Gå til innhold

Bitter av å bli valgt bort / avvist hele tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker ikke på slike som skal ha bekreftelse hele tiden, men de som forelsker seg av og til og blir enten valgt bort for en annen eller bare avvist. Er det vanlig og ende opp bitter da? 

Anonymkode: d762b...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder på å bli bitter nå. Har tålt ganske bra å bli valgt bort og avvist tidligere, men da jeg ble det nå sist jeg var forelsket av en, toppet det seg på en måte litt. Så nå er jeg nedfor og bitter, ja. Prøver å jobbe med det, sånn at det ikke setter seg og blir en del av personligheten min eller lar det gå utover andre. 

Hva med deg, ts? 

Anonymkode: 3c349...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å bli bitter nå. Har tålt ganske bra å bli valgt bort og avvist tidligere, men da jeg ble det nå sist jeg var forelsket av en, toppet det seg på en måte litt. Så nå er jeg nedfor og bitter, ja. Prøver å jobbe med det, sånn at det ikke setter seg og blir en del av personligheten min eller lar det gå utover andre. 

Hva med deg, ts? 

Anonymkode: 3c349...c5c

Jeg er kanskje litt bitter, men tror mye er gjort i hodet mitt. Jeg har alltid tenkt at jeg er den som blir valgt bort, og derfor ikke inngått noe dating med noen jeg liker. Jeg har også tenkt at dersom jeg skulle bli sammen med noen, og for eksempel ei venninne skulle bli betatt av min mann, så hadde de holdt på bak min rygg og hun hadde blitt valgt til slutt. 

 

Anonymkode: d762b...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir aldri bitter, for det går kun utover meg selv. Jeg tenker at det er en mening med det hvis jeg blir valgt bort, da var det ikke rett. Sånn er det bare.

Anonymkode: 50543...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, blir aldri bitter, for det går kun utover meg selv. Jeg tenker at det er en mening med det hvis jeg blir valgt bort, da var det ikke rett. Sånn er det bare.

Anonymkode: 50543...58b

Klarer du virkelig og ta det så enkelt?? Så ender noen andre opp med han, og da blir du ikke sint på deg selv for at det ikke var du denne gangen heller? Hvis jeg har ønsket at det skulle bli oss og jeg endelig føler at det skjer meg denne gangen, så velger han en annen, og jeg tenker at jeg blir værende der jeg litt til...kjedelig som bare det. 

Anonymkode: d762b...c18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det flere ganger på rad. Men ble aldri bitter. Kanskje sint og såret, men aksepterte det og tenkte fremover, at det rett og slett ikke var meant to be. 

Anonymkode: 438fc...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å bli bitter nå. Har tålt ganske bra å bli valgt bort og avvist tidligere, men da jeg ble det nå sist jeg var forelsket av en, toppet det seg på en måte litt. Så nå er jeg nedfor og bitter, ja. Prøver å jobbe med det, sånn at det ikke setter seg og blir en del av personligheten min eller lar det gå utover andre. 

Hva med deg, ts? 

Anonymkode: 3c349...c5c

Interessant tanke. Hvilken type personlighet har du?

Anonymkode: 42855...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å få kontakt med kvinner lenge uten å lykkes. Det var svært tøft å akseptere det. 

Anonymkode: 42855...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanlig. Det viser eierskap og storhetsfølelse om at man liksom kan kreve eller fortjener noen. Og sånn syn kan man ikke ha.

Anonymkode: 89f30...63b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er vanlig å bli bitter, og det er ingenting galt med det. Jeg syns det er synd at alle menn syns jeg er søppel men det får jeg ikke gjort noe med. Kjipt å se alle exer som har funnet seg en ny dame med en gang.. føler meg som han i Good luck Chuck-filmen :(

Anonymkode: 6e86a...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så vanlig å bli bitter? Lei seg, såret og tenke at man ikke er bra nok for noen er nok det mest vanlige.

Anonymkode: fa384...b89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, blir aldri bitter, for det går kun utover meg selv. Jeg tenker at det er en mening med det hvis jeg blir valgt bort, da var det ikke rett. Sånn er det bare.

