Gå til innhold

Evig kjærlighet


Henna

tror du på evig kjærlighet?  

  1. 1. tror du på evig kjærlighet?

    • tror ikke på evig kjærlighet
      6
    • ja,vet at jeg en dag vil møte mannen i mitt liv
      2
    • ja,har funnet ham
      11


Anbefalte innlegg

Mange har vel helt sikkert lyst til å tro på den evige kjærligheten, mannen i ditt liv som du skal være sammen med for alltid...

Det er jo mer og mer vanlig med flere langtidsforhold gjennom et liv, har en følelse av at færre og færre holder sammen "for bestandig".

Utgangspunktet for et forhold er ikke det samme som det var.

Bare tanken på hvor mange av de gifte som faktisk skiller seg, gjør at jeg antageligvis aldri vil bli en av de gifte.

Tror dere på den evige kjærligheten eller tror dere det er fullt mulig å treffe HAN flere ganger i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror det går an å møte d2en rette" flere ganger i livet!

Vi forandrer oss hele tiden som selvstendige individer, og vi går igjennom mange faser i livet. kanskje er det en mann til hver fase? :lol:

Nei, det jeg mener er at det finnes forskjellig form for kjærlighet, jeg har selv vært kjæreste med endel, og har vært overbevist om at hver av dem har vært den rette! :sjarmor:

Men, så vokser vi, utvider perspektivene, får andre behov, og hvis en da ikke vokser i samme retning, blir det vel fort kræsj

Jo eldre en blir, jo mer bevisst blir en på hva en ønsker av livet, men livet har jo endel ovveraskelser på lur, og selv om en er klar over hva en ønsker seg av en annen, er det ikke sikkert at det er det som er det riktige! Ble dette kryptisk, eller skjønner dere hva jeg forsøker å si? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...