Gå til innhold

hvordan få seg et ligg uten forpliktelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg kjenner nå at behovet er der. men aldri vært den type jente. jeg er 30 år og aldri ligget med noen bare for sex. kun hatt sex med gutter jeg har hatt et forhold med. 

hvordan får man seg slike "venner" uten å virke dum? hvordan tar man kontakt med noen osv. bør man kjdnne dem, eller bare invitere til et ligg ? 

 

Anonymkode: f93b4...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du at dette skal være et fast fuck-friend forhold? Eller bare en engangsgreie?

Jeg har erfaring fra f.eks. Sukker eller Tinder at hvis du selv kontakter menn utpå fredags eller lørdags kveld, er det flere som hinter om å komme på overnatting. Du kan be om fb-profil og søke opp vedkommende før du evt drar og møter dem. Jeg er ikke så glad i å møte fremmede sånn, så da liker jeg bedre å date litt for å bli kjent. Date noen og sjekke om det er god kjemi og så gå ganske raskt til sengs. Hvis det var vellykket,  kan du jo foreslå at dere fortsetter som faste ff?

 

Anonymkode: 446a2...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde være den enkleste saken i verden siden du er kvinne. Menn vil ikke ha forhold, så du kan nærmest ta hvem som helst av dem. Stikk på en bar, ta et glass vin, kikk deg litt rundt og det burde være i orden før du er ferdig med glasset. 

Anonymkode: 7de08...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg kjenner nå at behovet er der. men aldri vært den type jente. jeg er 30 år og aldri ligget med noen bare for sex. kun hatt sex med gutter jeg har hatt et forhold med. 

hvordan får man seg slike "venner" uten å virke dum? hvordan tar man kontakt med noen osv. bør man kjdnne dem, eller bare invitere til et ligg ? 

 

Anonymkode: f93b4...0ff

Hei på deg!

Ja, dette er det evige tema, korleis kan ein få oppfyllt sine behov, som ein faktisk er født med, utan å bli betrakta som mindreverdig? Dette er i høgste grad kulturellt betinga. Og innanfor vår kultur er det mange forskjellige miljø der dette kan være meir eller mindre akseptert, og ikkje akseptert i det heile.

Eg trur ikkje det er muleg å få sine behov oppfyllt utan at ein tek diskresjonen til hjelp, og sjølv her er det mange skjær i sjøen. Det er nok muleg, men utfordringa er om mannen ynskjer det same som deg. La oss sei at han gjer dette og at de så har sex. Men no kan de dukke opp ei ny utfordring fordi de begge respekterar kvarandre og de nettopp har hatt sex, kanskje og god sex. - Det skjer noko med ein når ein har intimt samvær med eit menneske som ein respekterar.

Derfor meinar eg at før ein har sex bør ein ha reglar for kva som skal skje etterpå, og det er at ein stort sett ikkje bør treffast andre gonger enn når formålet er det erotiske. Viss ikkje blir det nesten som om de er i lag, sjølv om det ikkje var det som var meininga. Ellers trur eg at det også her er overmåte viktig at ein kan stå på eigne bein og ikkje er avhengig av den andre part sin ros for å kunne ha eit godt, uforpliktande forhold.

Eg trur at det kan være muleg for deg å få dette til å fungere, men du må nok ta tida til hjelp for å finne den rette partnar som har dei eigenskapar som du kan føle deg trygg med.

- Når dette er sagt frå min side må eg likevel føye til at eg ikkje har personleg erfaring med dette, og at det sikkert kan være andre som kan gje deg betre råd enn eg er i stand til.

Beste helsing frå Håvard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håvard2 skrev:

Hei på deg!

Ja, dette er det evige tema, korleis kan ein få oppfyllt sine behov, som ein faktisk er født med, utan å bli betrakta som mindreverdig? Dette er i høgste grad kulturellt betinga. Og innanfor vår kultur er det mange forskjellige miljø der dette kan være meir eller mindre akseptert, og ikkje akseptert i det heile.

