Gå til innhold

Litt for perfekt 17. mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var hos broren til mannen i går og feiret 17. mai mend hans familie. Huset og den store verandaen var nydelig pyntet, flagg overalt og topp stemning. Hun hadde dekket opp til et nydelig koldtbord med alt man kunne ønske seg og varme pølser til barna. Senere var det DET kakebordet med iskrem og friske bær. Helt topp. I tilegg er hun selvsagt dritpen, selv etter 3 svangerskap og hun har flott Hardangerbunad. 

Så overhører jeg min mann og hans bror komm. at "ja, du ordnet deg med bedre varer du enn jeg". Varer som i at han hadde en bedre, penere og flinkere kone. Slik tolket jeg det.

Har vært sur og "kort" i hele dag pga. dette. Har lyst til å si noe men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem. 

 

Anonymkode: 07ff8...478

Er du bitter for at andre legger ned mer innsats for deg eller for at mannen din muligens har bedrevet «garderobeprat»?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.5.2018 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Var hos broren til mannen i går og feiret 17. mai mend hans familie. Huset og den store verandaen var nydelig pyntet, flagg overalt og topp stemning. Hun hadde dekket opp til et nydelig koldtbord med alt man kunne ønske seg og varme pølser til barna. Senere var det DET kakebordet med iskrem og friske bær. Helt topp. I tilegg er hun selvsagt dritpen, selv etter 3 svangerskap og hun har flott Hardangerbunad. 

Så overhører jeg min mann og hans bror komm. at "ja, du ordnet deg med bedre varer du enn jeg". Varer som i at han hadde en bedre, penere og flinkere kone. Slik tolket jeg det.

Har vært sur og "kort" i hele dag pga. dette. Har lyst til å si noe men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem. 

 

Anonymkode: 07ff8...478

Hadde du ikke samme problem i fjord. Du la ut samme tekst da.

Anonymkode: 427bf...94b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis for deg er hun allerede tatt. :D 

Anonymkode: f6bc2...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si hva du overhørte? Og spørre rett ut hva han mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2017 den 7.52, AnonymBruker skrev:

Vi har aldri gjort så mye ut av 17 mai hjemme hos oss. grillet litt pølser og slappet av. 

I var vi invitert til min manns brors familie som virkelig markerer dagen. Det er pyntet overalt med flagg og bjørk og blomster i rødt, hvitt og blått. En DIGER buffet med alskens godsaker og varme pølser til barna. Iskrem og DET kakebordet der alt var helt perfekt. vertskapet var smilende og opplagte og barna strålte av glede. Og de aller fleste hadde nydelige bunader.

I bilen hjem ble det erklært at dette hadde vært verdens beste 17. mai. Kjente det stakk litt i mammastoltheten når mannen var litt sånn "ja ja skal si bror har fått seg et skikkelig kvinnfolk". 

Neste år skal jeg imponere.

Anonymkode: 26ff3...0d7

 

På 18.5.2018 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Var hos broren til mannen i går og feiret 17. mai mend hans familie. Huset og den store verandaen var nydelig pyntet, flagg overalt og topp stemning. Hun hadde dekket opp til et nydelig koldtbord med alt man kunne ønske seg og varme pølser til barna. Senere var det DET kakebordet med iskrem og friske bær. Helt topp. I tilegg er hun selvsagt dritpen, selv etter 3 svangerskap og hun har flott Hardangerbunad. 

Så overhører jeg min mann og hans bror komm. at "ja, du ordnet deg med bedre varer du enn jeg". Varer som i at han hadde en bedre, penere og flinkere kone. Slik tolket jeg det.

Har vært sur og "kort" i hele dag pga. dette. Har lyst til å si noe men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem. 

 

Anonymkode: 07ff8...478

😂😂😂

Anonymkode: 87b21...7a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...