Gå til innhold

Kongelig bryllup i England

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Andre som reagerer på at Meghan ikke får lov til å jobbe som skuespiller lenger?

Anonymkode: 96e4e...8d3

Ingen av dem får lov til å ha flashy jobber. 

Anonymkode: 38f64...36c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Andre som reagerer på at Meghan ikke får lov til å jobbe som skuespiller lenger?

Anonymkode: 96e4e...8d3

Nei, synes ikke det er så rart.  Hun skal jo jobbe for kongefamilien/england. Da kan hun jo ikke samtidig ta på seg mange andre oppdrag privat. I tillegg ville deg også vært feil om hun skulle bruke sin kongelige prestisje til å markedsføre serier og filmer hun var i.  Kunne også blitt problemer om hun plutselig tok på seg kommersielle oppdrag som satte kongefamilien i dårlig lys.  

Anonymkode: 8cab6...025

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig aldri interessert meg for sånt, men du verden så flott bryllup! Jeg satt klistra til skjermen og bare lengter etter reprisen , kan se det igjen og igjen :) Helt utrolig at Megan klarte å holde igjen tårene selv. 

Jeg syntes det var ekstra mektig at det var gospel kor som sang Stand By Me og This Little Light of Mine, og at både biskopen og han som spilte cello , nyyydelig Ave Maria, også var afroamerikanske. Det viste et rørende mangfold og at disse fikk ha plass til "sine elementer" i et kongelig bryllup var utrolig stort og gir en aksept vi aldri har sett maken til før, i den vestlige verden. Skulle jo bare mangle siden Megan er halvt afroamerikaner selv, men jeg hadde forventet og fryktet at bryllupet ville bli så hvitt som mulig pga dronningens gammeldagse holdninger.

Anonymkode: 2983c...7f4

Mangfold? Storbritannia har langt mer mangfold enn USA. Å omtale folk automatisk som afroamerikanske er å dra det for langt, i England! 

Anonymkode: e4953...3af

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Angående gospelsang i bryllupet hadde faktisk svenske prins Carl Philip og prinsesse Sofia "Joyful, Joyful" som utgangssang i sitt bryllup. Det overrasket meg veldig husker jeg.  https://www.youtube.com/watch?v=Oand7bv0IBs

Jeg synes kjolen til Meghan var flott jeg. Enkel og klassisk. Ryktene sier at hun skal ha på seg en annen kjole i middagen i kveld, mer glamorøs enn brudekjolen.

Anonymkode: 1ad7b...aa0

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Angående gospelsang i bryllupet hadde faktisk svenske prins Carl Philip og prinsesse Sofia "Joyful, Joyful" som utgangssang i sitt bryllup. Det overrasket meg veldig husker jeg.  https://www.youtube.com/watch?v=Oand7bv0IBs

Jeg synes kjolen til Meghan var flott jeg. Enkel og klassisk. Ryktene sier at hun skal ha på seg en annen kjole i middagen i kveld, mer glamorøs enn brudekjolen.

Spennende å se hvilken kjole hun har valgt til kveldens festligheter 😊

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig flott at de implementerte Meghans kulturelle bakgrunn i bryllupet. 

Jeg synes både Harry og Meghan så fantastiske ut i bryllupet, og den kjærligheten de viser hverandre håper jeg at jeg også får en gang. 

Anonymkode: b7a43...16e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Silkebris skrev:

Spennende å se hvilken kjole hun har valgt til kveldens festligheter 😊

Får vi egentlig se noe fra festen? 

Anonymkode: 57f6d...792

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får vi egentlig se noe fra festen? 

Vet ikke, men kjolen blir garantert tatt bilder av.

• Liker 1
Gjest ClickB4it
Skrevet

Jeg vil se den andre kjolen!

også håper jeg inderlig noen fikser håret hennes før runde to...

AnonymBruker
Skrevet

Så rødtoppen har endelig slått seg til ro, og giftet seg. 

Det var vel ikke så veldig  mange som trodde det, for 10 eller 15 år siden... 

Anonymkode: 6468c...1e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så rødtoppen har endelig slått seg til ro, og giftet seg. 

Det var vel ikke så veldig  mange som trodde det, for 10 eller 15 år siden... 

Anonymkode: 6468c...1e6

For 15 år siden var han 18, ikke så overraskende at han var ugift da.

Anonymkode: 3f004...e97

• Liker 18
Skrevet

For et nydelig brudepar. Prins Harry er jammen meg en heldig rakker;) 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

For et nydelig brudepar. Prins Harry er jammen meg en heldig rakker;) 

Synes hun er heldig også jeg! Han er jo sjarmøren i familien! 

• Liker 4
Gjest Fjelldronning
Skrevet

For et nydelig brudepar :) Veldig fint gjort av Charles å følge Meghan opp kirkegulvet. Prinsesse Diana er nok i tankene hans i dag. Jeg ønsker de hell og lykke på deres vei ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Wooow så nydelige i antrekk 2😍😭😭

AnonymBruker
Skrevet

Åå jeg er helt på gråten jeg og😍 har fulgt paret og bryllupet i dag nøye og jeg er veldig rørt. Jeg likte Meghan godt i utgangspunktet, fordi jeg så på Suits da jeg var gravid og trengte noe avslappende å se på. Så da hun og Harry ble sammen et år etterpå syntes jeg det var utrolig gøy! Men merker nå jeg føler meg beskyttende ovenfor Harry, jeg har to små gutter selv og ser sånn for meg han og broren bli morløse så unge. Det er helt hjerteskjærende 😢 Ser et bilde av Harry da han er veldig liten sitter på morens arm og klemmer godt rundt henne, og da tenker jeg sånn på min egen minstemann på samme alder.. Jeg håper virkelig at dette går bra og at deres forhold er bunnsolid❤️☺️

Anonymkode: 86e17...7cb

• Liker 6
Skrevet
21 minutter siden, tirben skrev:

Synes hun er heldig også jeg! Han er jo sjarmøren i familien! 

Ja, visst. Harry er skikkelig kjekk.  Men siden jeg foretrekker damer, så syns jeg han er griseheldig.  Jeg er misunnelig 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

https://instagram.com/p/Bi-DtLSAvVC/

På vei til festen i kjole nr 2.

Ingen sikkerhetsbelter? :frkk:

Anonymkode: 3f004...e97

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...