AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #581 Skrevet 1. juli 2018 Fortjent. Kroatia hadde åpent mål i slutten av andre ekstraomgang, tåpelige regler som gjorde at det ble straffe og gult kort. Hadde vært utrolig urettfeigt om ikke Kroatia hadde vunnet. Anonymkode: 4c090...36f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #582 Skrevet 1. juli 2018 Tror du at Hareide angrer nå? https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hareide-vil-ikke-traene-straffespark_2/ Anonymkode: c5819...f66 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #583 Skrevet 1. juli 2018 Nå kan faen meg Sverige vinne hele driten... De kan fint slå Sveits, deretter England/Colombia i kvarten og så Russland/Kroatia i semifinalen. I en finale kan alt mulig skje. Spanias sjokkexit sørger jo uansett for at ett av finalelagene blir en stor overraskelse. Ett av disse lagene skal spille finale: Sverige, Sveits, England, Colombia, Russland eller Kroatia. Jeg tipper Belgia-Kroatia i finalen. Anonymkode: e3b58...387
BerntHulken Skrevet 1. juli 2018 #584 Skrevet 1. juli 2018 Det er så bra at Spania røk ut. Maken til dørgende kjedelig fotball skal man lete lenge etter. Trille ballen i laget uten å være det spor interessert i å skape sjanser. Men dette er virkelig et VM hvor de store kanonene svikter. Vil helst ikke ha en Vm-finale mellom Japan og Sveits, så nå får Brasil, Belgia og England se til å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #585 Skrevet 2. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper Belgia-Kroatia i finalen. Jeg tror at Belgia ryker i kvartfinalen mot Brasil, Og det ville ikke forundre meg om Russland vinner kvarten mot Kroatia. Belgia med sin "gylne generasjon" har blitt spådd som en av favorittene i de tre siste mesterskapene nå, Men i de to siste mesterskapene så har de røket ut så fort de har møtt på tøff motstand. Belgia har muligens den beste troppen av samtlige lag i VM, Men jeg tror likevel at de ikke kommer lengre enn til kvartfinalen. Kroatia har blitt sykt overvurderte etter 3-0 seieren over Argentina, Men det var mot et uorganisert Argentina som ikke fungerte som lag. Kroatia fikk det tøft imot både Island og Danmark, Og jeg tror at de vil møte på enda hardere motstand i Russland. Jeg tror ikke at vi kommer til å se hverken Belgia eller Kroatia i finalen. Anonymkode: c5819...f66 1
Babydrømmen2019 Skrevet 2. juli 2018 #586 Skrevet 2. juli 2018 (endret) Merkelig hvor vanvittig vondt Neymar får hver gang han blir felt... enda merkeligere når han plutselig reiser seg opp og alt er fint igjen hadde likt å sett de mannfolka der føde et barn. Endret 2. juli 2018 av Babydrømmen2019 7
WCKD Skrevet 2. juli 2018 #588 Skrevet 2. juli 2018 59 minutter siden, Babydrømmen2019 skrev: Merkelig hvor vanvittig vondt Neymar får hver gang han blir felt... enda merkeligere når han plutselig reiser seg opp og alt er fint igjen hadde likt å sett de mannfolka der føde et barn. For en tåpelig kommentar.
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juli 2018 #589 Skrevet 2. juli 2018 6 minutter siden, Stella Rose skrev: Deilig med Brasil seier.😊 BUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Gjest Stella Rose Skrevet 2. juli 2018 #590 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: BUUUUUUUUUUUUUUU!!! Saklig. 🙄
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juli 2018 #591 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, Stella Rose skrev: Saklig. 🙄 Var ikke USAKLIG, iaf...
Babydrømmen2019 Skrevet 2. juli 2018 #592 Skrevet 2. juli 2018 (endret) 25 minutter siden, WCKD skrev: For en tåpelig kommentar. Hvorfor det? Det er jo virkelig så sant som det kan bli. Misforstå meg rett, jeg elsker fotball og syns det er helt fantastisk med en god fotball kamp. Men når voksne menn faller om som om de har fått en kule i magen og hyler og skriker, før det så går 1,5 min og de er fint oppe på beina og har ikke noe vondt i det hele tatt. Det er jo helt teit? Neymar er kjent for dette, sier ikke at det gjelder alle fotball spillere. Endret 2. juli 2018 av Babydrømmen2019 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #593 Skrevet 2. juli 2018 Nydelig hu dama til TV2 som intervjuer Hangeland og Wikestad.... Anonymkode: e3b58...387
Gjest Linaria Skrevet 2. juli 2018 #594 Skrevet 2. juli 2018 37 minutter siden, Babydrømmen2019 said: Hvorfor det? Det er jo virkelig så sant som det kan bli. Misforstå meg rett, jeg elsker fotball og syns det er helt fantastisk med en god fotball kamp. Men når voksne menn faller om som om de har fått en kule i magen og hyler og skriker, før det så går 1,5 min og de er fint oppe på beina og har ikke noe vondt i det hele tatt. Det er jo helt teit? Neymar er kjent for dette, sier ikke at det gjelder alle fotball spillere. Veldig enig. Orker nesten ikke se Brasil spille pga. dette.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #595 Skrevet 2. juli 2018 Yeeessssssssss!!!!!!!!!!!!! Belgia ❤️ MItt hjemland Anonymkode: 37452...835
Gjest Stella Rose Skrevet 2. juli 2018 #596 Skrevet 2. juli 2018 Imponert over Japan, men glad Belgia vant.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #599 Skrevet 2. juli 2018 Herre helvete for en kamp! og for en heroisk innsats av Japan. Det offensive spillet og med det pasningspillet som japanerne viste så kan man konkludere med at Japan i denne kampen sto for den mest underholdende fotballen som vi frem til nå har sett i VM, Men Japan gjorde også flere idiotiske feil i kampen som åpnet opp for Belgia etter at de kom foran med 2-0. Og spør du meg så var det svakere av Japan og miste en 2-0 ledelse, Enn hvor sterkt det var av Belgia og komme tilbake etter og ha ligget under med 2 mål. Anonymkode: c5819...f66
WCKD Skrevet 3. juli 2018 #600 Skrevet 3. juli 2018 11 timer siden, Babydrømmen2019 skrev: Hvorfor det? Det er jo virkelig så sant som det kan bli. Misforstå meg rett, jeg elsker fotball og syns det er helt fantastisk med en god fotball kamp. Men når voksne menn faller om som om de har fått en kule i magen og hyler og skriker, før det så går 1,5 min og de er fint oppe på beina og har ikke noe vondt i det hele tatt. Det er jo helt teit? Neymar er kjent for dette, sier ikke at det gjelder alle fotball spillere. Ja, det er teit, men kommentaren om at du skulle likt å se de føde blir for tåpelig. Alle vet jo at de ikke faktisk får vondt, de spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå