tirben Skrevet 19. mai 2018 #281 Del Skrevet 19. mai 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun sa jo egentlig ingen av hans navn. Vil det si at prins Henry av Wales fortsatt er ledig på markedet? Anonymkode: Endret 19. mai 2018 av tirben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 19. mai 2018 #282 Del Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, tirben skrev: Hun vil vise at hun er en uavhengig kvinne. Hun valgte selv å gå halve kirkegulvet alene også. Jeg forstår ikke helt logikken i det hvis det er tilfelle... Det handler jo om tradisjoner, og hvis hun vil vise hvor uavhengig hun er er det vel hundrevis av andre måter å gjøre det på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. mai 2018 #283 Del Skrevet 19. mai 2018 2 timer siden, Leinica skrev: Skulle ikke helsøsteren til Meghan også delta i bryllupet? La også merke til at hun ikke trengte å si alle navnene hans, det var kanskje like greit. Hun har ingen helsøster. Kun en gal halvsøster og hun er av forståelige grunner ikke invitert. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #284 Del Skrevet 19. mai 2018 5 minutter siden, tirben skrev: Hun vil vise at hun er en uavhengig kvinne. Hun valgte selv å gå halve kirkegulvet alene også. Hun gikk halve kirkegulvet fordi faren skulle gått der. De hadde en tom plass i kirkebenken for Diana. også. Så ble det likt. Hun hadde ikke forlovere fordi hun er kongelig brud. De har hoffdamer og brudebarn. Hoffdamene ordner alt men er ikke i kirken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. mai 2018 #285 Del Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, princeofithilien skrev: Jeg forstår ikke helt logikken i det hvis det er tilfelle... Det handler jo om tradisjoner, og hvis hun vil vise hvor uavhengig hun er er det vel hundrevis av andre måter å gjøre det på! Hun er en voksen kvinne på 36 år som har vært gift tidligere, og synes vel ikke at hun trenger en mann som skal "gi henne" til en mann. Hun kommer selv. Synes det var sterkt jeg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #286 Del Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, tirben skrev: Hun har ingen helsøster. Kun en gal halvsøster og hun er av forståelige grunner ikke invitert. Ikke det at vi har fått hørt noe om hvorfor. Men det har foret folk med alle de fine sidene med Meghan, som de har greid å finne og få malt med sukkertøys-farger.. Det kunne nok vært sagt mye skandaløst her, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #287 Del Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, tirben skrev: Hun er en voksen kvinne på 36 år som har vært gift tidligere, og synes vel ikke at hun trenger en mann som skal "gi henne" til en mann. Hun kommer selv. Synes det var sterkt jeg! Hun har kongelig etikette å forholde seg til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. mai 2018 #288 Del Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Hun gikk halve kirkegulvet fordi faren skulle gått der. De hadde en tom plass i kirkebenken for Diana. også. Så ble det likt. Hun hadde ikke forlovere fordi hun er kongelig brud. De har hoffdamer og brudebarn. Hoffdamene ordner alt men er ikke i kirken. Hun skulle uansett gått første del alene. Faren skulle ha møtt henne der Charles møtte henne. (har jeg lest, da) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #289 Del Skrevet 19. mai 2018 Hun ble jo fulgt av Charles ned kirkegangen,men gikk inn i selve kirken alene med brudepikene. Fra inngangen til kirkelokalet der man vanligvis møter sitt følge ble hun fulgt ned hele veien. Anonymkode: 2983c...7f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 19. mai 2018 #290 Del Skrevet 19. mai 2018 5 minutter siden, Tøytigern skrev: Hun hadde ikke forlovere fordi hun er kongelig brud. Men Kate hadde forlover? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #291 Del Skrevet 19. mai 2018 6 minutter siden, princeofithilien skrev: Jeg forstår ikke helt logikken i det hvis det er tilfelle... Det handler jo om tradisjoner, og hvis hun vil vise hvor uavhengig hun er er det vel hundrevis av andre måter å gjøre det på! Hun valgte jo netopp ikke linja med uavhengighet, fordi når hun er kongelig skal hun ikke lenger fronte personlige meninger.. Hun hadde tilogmed tradisjonelt slør foran ansiktet, som Harry tok vekk. Så nei, dette var ingen uavhengighets-stunts. Men folk vil selvsagt se dette, fordi de ønsker å finne det ut. Da hjelper det ikke hva man sier. I rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #292 Del Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, princeofithilien skrev: Men Kate hadde forlover? Hvem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. mai 2018 #293 Del Skrevet 19. mai 2018 3 minutter siden, Tøytigern skrev: Ikke det at vi har fått hørt noe om hvorfor. Men det har foret folk med alle de fine sidene med Meghan, som de har greid å finne og få malt med sukkertøys-farger.. Det kunne nok vært sagt mye skandaløst her, ja. Vi har fått høre nok om søsteren ja, og det har jo skapt store skandaler både i USA ig Storbritannia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 19. mai 2018 #294 Del Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Hvem da? Søsteren, Pippa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #295 Del Skrevet 19. mai 2018 (endret) Et sånt bryllup som deres er strengt kontrollert av tradisjon, ned til hvilket design på kjolen som er tillatt. Så jeg kjøper ikke at hun har bestemt en masse. Endret 19. mai 2018 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #296 Del Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, princeofithilien skrev: Søsteren, Pippa! Vel, Meghans (halv)søster var av forståelige grunner ikke tilstede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #297 Del Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, tirben skrev: Vi har fått høre nok om søsteren ja, og det har jo skapt store skandaler både i USA ig Storbritannia. Er nok bare meg som ikke har fulgt bra nok med. Kanskje de har betalt hysj-penger, for det har ikke vært så mye stygt å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2018 #298 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg elsker enkelt, men den kjolen var såååå kjedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 19. mai 2018 #299 Del Skrevet 19. mai 2018 3 minutter siden, Tøytigern skrev: Vel, Meghans (halv)søster var av forståelige grunner ikke tilstede. Ja, det er veldig forståelig selvfølgelig. Trist at det skulle bli sånn... Meghan kunne sikkert bedt en god venninne om å være forlover, men hun har sikkert sine grunner til å la vær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #300 Del Skrevet 19. mai 2018 (endret) 4 minutter siden, Raiu skrev: Jeg elsker enkelt, men den kjolen var såååå kjedelig.... Tja. Den var... hvit. Det var vel omtrent det. Men man må si den er det fineste man har sett, uansett. Det er obligatorisk. Jeg syns det hun hadde i håret var fint. Med slør og diadem. Det var pent. Det var veldig lite blomster, syns jeg... Og ingen sa noe om hvem gjestene var. Det syns jeg var kjedeligst. Jeg så at Oprah Winfrey var der. Hun er vel så nærme kongelig man kan komme i USA, så det var jo fint. Endret 19. mai 2018 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå