Gå til innhold

Hvorfor forholder folk seg negativt selv om en mann kan virke interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på kg en stund og lest tråder. Ofte er det sure svar til ts om at (må nevne at dette som oftest gjelder tråder laget av kvinner) "hadde han vært interessert noknså...." "han var aldri interessert!" "Du bare hjernevasker deg selv til og tro at det er du som har gjort noe galt, hadde han vært ordentlig glad i deg så hadde han ....."

det er forståelig dersom ts aldri gir opp håpet, i en som åpenbart ikke er interessert. Ved at han ghoster, eller har sagt at han ikke vil mer.

men der ts faktisk skriver at en person har vist interesse, men som av div årsaker ikke ble noe av, så skriver folk likevel at han ikke er interessert nok. 

Så da lurer jeg på, hvor mye interesse skal en mann vise dersom han er interessert? Være helt på knærne etter ei dame slik som i Disney? Er det slik at dersom en mann gir opp så gjorde dama riktig i å aldri innvolvere seg, fordi da var han ikke interessert nok?

 

Anonymkode: 9cf84...1ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig sannsynlig at majoriteten av KG-brukere er bitre og mindre vellykkede folk. Det er også sannsynlig at majoriteten av majoriteten er kvinner. Derfor tror jeg det er mange kyniske svar her som en sikkert ikke ville fått om en spurte face2face.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reagert på et noen ganger. At folk skal overbevise TS om at han ikke er interessert, når man umulig kan vite det. Synes det er litt ufint noen ganger, mot TS.

Anonymkode: 8ae6e...2d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lee Jones skrev:

Det er veldig sannsynlig at majoriteten av KG-brukere er bitre og mindre vellykkede folk. Det er også sannsynlig at majoriteten av majoriteten er kvinner. Derfor tror jeg det er mange kyniske svar her som en sikkert ikke ville fått om en spurte face2face.

 

Og en ting til: Mange av de damene som sitter på slike nettfora som KG er vel kanskje ikke særlig populære hos det motsatte kjønn ute i virkeligheten? Kanskje har de mange bitre erfaringer og vil bidra til å ødelegge for andre ved å alltid svare "dropp han", "dump han", "han er ikke interessert", "hadde han vært interessert hadde han jobbet for det" osv osv....

 

Anonymkode: 3712a...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange faktorer som skal til før det klaffer, at det ikke er rart at det skjærer seg for noen.  Ting skal uttrykkes og tolkes i begge ender, og filtreres av eget følelsesliv, og input fra vennekretsen.  Samme hvor interessert jeg som mann må ha vært i utgangspunktet,  så kommer jeg jo dit at jeg gir opp. Da har jeg tolket det som om hun virkelig ikke er interessert,  eller at hun ikke løfter en finger for å eskalere forholdet.  Å ikke gi seg på et tidspunkt, må jo være creepy eller desperat? 

Anonymkode: b521a...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Og en ting til: Mange av de damene som sitter på slike nettfora som KG er vel kanskje ikke særlig populære hos det motsatte kjønn ute i virkeligheten? Kanskje har de mange bitre erfaringer og vil bidra til å ødelegge for andre ved å alltid svare "dropp han", "dump han", "han er ikke interessert", "hadde han vært interessert hadde han jobbet for det" osv osv....

 

Anonymkode: 3712a...395

Gjelder det også deg selv? Eller er det bare alle vi andre som er mislykkede? ;-) 

Du skal huske på at KG har en bunch av forum. Jeg pleier sveipe innom flere når jeg ikke har noe å finne på. Ikke bare singelforum, men også barn og familie, feks.

Tror vi er alle slags folk som er her. Lett å bli hekta. Jeg fant veien inn via graviditetsforumet.

Anonymkode: 6fccd...8cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg velger likevel på en måte å tro på de negative. Jeg føler meg dumpet nå for eksempel, fordi mannen jeg liker ikke holder kontakten. Han har ikke brutt, men jeg tenker at jeg vil komme til å bli straffet en dag hvis jeg innleder noe med han. 

Anonymkode: 9cf84...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Gjelder det også deg selv? Eller er det bare alle vi andre som er mislykkede? ;-) 

Du skal huske på at KG har en bunch av forum. Jeg pleier sveipe innom flere når jeg ikke har noe å finne på. Ikke bare singelforum, men også barn og familie, feks.

Tror vi er alle slags folk som er her. Lett å bli hekta. Jeg fant veien inn via graviditetsforumet.

Anonymkode: 6fccd...8cb

 

Ja, det gjelder vel meg som alle andre. Men noen sikkert mer enn andre. Selvsagt er ikke alle her inne samme type personer! Det sier seg selv. Men ut fra hva folk skriver, så er det i alle fall lett å tenke at det nok er en del som sliter med å finne seg noen og som er bitre. Det er i alle fall min erfaring...

 

Anonymkode: 3712a...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg velger likevel på en måte å tro på de negative. Jeg føler meg dumpet nå for eksempel, fordi mannen jeg liker ikke holder kontakten. Han har ikke brutt, men jeg tenker at jeg vil komme til å bli straffet en dag hvis jeg innleder noe med han. 

Anonymkode: 9cf84...1ce

 

Det at man ikke holder kontakten i det hele tatt, tenker jeg nok er et dårlig tegn. Alle klarer å sende en melding, selv om man er opptatt og ikke rekker å treffes...

Hvorfor vil han ikke holde kontakten jevnlig med deg? Hadde han vært intr hadde han nok villet holde kontakten, tenker jeg da.

Anonymkode: 3712a...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det at man ikke holder kontakten i det hele tatt, tenker jeg nok er et dårlig tegn. Alle klarer å sende en melding, selv om man er opptatt og ikke rekker å treffes...

Hvorfor vil han ikke holde kontakten jevnlig med deg? Hadde han vært intr hadde han nok villet holde kontakten, tenker jeg da.

Anonymkode: 3712a...395

Vi har ikke grunn til å holde kontakt. Det er svært få som sender melding dag ut og dag inn. Jeg sliter også litt med ting og vil gi folk fred. Det er ikke det at jeg ble avvist, men jeg er ikke spesielt åpen. Jeg er for nysgjerrig og søkende til å binde meg til noe. 

 

 

Anonymkode: 9cf84...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...