Gå til innhold

Arr på underarmene

Fremhevede innlegg

Gjest Dævendøtte
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det forstår jeg veldig godt, er sånn selv, så det er ikke noe problem :) 

Fine ord du kom med, og så flott historie du har Glad på dine vegne. De som har slitt så mye, men kjemper seg ut av det, og som nå er helt frisk og glad hver eneste dag som du skriver <3 Fantastisk. God klem til deg <3 :)

Anonymkode: d6d80...12b

Tusen takk og god klem til DEG  :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2018 den 14.58, Dævendøtte skrev:

Nei, jeg har ikke tatovert i hudfarge, har brukt black/grey. Har tatovert motiver over, med skygge og mørke farger, så ser det ut som arrene går naturlig inn i tusjen. Finnes tatovører som fikser dette fint, bare snakk med de på forhånd om du ønsker det.

Arrene synes om jeg legger underarmen mot lyset og sikter de inn, akkurat som en bulk på en bil synes i spesielt lys eller vinkler, om du skjønner :) Nederst mot håndbaken synes et par mindre arr, men de ser ikke ut som noe annet enn arr, ikke selvskadearr. Kun tre lengre arr som går inn mot håndflaten, er vanskelig å se at de stammer fra lengre opp hvis man ikke studerer.

De kan kjennes om man styrker fingrene over da, men det er vanskelig å unngå. 

Kult. Må være en fantastisk følelse å gå fra å skamme seg over armene, til å bli litt mer stolt over dem. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult. Må være en fantastisk følelse å gå fra å skamme seg over armene, til å bli litt mer stolt over dem. 

Man kan få til det uten å tatovere seg også. Jeg hverken skammer meg eller er stolt av arrene mine, og jeg skjuler dem heller ikke. 

Anonymkode: 4b155...765

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...