Gå til innhold

Mannen har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg helt tom, hodet banker og føler jeg må spy hele tiden. Mannen fikk en telefon for en stund siden om at han var innkalt til avhør hos politiet, og etter mye om og men fikk jeg ut av han hvorfor. Han fortalte at han for noen uker siden har vært med flere prostituerte, flere ganger. Vi har vært sammen i flere år, og jeg har alltid trodd jeg hadde verdens beste. Jeg har ikke hevet han ut, han er hjemme, og bare gråter hele dagen og forteller hvor mye han angrer, hvor mye han elsker meg og hvordan det aldri skal skje igjen. Men jeg føler meg totalt knust, og føler ikke at jeg noen gang kan stole på han igjen. Jeg kan ikke fortelle dette til noen, og psykologen min har ikke tid nå, så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg mer...

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogrose

Uansett hvor høyt jeg elsker mannen min, hadde jeg aldri kunnet tilgi noe sånt. Det er ikke bare snakk om utroskap, men kjøp (!) av sex. Han har nesten garantert gjort dette tidligere også, bare at nå ble han tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skogrose skrev:

Uansett hvor høyt jeg elsker mannen min, hadde jeg aldri kunnet tilgi noe sånt. Det er ikke bare snakk om utroskap, men kjøp (!) av sex. Han har nesten garantert gjort dette tidligere også, bare at nå ble han tatt...

Det finnes ingen første gang?

Anonymkode: fe2eb...cfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første tanke: takk og farvel!! Pakk sakene og dra/kast han på dør!

Andre tanke: test deg for kjønnssykdommer og hiv.

Anonymkode: 88b41...5f1

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg helt tom, hodet banker og føler jeg må spy hele tiden. Mannen fikk en telefon for en stund siden om at han var innkalt til avhør hos politiet, og etter mye om og men fikk jeg ut av han hvorfor. Han fortalte at han for noen uker siden har vært med flere prostituerte, flere ganger. Vi har vært sammen i flere år, og jeg har alltid trodd jeg hadde verdens beste. Jeg har ikke hevet han ut, han er hjemme, og bare gråter hele dagen og forteller hvor mye han angrer, hvor mye han elsker meg og hvordan det aldri skal skje igjen. Men jeg føler meg totalt knust, og føler ikke at jeg noen gang kan stole på han igjen. Jeg kan ikke fortelle dette til noen, og psykologen min har ikke tid nå, så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg mer...

Anonymkode: 7279f...ac9

Nei men kjære deg, de tårene der er kun et uttrykk for hans redsel overfor hva som vil skje med ham etter å ha brutt loven (flere ganger!!!!), og delvis sikkert også hva han føler om at du har fått vite sannheten. Han der elsker deg ikke, TS. Dump ham, han der er søppel.  

Anonymkode: d634a...edb

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha vært mye verre. Det er langt verre om han hadde ei dame han var forelsket i.

Anonymkode: 8ffdb...5f3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Angrer han fordi han ble tatt på fersken og må stå til rette for det? Eller fordi han faktisk har gjort det han har? For helt ærlig, dette hadde jeg ikke godtatt uansett om jeg var deg. Ty til venner, familie, hva som helst for støtte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alt skal gå så til helsike pga et knull.

Anonymkode: fe2eb...cfe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ha vært mye verre. Det er langt verre om han hadde ei dame han var forelsket i.

Anonymkode: 8ffdb...5f3

Deg om det, jeg syntes utroskap, lovbrudd, betaling for det, og utnytting av andre personer/potensielt seksuelle misbruk er værre enn sex mellom to samtykkende personer.

Utroskap alene er en sak - men personer som kjøper sex er i min mening i samme klasse som voldtektsmenn og pedofile (jeg sier ikke handlingene er like ille, men i min mening er personene i samme gate)

Anonymkode: 0b879...5fe

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det, jeg syntes utroskap, lovbrudd, betaling for det, og utnytting av andre personer/potensielt seksuelle misbruk er værre enn sex mellom to samtykkende personer.

Utroskap alene er en sak - men personer som kjøper sex er i min mening i samme klasse som voldtektsmenn og pedofile (jeg sier ikke handlingene er like ille, men i min mening er personene i samme gate)

Anonymkode: 0b879...5fe

Og du om det.

Anonymkode: 8ffdb...5f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han angret nok mer på at han ble tatt enn på selve handlingen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, venus24 skrev:

For meg ville dette vært utilgivelig. Ikke bare fordi han har vært utro, men fordi menn som kjøper sex mangler en grunnleggende respekt for kvinner. 

Dette. Kunne aldri vært sammen med en mann med et slikt menneskesyn.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, domimik skrev:

Dette. Kunne aldri vært sammen med en mann med et slikt menneskesyn.

Statistisk sett har 40% av dere som svarer her vært utro mot mannen deres. Dvs at dere mangler respekt for han men dere er sammen enda. Utroskapen definerer dere ikke , det var en handling i et svakt øyeblikk.

Anonymkode: c034a...5b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Han gråter fordi han ble tatt. Jeg tror ikke han elsker deg. Hadde han elsket deg, så hadde han ikke kjøpt sex av prostituerte! Jeg hadde kastet han ut av huset, og skilt meg fra han! Du fortjener mye bedre enn ham! Jeg ønsker deg lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Statistisk sett har 40% av dere som svarer her vært utro mot mannen deres. Dvs at dere mangler respekt for han men dere er sammen enda. Utroskapen definerer dere ikke , det var en handling i et svakt øyeblikk.

Anonymkode: c034a...5b8

Du må bare prøve å forsvare utroskapen din så mye du vil, det kommer aldri til å gjøre valget ditt akseptabelt. Ja, nettopp. Valget. Man har alltid et valg.

Anonymkode: ce87a...dcd

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...