Gå til innhold

en dårlig dag.....


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

må bare lette på trykket......

huff i dag er ikke dagen min i allefall....har sovet dårlig de siste nettene og er trøtt,har fått senebetenelse i ene armen og hinnen rundt senen er veske fyt og trykkr på senen,det gjør vondt

min sammboer jobber overtid og gå klokken 09.00 og er ikke hjemme før klokken 22.00.....

min datter er sutrete og vill ikke lye...

Hun har sutrert siden hun sto opp i dag og vil ikke sove formidags luren sin......det er lommert ,klammt og varmt ute og jeg er trøtt.....

Så ufattelig sliten,drømmer om å sove vill bare synke ned i et svart hull der det ikke finnes noen rundt meg....

Huset står på hode,og jeg skal ikke belaste armen .....

Kroppen min og hode mitt er så stresset at tårene kommer uannmelt,har tungt for å puste noen ganger....

Har lyst å ringe til min sammbor og be han komme hjem ,men vi renger pengene for overtiden han jobber så det er ikke mulig.....

Kjenner omtrendt ingen runndt meg og har ingen og prate med,kan ikke ringe de hjemme for da begynner de og bekymmre seg over meg.....

Er på kanten til å knekke sammen og hvist ikke den lille tullen sovner vet jeg ikke hva jeg gjør....

Føler meg så innmari hjelpløs og vet ikke hvordan jeg skal takle denne dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper helt klart å snakke med noen.

Når jeg har det kiipt, ringer jeg å snakker med bestevenninden min eller mamma.

Selfølgelig blir mamma bekjymret, men er ikke det en mors jobb?

Å gi gode råd og hjelpe barna når de er trist og lei.

Snakk med noen, få ut frustrasjonen.

Og tenk på at om noen dager er alt bedre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først har kommet deg helt "ned" er det bare en vei og det er oppover. Vet at det er mager trøst, men det er faktisk sant. Legg deg sammen med avkommet en kveld og få overskuddet på plass... Da skal du se at ting bedrer seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...