Gå til innhold

Bitter av å bli valgt bort / avvist hele tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whiskey hangover

Jeg har kun blitt avvist èn gang. Og jeg lærte jævlig mye av det. Om meg selv, og om at ikke alle menn er like. 

Jeg kan forstå at man blir bitter, om man kun har negative opplevelser. Men livet går videre. Det er ikke noe vits å dvele lenge over slike ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Whiskey hangover skrev:

Jeg har kun blitt avvist èn gang. Og jeg lærte jævlig mye av det. Om meg selv, og om at ikke alle menn er like. 

Jeg kan forstå at man blir bitter, om man kun har negative opplevelser. Men livet går videre. Det er ikke noe vits å dvele lenge over slike ting. 

Neeh. Man kan jo tenke seg ihjel på hvordan det hadde vært å bli valgt, å kunne tilbringe tid med den man elsker. Men så er det en annen heldig sjel som får det i stedet. 

Anonymkode: d762b...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neeh. Man kan jo tenke seg ihjel på hvordan det hadde vært å bli valgt, å kunne tilbringe tid med den man elsker. Men så er det en annen heldig sjel som får det i stedet. 

Anonymkode: d762b...c18

Isn’t that just bittersweet?! Haha!

Uansett, er det ikke noe vits å gråte over spilt melk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir ikke bitter. Jeg har selvsagt blitt både trist og skuffet, men jeg har på en måtte innsett at jeg aldri kommer til å finne noen, eller rettere sagt ingen kommer til å synes jeg er bra nok. Derfor har jeg også slått meg til ro med dette. Det er ikke slik at jeg ikke tenker på det, eller føler et savn, men jeg har aldri følt meg bitter. Og jeg er et "følelsesmenneske".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjempebitter tidligere da jeg ble avvist noen ganger. Nå har jeg funnet en ny. Jeg er faktisk lykkelig med at jeg ble avvist tidligere nå, for ellers hadde jeg aldri møtt denne kjekke flotte pene mannen. 

Men jeg er redd for å gå i "kjelleren". Er redd for at han kan komme til å avvise meg hele tiden. Det er så vondt å ha det sånn. 

Anonymkode: ea407...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessant tanke. Hvilken type personlighet har du?

Anonymkode: 42855...f66

Hvorfor syns du dette var interessant? :)

Jeg er innadvendt/rasjonell og har et veldig godt forhold til selvet mitt. Jeg har også ganske god forståelse av hva i livet jeg kan kontrollere og ikke, og jobber med meg selv ut fra det. Da jeg tok personlighetstest fikk jeg resultatet INTJ (mastermind) og beskrivelsen av denne typen personlighet passet meg ganske godt. 

Anonymkode: 3c349...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 år og merker at bitterheten kommer og sniker seg på meg mer og mer...

Min bitterhet er en sum av:

jeg ble mobba hele barndommen + havna i et forhold med fyr som gjorde meg psykisk syk i fem år etter bruddet + samma eksan var utro flere ganger + samme eksen måtte jeg dumpe for han klarte det ikke + samme eksen fant seg ny samboer etter 4 uker, flytta inn med henne, fikk barn og gifta seg ila de neste to åra + jeg blir bare snakket til av grisete tindermenn + alle menn ghoster meg + de jeg liker, liker ikke meg og de velger en annen = bitter. 

Kunne ønske jeg ikke utviklet meg sånn her, men jeg merker at det begynner å nå metning. At det finnes en grense på hvor mye dritt jeg orker å ta imot her i livet.. Drittbegeret er i ferd med å renne over. 

 

Anonymkode: a25c9...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke bitter. Om hun velger meg bort, er det hennes tap.

Anonymkode: cede4...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2018 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke vanlig. Det viser eierskap og storhetsfølelse om at man liksom kan kreve eller fortjener noen. Og sånn syn kan man ikke ha.

Anonymkode: 89f30...63b

Synes mange kvinner er sånn, sånn eier følelse og krevende overfor mannen sin eller en potensiell framtidig mann... har hele tiden vært bevisst på å ikke være sånn selv. Eller de skal sitte å fortelle hva han føler og tenker og at når det er slutt så skal hun ligge med han for at ingen andre jenter skal få han, ler så jeg griner her... og hvis mannen hadde en tidligere sexpartner så er vedkommende evig avskydd. Er viktig å finne seg en partner man stoler på så man slipper sånt.

