Gå til innhold

Facebook - får ikke opp nyhetsoppdateringer fra venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste par dagene har jeg nesten ikke fått opp noen nyhetsoppdateringer fra venner på Facebook. Stort sett alt som kommer opp er tilfeldige innlegg fra diverse sider, og øverst står det «innlegg fra hele Facebook», det er så utrolig irriterende! Får kanskje opp et eller to innlegg fra venner øverst, resten er KUN innlegg fra sider jeg ikke følger en gang! Nå i kveld er det BARE tilfeldige innlegg, ikke et eneste fra venner? Noen som kan hjelpe? Skjønner ikke hva som skjer. 

Anonymkode: 7a76e...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gå på innstillingene dine og se hvem du har markert som viktig for varsler.
Facebook har det med å fjerne folk du ikke ser mye på, så det kan være en automatisk tilpasning. Skjer av å til, så, anbefaler bare å se på innstillingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Drakan skrev:

Du kan gå på innstillingene dine og se hvem du har markert som viktig for varsler.
Facebook har det med å fjerne folk du ikke ser mye på, så det kan være en automatisk tilpasning. Skjer av å til, så, anbefaler bare å se på innstillingene. 

Det har jeg gjort og det hjalp ikke. Det som er så rart er at jeg ikke får opp noe nesten. Har sett kanskje 5 oppdateringer de siste dagene, og alle var fra folk jeg aldri liker innleggene til eller har noe kontakt med.

Anonymkode: 7a76e...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg gjort og det hjalp ikke. Det som er så rart er at jeg ikke får opp noe nesten. Har sett kanskje 5 oppdateringer de siste dagene, og alle var fra folk jeg aldri liker innleggene til eller har noe kontakt med.

Anonymkode: 7a76e...fc2

Du kan jo bare endre innstillingene, men Facebook kan skape en boble. 
Eller så kan det være et faktum at venner skjuler innlegg for noen folk. Jeg pleide å korrigere og hindre folk å se hva jeg postet når jeg enda drev med Facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Drakan skrev:

Du kan jo bare endre innstillingene, men Facebook kan skape en boble. 
Eller så kan det være et faktum at venner skjuler innlegg for noen folk. Jeg pleide å korrigere og hindre folk å se hva jeg postet når jeg enda drev med Facebook. 

Litt rart at 200 personer plutselig samtidig skjuler innlegg for meg? Hehe. Skjønner ikke hvilke innstillinger det kan være. Får satse på at det bare er noe som er litt klikk og at det ordner seg snart.

Anonymkode: 7a76e...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt rart at 200 personer plutselig samtidig skjuler innlegg for meg? Hehe. Skjønner ikke hvilke innstillinger det kan være. Får satse på at det bare er noe som er litt klikk og at det ordner seg snart.

Anonymkode: 7a76e...fc2

Det har skjedd noe med kommentarene den siste tiden Jeg leste FB selv skrev at kommentarer ikke lenger kommer i rekkefølge sånn som før, men helt tilfeldig. Jeg kan også f.eks gå inn på FB, det står at jeg har 10 nye varsler, så viser det seg at de ikke er nye. Må oppdatere siden, da kommer det plutselig nye varsler. Alt er bare surr med den siste oppdateringen til FB.

Anonymkode: 9bd8b...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hjelp, samme problem oppsto for meg i dag! Finner ikke noe om det på nett bortsett fra denne tråden. Virket fint før i dag. Jeg vil ha oppdateringene til venner og sider jeg følger, ikke alt mulig tilfeldig tull fra ukjente sider. Løsning, noen?? 

Anonymkode: 2c5cd...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nøyaktig det samme problemet for litt siden, men nå er det normalt igjen. Vet ikke hva det der var, men det var skikkelig irriterende. Gikk inn på innstillinger etc, men det hjalp ikke. Av og til kødder fb. Prblemer har det vært av og til så lenge fb har eksistert, og som regel er det lite å gjøre med. Er bare å vente til det går seg til igjen.

Anonymkode: ffb2d...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Samme problemet hos meg, får nesten ikke noen nyhetsoppdateringer, så fort noen kommer frem blir de borte igjen og nyhetssiden er tom.
På Iphone fungerer det som det skal, skikkelig irriterende og skulle gjerne hatt en løsning. Går jeg inn på venners profil ser jeg alt de har skrevet så det fungerer. Har lett etter løsninger, men ikke funnet noen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg nyeste hendelses i stedet for topphendelser. Du finner det ved å trykke på de tre prikkene ved nyhetsoppdatering øverst til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...