Gå til innhold

Be henne ut på hennes egen visning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Facebook. Vi er ikke venner der, og jeg har liksom ingen grunn til å ta kontakt med henne der sånn ut av det blå, mens på visningen vil jeg jo møte henne tilsynelatende tilfeldig.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Men,  skal du lyve til henne om hun spør deg om det?

Anonymkode: 247be...7f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet er dette?

Anonymkode: f2547...71e

Er du husselgeren?

Anonymkode: 247be...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virket litt creepy spør du meg.

Anonymkode: 7dde8...fef

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selge din bolig? Hva skal du si når du er på visning.? 

Anonymkode: 6ca95...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt stalkeraktig å følge med noen på FB,  og hun får vel opp informasjon om hvem som har vært inne og sett på ting hun har lagt ut?

Anonymkode: 247be...7f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du  er kanskje den eneste på visningen som ikke har bestilt prospekt  også....

Anonymkode: 247be...7f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei vet du hva. Du vet hvem hun er. Send heller en melding på fb og vær ærlig. Ikke start med en løgn og si at du tilfeldigvis kom på hennes visning! 

Anonymkode: b61f6...52e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du husselgeren?

Anonymkode: 247be...7f0

Om det er i oppland kan det være meg, har snakket på sukker tidligere. Men vil ikke ha noen jeg har snakket med på nett der. Det er totalt upassende, hadde vært mer normalt ta kontakt på sosiale medier.

 

Anonymkode: f2547...71e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vet hun vel at du har tittet på hennes saker på FB...

Anonymkode: 247be...7f0

Man får vel ikke beskjed om alle som har kikket på ens profil...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet er dette?

Anonymkode: f2547...71e

Det skal jeg holde for meg selv før folk begynner å spekulere for mye :laugh:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men,  skal du lyve til henne om hun spør deg om det?

Anonymkode: 247be...7f0

Hvis hun spør må jeg være ærlig, ellers vikler jeg meg bare inn i noe løgneri.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var jeg som var selgeren, og en av de som kom på visningen viste seg å ikke være en reell potensiell kjøper men bare en som ville be meg ut, tror jeg at jeg hadde blitt både kraftig  irritert og sinna.

Anonymkode: 247be...7f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare kunne lagt ut mer fakta i HI, så hadde flere av  oss sluppet å bruke tid  på dette.

Anonymkode: 247be...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det var jeg som var selgeren, og en av de som kom på visningen viste seg å ikke være en reell potensiell kjøper men bare en som ville be meg ut, tror jeg at jeg hadde blitt både kraftig  irritert og sinna.

Anonymkode: 247be...7f0

Hun vet da ikke at jeg ikke er en potensiell kjøper. Å late som jeg er interessert i leiligheten skulle forresten heller ikke være særlig vanskelig.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun vet da ikke at jeg ikke er en potensiell kjøper. Å late som jeg er interessert i leiligheten skulle forresten heller ikke være særlig vanskelig.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Er du kjekk? Hvorfor sluttet dere å skrive på Sukker? Var det du eller hun som avsluttet kontakten, og hvorfor?

Anonymkode: 247be...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere år siden dere hadde litt kontakt, og så skal du dukke opp ut av det blå på visningen hennes (hvor hun sannsynligvis uansett ikke er...) og be henne ut? Det er bare ekkelt og creepy, jeg hadde løpt i motsatt retning.

Anonymkode: 8e88b...8ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du kjekk? Hvorfor sluttet dere å skrive på Sukker? Var det du eller hun som avsluttet kontakten, og hvorfor?

Anonymkode: 247be...7f0

Tja, jeg ligger kanskje mellom seks og sju på skalaen. Vi hadde faktisk skrevet ganske lenge, og avtalt et konkret tidspunkt å møtes før hun trakk seg bare noen timer før. Angivelig grunnet sykdom, men det kan jo ha vært et påskudd.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg ligger kanskje mellom seks og sju på skalaen. Vi hadde faktisk skrevet ganske lenge, og avtalt et konkret tidspunkt å møtes før hun trakk seg bare noen timer før. Angivelig grunnet sykdom, men det kan jo ha vært et påskudd.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Og etter dette har du ikke hørt fra henne? Skrev du til henne etter at hun trakk seg fra det treffet,  evt hvor mange meldinger sendte du til henne (som hun ikke svarte på)  etter at hun trakk seg?

Anonymkode: 247be...7f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere år siden dere hadde litt kontakt, og så skal du dukke opp ut av det blå på visningen hennes (hvor hun sannsynligvis uansett ikke er...) og be henne ut? Det er bare ekkelt og creepy, jeg hadde løpt i motsatt retning.

Anonymkode: 8e88b...8ef

Jeg hadde blitt veldig redd. I mitt samfunn er ikke dette normal oppførsel. 

Jeg har folk fra hverdagslivet som tar kontakt med meg på sosiale medier, og syns dette i seg selv er upassende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg ligger kanskje mellom seks og sju på skalaen. Vi hadde faktisk skrevet ganske lenge, og avtalt et konkret tidspunkt å møtes før hun trakk seg bare noen timer før. Angivelig grunnet sykdom, men det kan jo ha vært et påskudd.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Om hun ønsket å møte deg etter at hun ble frisk, hadde hun jo tatt kontakt?

Anonymkode: 247be...7f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig veldig upassende. Ikke gjør det. Eier du ikke sosiale antenner?

Anonymkode: 2726c...7b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og etter dette har du ikke hørt fra henne? Skrev du til henne etter at hun trakk seg fra det treffet,  evt hvor mange meldinger sendte du til henne (som hun ikke svarte på)  etter at hun trakk seg?

Anonymkode: 247be...7f0

Har ikke hørt noe etter det. Hun leste aldri svaret jeg kom med etter at hun trakk seg, så jeg lot det ligge. Et par måneder etterpå deaktiverte hun brukeren sin, og hadde sikkert møtt noen andre. Det er flere år siden. Men FB-siden hennes sier ingenting om forhold, og det er ikke et eneste bilde der som hinter om det heller.

Anonymkode: 59c3b...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...