Gå til innhold

Fotball VM 2018


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
5 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Flott av Coutinho!

Det finnes ikke en spiller jeg hater mer enn Neymar.

For meg er det Ronaldo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
Just now, Catalina Culès said:

For meg er det Ronaldo.

Close race for meg, Ronaldo er nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Close race for meg, Ronaldo er nummer to.

Hvorfor hater dere dem? Har ingen formening selv altså, er bare nysgjerrig😀

Anonymkode: a9f09...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor hater dere dem? Har ingen formening selv altså, er bare nysgjerrig😀

Anonymkode: a9f09...f03

Fordi de virker like overrasket hver gang de spiller over at fotball er en fysisk idrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
1 time siden, GiftMann38 skrev:

Fordi de virker like overrasket hver gang de spiller over at fotball er en fysisk idrett.

Spot on!! Ronaldo har i tillegg et vemmelig vesen og væremåte.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slitsomt med kvinnelige kommentatorer i VM, Har TV:n på mute når Lise Klaveness er kommentator.

Anonymkode: c5819...f66


Mange som klager på hun der. Hun har kanskje kunnskap, men er fryktelig å høre på det stemmeleie. Ser på svensk tv de gangene hun kommenterer. Liker ikke hun nornorske i studio heller. Tåpelig og irriterende kvinnemenneske, passer ikke inn i det hele tatt. Julie i Tv 2 derimot er helt ok. 

Anonymkode: ee22d...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Catalina Culès skrev:

For meg er det Ronaldo.

Fordi han lekte med Spania?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Nei, har aldri  likt ham.

Håper du ser at han er mer enn den til tider arrogante fremtoningen han har i fotballsammenhenger. Han gjør masse bra for andre mennesker utenfor banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, æøå* skrev:

Håper du ser at han er mer enn den til tider arrogante fremtoningen han har i fotballsammenhenger. Han gjør masse bra for andre mennesker utenfor banen.

Men det er vel mer for å markedsføre seg selv, og noe veldig mange idrettsutøvere gjør uten at det nødvendigvis sier så mye om dem som person?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lillek skrev:

Men det er vel mer for å markedsføre seg selv, og noe veldig mange idrettsutøvere gjør uten at det nødvendigvis sier så mye om dem som person?

Vel, hvordan kan vi vite det? Men skal vi anta det verste? Tror de som tar seg tid til å se denne videoen skjønner at han er en bra person. Gjør mange fine handlinger både på og utenfor banen. Tror neppe han tenker markedsføring hvert eneste sekund.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Mange som klager på hun der. Hun har kanskje kunnskap, men er fryktelig å høre på det stemmeleie. Ser på svensk tv de gangene hun kommenterer. Liker ikke hun nornorske i studio heller. Tåpelig og irriterende kvinnemenneske, passer ikke inn i det hele tatt. Julie i Tv 2 derimot er helt ok. 

Anonymkode: ee22d...dbc

Ja, Jeg orker bare ikke og høre på hun der. Hun har et ok kunnskapsnivå om fotball, Men hun har aldri spilt fotball som er i nærheten av dette nivået og derfor så skal hun ikke kommentere enkelt situasjoner på banen som hun ikke har peiling på. Og dessuten så babler hun unødvendig mye som hun vet og kan alt om fotball, Også har vi bergensk dialekten og den stygge stemmen itillegg. Nei takk..

Anonymkode: c5819...f66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi høres kanskje litt simple ut nå, men NRK er helkt på trynet når de satser LK som ekspert/sidekommentator. Eneste grunn er nok et eller annet kvoteringsgreier, feminister i ledelsen elns.  Helt  fullstendig uprofft.

Anonymkode: ee22d...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig i at Lise Klaveness kan være irriterende å høre på, men han som kommenterer sammen med henne er hundre ganger verre syns jeg! Det høres så utrolig krampaktig ut.

Men hvorfor kan hun ikke kommentere hendelser som skjer bare fordi hun ikke har spilt på et slikt nivå? Mener dere at feks Petter Myhre eller Jesper Mathisen heller ikke kan kommentere slike hendelser da? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Drikkeflaska skrev:

men han som kommenterer sammen med henne er hundre ganger verre syns jeg! Det høres så utrolig krampaktig ut. 

Ja han er også dårlig, men han er mer latterlig enn irriterende da. Kan bli oppgitt av hvor dårlig han er, men LK blir jeg nesten deprimert og syk av å høre på. Ja ikke bare nesten heller tror jeg. Helt grusomt rett og slett.

Anonymkode: ee22d...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Drikkeflaska skrev:

Jesper Mathisen

Nesten like fæl å høre på som LK, bare for å si det. JM er en helt grusom masekopp, klarer han ikke.

Jeg har ikke ment at de må ha spilt på et nivå. Det er jo tull å si, enig med deg i det. Ellers er det sikkert en smaksak hvem man liker og misliker såklart, men LK syns nesten alle er fæl å høre på, med ytterst få unntak.

Anonymkode: ee22d...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten like fæl å høre på som LK, bare for å si det. JM er en helt grusom masekopp, klarer han ikke.

Jeg har ikke ment at de må ha spilt på et nivå. Det er jo tull å si, enig med deg i det. Ellers er det sikkert en smaksak hvem man liker og misliker såklart, men LK syns nesten alle er fæl å høre på, med ytterst få unntak.

Anonymkode: ee22d...dbc

Det er nok ganske individuelt, ja. 

Selv har jeg ikke så mye i mot å høre på LK egentlig, annet enn at man hører at hun ikke er like erfaren i å kommentere. Det høres ikke så naturlig ut som det kunne gjort. Det har nok noe å gjøre med at jeg er vestlending også, og ikke tenker noe særlig over dialekta, heh. 

JM syns jeg er kjempeartig å høre på! Det er ren underholdning i seg selv, jf. podcasten! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...