Gå til innhold

Når er det innafor å spørre om han dater andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt daten ca rundt 6 ganger( har falt litt ut av tellinga). Denne uka har jeg møtt han to ganger, og han kom for å se på noe i dag som jeg var på( min store interesse).

Det som slo meg var at jeg sjekket happen etterpå. Der dukket han opp, jeg har vært med han mange ganger før uten at han har dukket opp der. Så jeg sletta hele kontoen min fordi jeg skriver ikke med noen der uansett.

Jeg har ingen interesse for andre dating apper lengre, og er aldri inne på noen av de.( har bare glemt å slette kontoene).

Jeg kunne tenkt meg å gå videre med han, men jeg er kjempe redd for å bli såret. Jeg holder tilbake, samtidig som jeg har åpnet meg veldig for han på kort tid. Jeg har latt han gjøre ting som ikke engang kjærestene mine har fått gjort, og dette er fordi jeg føler meg trygg med han.

Har lyst til å spørre om han møter andre, men vet ikke om det er for tidlig? Har skrevet med han siden påske ca og møtt han hver uke siden første uka i april. Jeg har nå møtt barna hans, men i en slik setting hvor det er veldig mange folk rundt.

Eller skal jeg bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer? 

 

Anonymkode: c43ae...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei bare å spørre syntes jeg, spesielt om det er på tide å ha sex eller dere har hatt sex.
Du bør heller spørre når du føler for, enn å holde det inne og gå på vent, for plutselig har du kastet bort masse tid på en mann som vanner følelser for andre eller har døren oppe for andre og ikke vil det samme som deg.

Anonymkode: 7fc96...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan spørre han om det.syntes ikke det er for tidlig. Lurer du så spør du. Syntes du det er ubehagelig å spørre kan du bare fortelle at du har slettet alle profilene dine, så hører du hva han svarer når du sier det. Da forteller han det nok hvis han har gjort det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei bare å spørre syntes jeg, spesielt om det er på tide å ha sex eller dere har hatt sex.
Du bør heller spørre når du føler for, enn å holde det inne og gå på vent, for plutselig har du kastet bort masse tid på en mann som vanner følelser for andre eller har døren oppe for andre og ikke vil det samme som deg.

Anonymkode: 7fc96...d9d

Takk for svar. Ja, vi har hatt det. Var litt det jeg tenkte også. Jeg liker han jo godt så langt, ikke at det betyr vi blir kjærester. 

12 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

Klart du kan spørre han om det.syntes ikke det er for tidlig. Lurer du så spør du. Syntes du det er ubehagelig å spørre kan du bare fortelle at du har slettet alle profilene dine, så hører du hva han svarer når du sier det. Da forteller han det nok hvis han har gjort det samme.

 Takk for svar😊 Er ikke ubehagelig å spørre han, men vil heller ta det face to face med han. Så det ikke blir misforståelser. 

Forstår han egentlig ikke så godt. For noen ganger virker han ikke interessert i det hele tatt, men han kom i dag. Jeg hadde ikke trodd det i det hele tatt, da jeg nesten ikke har klart å få mine kjærester til å komme å se på engang. Og hvis jeg har klart det har det bare vært klaging.

TS

Anonymkode: c43ae...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...