Gå til innhold

Tarot 12.05.18 - Hjelp meg å teste intuisjonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hva spiste jeg til middag i dag?

Oi, denne blir vanskelig! Haha!

Får ikke en eksakt rett, desverre, men jeg ser tegn til brød, kniv, og noe som har blitt veid. Tolker det som at det var en del av matlagingsprossessen. 

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du svaret på det øverste spørsmålet selv? Skal sjekke når du har bekreftet.

Spsm. Nr. 2:

Fikk disse stikkordene: Rett sted til rett tid - Stor pengesum - Mannlig figur, sterk, temperamentsfull.

Jeg trekkes litt mot en dyr operasjon, kanskje mannen er en lege/kirurg, men ser også for meg en som  er glad i deg som har tatt ansvar og sørget for at ting ble gjort.

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Ja, jeg vet hvorfor. 

Spørsmål nummer 2: 

Jeg følte ikke at dette passet spesielt bra. Har ikke hatt noen livreddende operasjon eller møte med lege på den måten. Det kan kanskje sikte til en tålmodig behandler innen helsevesenet som har støttet meg gjennom flere år i behandling? Men han er ikke spesielt temperamentsfull. 

Jeg ville selv sagt at grunnen til at jeg er i livet er at jeg har vært sterk og jobbet hardt, og at min egen styrke og tålmodighet har fått meg gjennom tunge tider. Men det er nok også noe rett i at jeg har vært på rett sted til rett tid, da det at jeg fikk nødvendig behandling hjalp meg å hjelpe meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er mitt kjærlighetsliv?

Veronika

Anonymkode: 6a5ed...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange ledetråder mot parforhold - jeg tenkte en slags relasjonsterapeut eller megler. Men det ligger også mye omsorg og empati, så trekkes mot helse- og omsorgsyrker. Dette var veldig spennende kort, gleder meg til å høre tilbakemeldingen din, og godt spørsmål!

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Det var slett ikke dumt!

En form for terapi stemmer, men jeg konsentrerer meg om barn og unge. Så ikke parforhold, men mye dreier seg om forholdet mellom barn og foreldre. Det jeg virkelig brenner for er å hjelpe barn med å finne egen selvtillit og mestringsfølelse.

Kan jeg spørre hvilket kort du trakk? :)

Anonymkode: f9c62...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva holder jeg i den ene hånden mens jeg skriver dette med den andre? Og hva symboliserer denne gjenstanden for meg?

Kristine.

Anonymkode: 5abe4...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi, denne blir vanskelig! Haha!

Får ikke en eksakt rett, desverre, men jeg ser tegn til brød, kniv, og noe som har blitt veid. Tolker det som at det var en del av matlagingsprossessen. 

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Hehe, regnet med det ble vanskelig å konferere med tarotkortene om hva jeg spiste til middag ;):fnise:
Føler nok ikke at du traff særlig godt nei. Jeg gikk for kjempeenkel ferdigmiddag i dag; fiskeburgere :) De var jo med brød da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rainstorm skrev:

Ja, jeg vet hvorfor. 

Spørsmål nummer 2: 

Jeg følte ikke at dette passet spesielt bra. Har ikke hatt noen livreddende operasjon eller møte med lege på den måten. Det kan kanskje sikte til en tålmodig behandler innen helsevesenet som har støttet meg gjennom flere år i behandling? Men han er ikke spesielt temperamentsfull. 

Jeg ville selv sagt at grunnen til at jeg er i livet er at jeg har vært sterk og jobbet hardt, og at min egen styrke og tålmodighet har fått meg gjennom tunge tider. Men det er nok også noe rett i at jeg har vært på rett sted til rett tid, da det at jeg fikk nødvendig behandling hjalp meg å hjelpe meg selv. 

Tusen takk for utfyllende tilbakemelding! Det du sier gir mening når jeg ser på kortene igjen, det første kortet jeg trakk heter "Verden", og dette passer veldig godt til hvordan du beskriver opplevelsen din. Dessverre trakk jeg meg mer mot de andre kortene, så her var ikke intuisjonen på plass. Ha en strålende helg videre.

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for utfyllende tilbakemelding! Det du sier gir mening når jeg ser på kortene igjen, det første kortet jeg trakk heter "Verden", og dette passer veldig godt til hvordan du beskriver opplevelsen din. Dessverre trakk jeg meg mer mot de andre kortene, så her var ikke intuisjonen på plass. Ha en strålende helg videre.

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Spennende! 

Du sa du ville svare på det første spørsmålet når jeg bekreftet at jeg visste svaret. Du glemte det sikkert bare i farten! ;) 

Hvorfor avbrøt han jeg sist var interessert i (romantisk, som noe mer enn venner) kontakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Live88 skrev:

Hva slags utdannelse har jeg?

Får mange referanser til mat/servering, så tenker kokkeutdanning eller lignende?

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er mitt kjærlighetsliv?

Veronika

Anonymkode: 6a5ed...5ef

Du vil ha noen du ikke kan få.

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var slett ikke dumt!

En form for terapi stemmer, men jeg konsentrerer meg om barn og unge. Så ikke parforhold, men mye dreier seg om forholdet mellom barn og foreldre. Det jeg virkelig brenner for er å hjelpe barn med å finne egen selvtillit og mestringsfølelse.

Kan jeg spørre hvilket kort du trakk? :)

Anonymkode: f9c62...ee1

Jeg trakk 3, du fikk "2 beger", "9 beger" og "5 mynter"

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ha noen du ikke kan få.

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Stemmer. Og det er noe dritt. :trist:

Anonymkode: 6a5ed...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg trakk 3, du fikk "2 beger", "9 beger" og "5 mynter"

Anonymkode: 8fcab...be0

Takk for svar! Jeg vet ikke noe om tarot, men skal google kortene etterpå. Synes ofte det er så fine bilder med massevis av symboler, så det blir spennende å se "mine" kort :)

Anonymkode: f9c62...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Rainstorm skrev:

Spennende! 

Du sa du ville svare på det første spørsmålet når jeg bekreftet at jeg visste svaret. Du glemte det sikkert bare i farten! ;) 

Hvorfor avbrøt han jeg sist var interessert i (romantisk, som noe mer enn venner) kontakten?

Det stemmer, gikk rett over hodet på meg.

Var det dårlig match på familieverdier kanskje? En av dere hadde lyst på barn, men ikke den andre? Det er også et kort som viser mye vondt og fortvilelse men klarer ikke helt å trekke det inn nå. Det er en traumatisk opplevelse i bildet.

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva holder jeg i den ene hånden mens jeg skriver dette med den andre? Og hva symboliserer denne gjenstanden for meg?

Kristine.

Anonymkode: 5abe4...e8a

En kopp eller slags beholder med stjerne(r) på. Symboliserer din ungdomstid.

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Belowblue skrev:

Hvilke forandringer står jeg overfor i livet nå ? 

Du konkurrerer om noe er alt jeg får i dag.

Mvh. SpåKonemateriale

Anonymkode: 8fcab...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...