer enn hva jeg trodde. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres for godt til å være sant. Si meg, er han nesten 60 år gammel og driver med musikk på Vestlandet? 

Anonymkode: 0b3d5...91a

Han er kjempepen, og langt under 60. 

Anonymkode: adfdb...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mann3030 skrev:

Hvis du ikke er åpen kan du bare drite i hele greia med en gang. :) Vær åpen og håp for det beste. Til slutt fungerer det. :)

Jeg forsøker å være mer åpen med han. Forsøker å vise at jeg er interessert. Jeg skriver til han ting som viser interesse. Og jeg har sagt til han at jeg egentlig hadde løpt bort fra alle som forsøkte seg, fordi jeg ville ikke slippe noen inn. Men så kom han. Han klarte det!. 

 

Anonymkode: adfdb...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å hoppe i det! :) Ja, det er mulig at du kan bli såret. Men det kan også gå i vasken dersom du lar tidligere dårlige erfaringer gå utover denne nye. Ta sjansen, nyt det! Det er ikke hver dag man opplever slikt som dette. :)

Anonymkode: a0120...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her er det bare å hoppe i det! :) Ja, det er mulig at du kan bli såret. Men det kan også gå i vasken dersom du lar tidligere dårlige erfaringer gå utover denne nye. Ta sjansen, nyt det! Det er ikke hver dag man opplever slikt som dette. :)

Anonymkode: a0120...3f9

Alle som jeg kjenner sier til meg at de synes at jeg er ufattelig heldig. Jeg trodde aldri dette kom til å hende meg. Jeg har faktisk møtt på en mann som jeg er opp over ørene forelsket i. Han sier at han har det på samme måte for meg. Men jeg vil jo ikke skremme vettet av han med følelser også. Så jeg må forsøke å vise interesse på en fin måte. Jeg vet ikke helt hvordan andre oppfører seg, og sier i slike situasjoner. Skulle nesten hatt et kurs om slik. Jeg er så redd for å feile. Og å miste han. 

Jeg må bare nyte situasjonen! Dette er ikke noe som skjer til vanlig. 

Takk dere for inspirasjon og råd!!! Takk så mye :) <3 

Anonymkode: adfdb...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...