Gjest Dævendøtte Skrevet 13. mai 2018 #41 Skrevet 13. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg veldig godt, er sånn selv, så det er ikke noe problem Fine ord du kom med, og så flott historie du har Glad på dine vegne. De som har slitt så mye, men kjemper seg ut av det, og som nå er helt frisk og glad hver eneste dag som du skriver <3 Fantastisk. God klem til deg <3 Anonymkode: d6d80...12b Tusen takk og god klem til DEG
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #42 Skrevet 14. mai 2018 På 13.5.2018 den 14.58, Dævendøtte skrev: Nei, jeg har ikke tatovert i hudfarge, har brukt black/grey. Har tatovert motiver over, med skygge og mørke farger, så ser det ut som arrene går naturlig inn i tusjen. Finnes tatovører som fikser dette fint, bare snakk med de på forhånd om du ønsker det. Arrene synes om jeg legger underarmen mot lyset og sikter de inn, akkurat som en bulk på en bil synes i spesielt lys eller vinkler, om du skjønner Nederst mot håndbaken synes et par mindre arr, men de ser ikke ut som noe annet enn arr, ikke selvskadearr. Kun tre lengre arr som går inn mot håndflaten, er vanskelig å se at de stammer fra lengre opp hvis man ikke studerer. De kan kjennes om man styrker fingrene over da, men det er vanskelig å unngå. Kult. Må være en fantastisk følelse å gå fra å skamme seg over armene, til å bli litt mer stolt over dem. Anonymkode: d6d80...12b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #43 Skrevet 14. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult. Må være en fantastisk følelse å gå fra å skamme seg over armene, til å bli litt mer stolt over dem. Anonymkode: d6d80...12b Man kan få til det uten å tatovere seg også. Jeg hverken skammer meg eller er stolt av arrene mine, og jeg skjuler dem heller ikke. Anonymkode: 4b155...765 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå