Gå til innhold

Kan man se på munnen til en kvinne om hun er god til å suge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror det kun går på erfaring.

Anonymkode: defca...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GiftMann38

Det handler ikke bare om leppene, men også kjevepartiet. Enkelte kvinner har veldig små hoder og det er en god indikasjon på at de ikke får så veldig mye inni munnen sin. Alle kan selvsagt lære deep-throat, men det er safere å gå for ei dame med et bra kjeveparti, store lepper og stort hode - da får hun plass til mye selv uten å bruke halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det handler ikke bare om leppene, men også kjevepartiet. Enkelte kvinner har veldig små hoder og det er en god indikasjon på at de ikke får så veldig mye inni munnen sin. Alle kan selvsagt lære deep-throat, men det er safere å gå for ei dame med et bra kjeveparti, store lepper og stort hode - da får hun plass til mye selv uten å bruke halsen.:link:

:link::link:

Anonymkode: 60b8a...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hendene som gjør det godt under en bj. Jeg deepthroater aldri, suger bare penishodet og runker på min spesielle måte. Milkshaken går som fontener. Tror menn ser på blikket mitt at jeg vet hva jeg driver med.

Anonymkode: 0870e...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det handler ikke bare om leppene, men også kjevepartiet. Enkelte kvinner har veldig små hoder og det er en god indikasjon på at de ikke får så veldig mye inni munnen sin. Alle kan selvsagt lære deep-throat, men det er safere å gå for ei dame med et bra kjeveparti, store lepper og stort hode - da får hun plass til mye selv uten å bruke halsen.

Når man skal deep throat så handler det ene og alene om man fixer å puste samtidig og la vær å brekke seg..

Anonymkode: c6022...69a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når man skal deep throat så handler det ene og alene om man fixer å puste samtidig og la vær å brekke seg..

Anonymkode: c6022...69a

Helt klart, men nå ga jeg et generelt tips til damer man kan gå etter dersom man ikke skal sjanse på at de kan deep-throate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du se på en hånd om den er god til å skrive?

 

Anonymkode: a671e...bf4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo hendene som gjør det godt under en bj. Jeg deepthroater aldri, suger bare penishodet og runker på min spesielle måte. Milkshaken går som fontener. Tror menn ser på blikket mitt at jeg vet hva jeg driver med.

Anonymkode: 0870e...d5c

Helt/delvis enig! :)  Ikke nødvendigvis deep  throat som er himmelen, hender og intens suging av "hodet" gjør susen her i gården. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De røde er best. i nøden er rosa greit nok. Pass dere for de svarte, mørkeblå eller grønne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og mener at en sensuell utseende munn kan røpe så mangt :)

Mine lepper er naturlig fyldige, velformet og ganske rødlig på farge. Er grådig på maten og muligens i sengen også ;) Skryt har jeg jo fått.

Anonymkode: dbe89...8b7

Selvsagt. :erter:

På 18.5.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Har fått høre at jeg har «suge-munn» både fra jenter og menn, uten at jeg vet hva det skulle komme av. De er ikke spesielt fyldige akkurat så lurer på egentlig hva med den som skulle tilsi akkurat dét. Har fått høre at jeg kan sakene mine ift til det, men tviler egentlig på st man kan se det fra å bare se på munnen. Hvertfall min, for den er no bare en helt vanlig munn i mine øyne.

Anonymkode: c6022...69a

Jadaa. :erter:

13 timer siden, Fysikeren skrev:

Kvinner som er veldig dyktige til å suge penis har ofte leamus nær munnviken. Så når du går på gata, eller er på butikken, så må du se etter kvinner med mikroskopiske muskelsammentrekning i munnviken. Du må gjerne også blunke til disse kvinnene for å gi dem et tegn om at du er klar for avsuging. 

Holder ikke å blunke. Gi BJ tegnet! 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo hendene som gjør det godt under en bj. Jeg deepthroater aldri, suger bare penishodet og runker på min spesielle måte. Milkshaken går som fontener. Tror menn ser på blikket mitt at jeg vet hva jeg driver med.

Anonymkode: 0870e...d5c

Mhm, helt sikkert. De vet at du liker å skryte på deg på KG. Gratulerer. :erter:

Anonymkode: 0f814...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. :erter:

Jadaa. :erter:

Holder ikke å blunke. Gi BJ tegnet! 

Mhm, helt sikkert. De vet at du liker å skryte på deg på KG. Gratulerer. :erter:

Anonymkode: 0f814...14f

For en bitter forsmådd kvinne du er:fnise:  ;) 

Tipper du er ei ufeminin ei, med smale/tynne lepper..

:nigo:

Anonymkode: dbe89...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en bitter forsmådd kvinne du er:fnise:  ;) 

Tipper du er ei ufeminin ei, med smale/tynne lepper..

:nigo:

Anonymkode: dbe89...8b7

Se der ja, jeg traff hardt :fnise:

Anonymkode: 0f814...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.5.2018 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å se på munnen og leppene til en kvinne om hun er god til å suge? Om hun har en såkalt sugemunn?

Anonymkode: 989f4...3ee

Nei. Det kan se ut som Angelina Jolie og Jessica Alba er gode til å suge, men det kan godt være de suger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det handler om teknikk. Som så mye annet. Selv om jeg har fått min beste bj fra ei som passer rett inn i stereotypen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, GiftMann38 skrev:

Det handler ikke bare om leppene, men også kjevepartiet. Enkelte kvinner har veldig små hoder og det er en god indikasjon på at de ikke får så veldig mye inni munnen sin. Alle kan selvsagt lære deep-throat, men det er safere å gå for ei dame med et bra kjeveparti, store lepper og stort hode - da får hun plass til mye selv uten å bruke halsen.

En penis skal ikke befrukte munnen, men underlivet :fnise:

Den har ingenting i halsen å gjøre..

Anonymkode: dbe89...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se der ja, jeg traff hardt :fnise:

Anonymkode: 0f814...14f

Tror heller du er en misunnelig liten gnager :)

 

Anonymkode: dbe89...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...