Eg trur ikkje det er muleg å få sine behov oppfyllt utan at ein tek diskresjonen til hjelp, og sjølv her er det mange skjær i sjøen. Det er nok muleg, men utfordringa er om mannen ynskjer det same som deg. La oss sei at han gjer dette og at de så har sex. Men no kan de dukke opp ei ny utfordring fordi de begge respekterar kvarandre og de nettopp har hatt sex, kanskje og god sex. - Det skjer noko med ein når ein har intimt samvær med eit menneske som ein respekterar.

Derfor meinar eg at før ein har sex bør ein ha reglar for kva som skal skje etterpå, og det er at ein stort sett ikkje bør treffast andre gonger enn når formålet er det erotiske. Viss ikkje blir det nesten som om de er i lag, sjølv om det ikkje var det som var meininga. Ellers trur eg at det også her er overmåte viktig at ein kan stå på eigne bein og ikkje er avhengig av den andre part sin ros for å kunne ha eit godt, uforpliktande forhold.

Eg trur at det kan være muleg for deg å få dette til å fungere, men du må nok ta tida til hjelp for å finne den rette partnar som har dei eigenskapar som du kan føle deg trygg med.

- Når dette er sagt frå min side må eg likevel føye til at eg ikkje har personleg erfaring med dette, og at det sikkert kan være andre som kan gje deg betre råd enn eg er i stand til.

Beste helsing frå Håvard.

 

Et spesielt godt svar til KG å være! Og så er det fra en mann i tillegg! 

Helt enig i det at man må ha avtalene i orden, ellers vil fort en av partene få følelser og det gjør et rent seksuelt forhold vanskelig. Det er forskjell på et forhold bare basert på at man har sex sammen og et kjæresteforhold. Det er ikke lurt å ha noe midt i mellom...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eplekaka skrev:

 

Et spesielt godt svar til KG å være! Og så er det fra en mann i tillegg! 

Helt enig i det at man må ha avtalene i orden, ellers vil fort en av partene få følelser og det gjør et rent seksuelt forhold vanskelig. Det er forskjell på et forhold bare basert på at man har sex sammen og et kjæresteforhold. Det er ikke lurt å ha noe midt i mellom...

 

Hei, svært hygglege ord frå deg! Akkurat, eg trur heller ikkje at det er lurt å ha noko midt i mellom..!

Ellers likar eg godt namnet og bildet av "Eplekaka". Eg fekk no veldig lyst på eplekake med ein god kopp med kaffi samtidig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar :) eg veit ikke om dette er noe jeg gjennomfører. og er bestemt ikke ute etter no forhold. så blir sånn. bare når jeg trenger det. frister for litt spenning. 

Anonymkode: f93b4...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Håvard2 skrev:

Hei, svært hygglege ord frå deg! Akkurat, eg trur heller ikkje at det er lurt å ha noko midt i mellom..!

Ellers likar eg godt namnet og bildet av "Eplekaka". Eg fekk no veldig lyst på eplekake med ein god kopp med kaffi samtidig!

 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

takk for svar :) eg veit ikke om dette er noe jeg gjennomfører. og er bestemt ikke ute etter no forhold. så blir sånn. bare når jeg trenger det. frister for litt spenning. 

Anonymkode: f93b4...0ff

Hei igjen!

Ja spennande er det utvilsomt, det trur eg at sjølv "moralens voktere" må innrømme innerst inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eplekaka skrev:

 

Et spesielt godt svar til KG å være! Og så er det fra en mann i tillegg! 

Helt enig i det at man må ha avtalene i orden, ellers vil fort en av partene få følelser og det gjør et rent seksuelt forhold vanskelig. Det er forskjell på et forhold bare basert på at man har sex sammen og et kjæresteforhold. Det er ikke lurt å ha noe midt i mellom...

 

Selv om en er enig i at det er kun sex så kan det oppstå følelser selv om en har all verdens med avtaler.

Tror det er viktig å ta opp også på forhånd om det blir følelser.. at det ikke ender opp i ei suppe.

Anonymkode: 4bd5d...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dame, det er bare å sette foten utenfor døra. Den største utfordringen blir å velge blant alle beilerne.