Anonymkode: 50543...58b

Enig, kunne ikke ha sagt det bedre selv :)

Anonymkode: 89f30...63b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke vanlig. Det viser eierskap og storhetsfølelse om at man liksom kan kreve eller fortjener noen. Og sånn syn kan man ikke ha.

Anonymkode: 89f30...63b

Helt feil. Det har ingenting med eierskap og storhetsfølelse. 

Endret av Lee Jones
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lett å bli bitter. Men lurt å riste det av seg, for man får i hvert fall ikke mer sjans av å være bitter. Man blir mer tiltrekkende av å ha en lett og lekende holdning.

Anonymkode: 269bb...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en klisjè, hun som kun har blitt likt for utseende/sex, og alltid har blitt valgt bort for andre når det gjelder forhold. Flere ganger jeg har trodd jeg har vært på vei inn i et forhold og at mannen har vært glad i meg, bare for å bli dumpet siden han nå har funnet drømmedama. En dame han er glad i og respekterer, mens jeg bare var en seksuell fantasi som nå kan kastes vekk etter bruk. Ja, jeg er bitter!! Og holder meg selvsagt unna sex og dating. 

 

Anonymkode: 11639...c4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en klisjè, hun som kun har blitt likt for utseende/sex, og alltid har blitt valgt bort for andre når det gjelder forhold. Flere ganger jeg har trodd jeg har vært på vei inn i et forhold og at mannen har vært glad i meg, bare for å bli dumpet siden han nå har funnet drømmedama. En dame han er glad i og respekterer, mens jeg bare var en seksuell fantasi som nå kan kastes vekk etter bruk. Ja, jeg er bitter!! Og holder meg selvsagt unna sex og dating. 

 

Anonymkode: 11639...c4d

Hvis de ikke ser sjelen din så er det jo deres tap. Enkle mannfolk. Men det finnes andre gode, smarte menn der ute.

Anonymkode: 269bb...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de ikke ser sjelen din så er det jo deres tap. Enkle mannfolk. Men det finnes andre gode, smarte menn der ute.

Anonymkode: 269bb...f40

Enig. Men slike som ab du svarte her, jeg lurer noen ganger på om de fremstiller seg på en måte slik at de tiltrekker seg menn som behandler dem slik. Ikke at hun fortjente det altså, jeg vet ingenting om henne.

men har jo hatt et par bekjente opp gjennom årene jeg og, der det var et par jenter som mente selv de var veldig fine, dollet seg fra topp til tå, fikk ofte de mennene de ville... men så ble de brått dumpet når disse mennene virkelig forelsket seg. Saken her var jo at disse jentene fremstilte seg litt slik "jeg er midlertidig morro" :) 

Anonymkode: d762b...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis de ikke ser sjelen din så er det jo deres tap. Enkle mannfolk. Men det finnes andre gode, smarte menn der ute.

Anonymkode: 269bb...f40

Takk :hjerte: kjenner selvrespekten har blitt nedslitt og, så føles bedre ut alene akkurat nå. 

Anonymkode: 11639...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Men slike som ab du svarte her, jeg lurer noen ganger på om de fremstiller seg på en måte slik at de tiltrekker seg menn som behandler dem slik. Ikke at hun fortjente det altså, jeg vet ingenting om henne.

men har jo hatt et par bekjente opp gjennom årene jeg og, der det var et par jenter som mente selv de var veldig fine, dollet seg fra topp til tå, fikk ofte de mennene de ville... men så ble de brått dumpet når disse mennene virkelig forelsket seg. Saken her var jo at disse jentene fremstilte seg litt slik "jeg er midlertidig morro" :) 

Anonymkode: d762b...c18

Jeg fremstiller meg ikke sånn bevisst i hvertfall. Er fryktelig sjenert, og kler og sminker meg helt normalt. Men må være noe med meg som gjør det siden det skjer med alle jeg møter, og derfor er jeg nesten like sint på meg selv som mennene som har behandlet meg sånn. Så utrolig ekkelt å bli behandlet som en hore hele livet, når man er en følsom og tander sjel. 

Anonymkode: 11639...c4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...