Anonymkode: 7c762...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er en klisjè, hun som kun har blitt likt for utseende/sex, og alltid har blitt valgt bort for andre når det gjelder forhold. Flere ganger jeg har trodd jeg har vært på vei inn i et forhold og at mannen har vært glad i meg, bare for å bli dumpet siden han nå har funnet drømmedama. En dame han er glad i og respekterer, mens jeg bare var en seksuell fantasi som nå kan kastes vekk etter bruk. Ja, jeg er bitter!! Og holder meg selvsagt unna sex og dating. 

 

Anonymkode: 11639...c4d

Haha drømmedama ? Hun sitter sikkert bare å gliser og har ikke ryggrad eller personlighet engang, alle menn vil jo ha en blid dame som ikke står for noe ellers er hun ustabil osv. Han respekterer henne og er glad i henne pga den gode maten hun disker opp og sexen ikke noe annet.

Anonymkode: 7c762...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Enig. Men slike som ab du svarte her, jeg lurer noen ganger på om de fremstiller seg på en måte slik at de tiltrekker seg menn som behandler dem slik. Ikke at hun fortjente det altså, jeg vet ingenting om henne.

men har jo hatt et par bekjente opp gjennom årene jeg og, der det var et par jenter som mente selv de var veldig fine, dollet seg fra topp til tå, fikk ofte de mennene de ville... men så ble de brått dumpet når disse mennene virkelig forelsket seg. Saken her var jo at disse jentene fremstilte seg litt slik "jeg er midlertidig morro" :) 

Anonymkode: d762b...c18

Man fremstiller seg ikke som midlertidig moro så lenge man husker å si ordentlig i fra, men mange menn klarer ikke alltid å få det inn i brødhodet sitt og de som behandler andre så dårlig er skyld i det selv som psykiateren min sier, ikke rart mange setter seg i offerrollen og får en dårlig mentalitet når man blir fortalt at man selv har skyld i å bli dårlig behandlet gang på gang. Skylden ligger hos de som holder på sånn og kan si det sånn at de mennene som har behandlet meg dårlig, kommer det fram at de sliter med noe eller er noen raringer uten helt normal sosiale antenner. 

Og man kan ha utseende og ha personlighet også 😉 enda mange ikke skjønner det. Man ber ikke om sex vettu bare fordi man kler seg på en spesiell måte og sminker seg, det er det samme som å mene at man selv har skyld i å bli tastet på av en fremmed mann fordi man går i miniskjørt... håper virkelig ikke du sitter å tror det ? 

Anonymkode: 7c762...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er en klisjè, hun som kun har blitt likt for utseende/sex, og alltid har blitt valgt bort for andre når det gjelder forhold. Flere ganger jeg har trodd jeg har vært på vei inn i et forhold og at mannen har vært glad i meg, bare for å bli dumpet siden han nå har funnet drømmedama. En dame han er glad i og respekterer, mens jeg bare var en seksuell fantasi som nå kan kastes vekk etter bruk. Ja, jeg er bitter!! Og holder meg selvsagt unna sex og dating. 

 

Anonymkode: 11639...c4d

Menn vil helst ha pene og damer med personlighet. Og menn bruker damer til sex enda de ser ut som takras, fordi de er så villige eller into vedkommende. Men ser jo mye takras damer i forhold som er skikkelige bitchy også, er ikke så mye å være glad i og respektere. Ække alltid kjærlighet som gjør at en mann vil inn i et forhold med en dame og omvendt. De fleste har ikke sjans på de som ser bra ut også så de må ta til takke med en stygg og vanlig dame hvis du skulle hinte til deg selv, og mene du er den som han respekter og elsker ☺️

Anonymkode: 7c762...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt avvist mange ganger. Slipper ikke unna det ved nettdating. Taklet det relativt greit.

Men har hatt mange bra opplevelser også. Håper jeg ville prøvd å finne ut hva jeg gjør galt om jeg ble avvist hele tiden. Men godt mulig jeg hadde blitt bitter istedenfor. 

Anonymkode: 635e3...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har så mye verdi at jeg ikke blir bitter, deres tap.

Anonymkode: a2fae...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...