Anonymkode: e8a05...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser det er lett å være kvinne 😊

hvordan skal en mann komme fram til samme løsning da? Er ikke bare å sette foten innom døra da vil jeg tro 😅🙈

noen som har prøvd c-date? Funker det?

Anonymkode: e4def...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er lett å være kvinne 😊

hvordan skal en mann komme fram til samme løsning da? Er ikke bare å sette foten innom døra da vil jeg tro 😅🙈

noen som har prøvd c-date? Funker det?

Anonymkode: e4def...88b


C-date, seeking arrangements osv funker fjell bare du er en skikkelig kjekkas! Er du ikke det må du nok heller ta til takke med høyrehånda som de fleste andre :) Du må også kunne tilby kvinnene noe annet enn bare sex, f eks intelligente samtaler, reiser, givende samvær, gaver, stor pikk og multiorgasmer på perlesnor osv for sex kan vi få overalt av hvem som helst. 

Anonymkode: 07f75...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superglad for å ha funnet en mann nå som virker til å elske meg av hele sitt hjerte. Hvis det stemmer hva han sier da...Han sier så, og han handler som om han mener det. Det er herlig!!!!. .

Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å ikke knytte følelser til sex. Jeg knytter følelser og bånd til sex. Men skulle tro det var enkelt å få seg et ligg. Jeg har aldri hatt problemer å finne meg noen som vil det, men jeg har heller tatt avstand fra de. Fordi jeg liker å ha et følelsesliv med sex med en jeg elsker, og som elsker meg tilbake istedet. Synes det er mye herligere!. Som kjæresten kaller det vi gjør : altså å elske... å knulle er ikke et ord for meg. Men å elske!. Det er mye finere :) .Men enhver sitt valg. 

Endret av Marina234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2018 den 22.02, Eplekaka skrev:

Og så er det fra en mann i tillegg! 

Hva mener du med et slikt utsagn? Forventer du at menn ikke er like oppegående som kvinner? At menn ikke er i stand til å komme med fornuftige betrakninger?

Skulle likt å sett reaksjonen her inne om noen skrøt av et innlegg og avsluttet med "og til og med fra en kvinne!".....

Anonymkode: eb30a...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Marina234 skrev:

Jeg er superglad for å ha funnet en mann nå som virker til å elske meg av hele sitt hjerte. Hvis det stemmer hva han sier da...Han sier så, og han handler som om han mener det. Det er herlig!!!!. .

Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å ikke knytte følelser til sex. Jeg knytter følelser og bånd til sex. Men skulle tro det var enkelt å få seg et ligg. Jeg har aldri hatt problemer å finne meg noen som vil det, men jeg har heller tatt avstand fra de. Fordi jeg liker å ha et følelsesliv med sex med en jeg elsker, og som elsker meg tilbake istedet. Synes det er mye herligere!. Som kjæresten kaller det vi gjør : altså å elske... å knulle er ikke et ord for meg. Men å elske!. Det er mye finere :) .Men enhver sitt valg. 

Aune Sand in disguise? :lol:

Anonymkode: eb30a...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aune Sand in disguise? :lol:

Anonymkode: eb30a...7da

Er du 11 år? Du vet tydeligvis ikke at å bruke å elske som betegnelse er helt normalt og ikke noe ekstra ordinært og poetisk aune sand har funnet opp. 

Anonymkode: 07f75...c98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aune Sand in disguise? :lol:

Anonymkode: eb30a...7da

Du later til å være svært umoden. For det må man være for å komme med en slik uttalelse. Å bruke ord som kulle er bare simpelt, vulgært og billig. Ikke minst umodent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du 11 år? Du vet tydeligvis ikke at å bruke å elske som betegnelse er helt normalt og ikke noe ekstra ordinært og poetisk aune sand har funnet opp. 

Anonymkode: 07f75...c98

 

5 timer siden, OPIgirl skrev:

Du later til å være svært umoden. For det må man være for å komme med en slik uttalelse. Å bruke ord som kulle er bare simpelt, vulgært og billig. Ikke minst umodent. 

Jøsses, her var det piggene ut gitt... Ikke i stand til å ta humor der altså......

Anonymkode: eb30a...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...