Gå til innhold

Noen synske som kan hjelpe meg litt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan dere fortelle meg litt om Asia? Tenker spesielt på Kina, Japan, India, Thailand og Kambodsja.  Skal muligens dit på ferie i 2020. :)   

Anonymkode: 08db0...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er tidlig ute, gitt! 

Jeg har bare vært i Thailand, og syntes at det var en fin tur :) Siden det var familietur, fikk jeg ikke så mye kultur som jeg ønsket. Det ble litt for "charter" for min smak.

Men folkene er hyggelige, det er veldig rimelig å bo der og det er et land som satser mye på turisme. Det betyr at det er mange opplevelsestilbud.

Der jeg var (Phuket), så var det ikke mye som het trafikkregler og normer, som man er vant til i Vesten. Men det er jo en del av kulturen man reiser for å oppleve : )

Selv ville jeg nok reist til Kina. Det er et land som ligger langt før oss i utvikling og det er kjempestore kulturforskjeller. Thailand er liksom "nok et fattig land" å dra på badeferie til, mens Kina er noe helt annet. Men folk er jo interessert i forskjellige ting. Aner ikke hva du er ute etter :) 

India tror jeg er kjempekult å reise til om du er interessert i religion. Vet at de har egne byer som er 100 prosent veganske. Ganske stilig, og virker for meg nesten uvirkelig! Fattige land er som regel ikke så veldig opptatt av dyrevelferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Kan dere fortelle meg litt om Asia? Tenker spesielt på Kina, Japan, India, Thailand og Kambodsja.  Skal muligens dit på ferie i 2020. :)   

Anonymkode: 08db0...42b

Jeg ville googla litt i stedet. ;)

Anonymkode: f2025...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt reise. Du vil være beskyttet store deler av turen og ha kontakt med de riktige menneskene. Målet for turen er maten, naturen, kultur og menneskene. Reis lett så unngår du mistet bagasje. Særlig viktig for deg er det å dokumentere med bilder. Der er det viktig at du passer på å ha tillatelser fra alle. 

Anonymkode: 66875...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...