Gå til innhold

Spotting


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med spotting i mange år og prøvd mange forskjellige p-piller i håp om at det skulle hjelpe.

Det er nå halvannet år siden jeg sluttet på p-pillene, og først de 2 siste syklusene har jeg vært fri for spotting Kan spottingen ha vært med å påvirket at jeg ikke har blitt gravid til nå? Har vært hos legen og tatt blodprøve, den første viste ingen eggløsning, måtte tilbake mnd etterpå og da var alt OK. Mannen min har sjekket seg- alt er som det skal der...

Har sendt inn papirer til Riksen så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest på snart gravid at mange av de som spotter sliter med å bli gravide. Har klippet noe av det som stod:

Spottingen er et tegn på at livmorslimhinna er i ferd med å bryte sammen (en prosess som setter i gang for fullt når selve mensen starter). Hvis denne prosessen starter for tidlig, kan det blir vanskelig for et befruktet egg å feste seg i livmora.

Bør vel også legge til at de lærde strides om hvorvidt dette skal ha noen innflytelse på fruktbarheten, uansett om man spotter i mange dager og mengden blod er ganske stor.

Du kan gå inn og lese mer på www.snartgravid.com/plassen - gå inn på lutealfasedefekt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...