Gå til innhold

Vil ikke spå gratis her igjen! Takk for meg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle dere! 

Er lei av mas om å bli spådd her inne, jeg kommer ikke til å spå gratis her fremover.

Er så mange tullete folk her som ødelegger for resten, folk som blir sinte for de de ikke blir spådd,

folk som blir sinte fordi de ikke får høre det de vil høre, folk som skal "teste" evnene mine osv.

De ødelegger for alle dere hyggelige genuine folk dessverre!

Jeg har begynt å jobbe med å lese folk mer og mer og da blir det for dumt å bruke masse tid på å spå folk her gratis, 

men vil allikevel takke for erfaringene jeg har fått med meg videre! Håper noen har fått noen nyttige råd på veien,

kjærlighet til alle dere og lykke til videre

:hjerte: 

Stor klem 

Anonymkode: bf6d7...c10

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ok. Og den informasjonen tror du på hvilken måte var interessant for oss andre?? Aldri hørt om deg.. gjøre deg selv litt viktigere enn du er kanskje??  :kvalm:

Anonymkode: 67fb5...514

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
Akkurat nå, Amawhatsnot skrev:

Kunne du ikke spå at det ville bli sånn?

:hoho:Dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Amawhatsnot skrev:

Kunne du ikke spå at det ville bli sånn?

Jeg tror det er mange såkalte spådamer her inne som bare ønsker at de har evner. Og blir fornærmet dersom noen påpeker at de bommet eller gir uttrykk for at de ikke tror på alt. 

Anonymkode: 4e2c2...591

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle dere! 

Er lei av mas om å bli spådd her inne, jeg kommer ikke til å spå gratis her fremover.

Er så mange tullete folk her som ødelegger for resten, folk som blir sinte for de de ikke blir spådd,

folk som blir sinte fordi de ikke får høre det de vil høre, folk som skal "teste" evnene mine osv.

Jeg har begynt å jobbe med å lese folk mer og mer og da blir det for dumt å bruke masse tid på å spå folk her gratis, 

men vil allikevel takke for erfaringene jeg har fått med meg videre! Håper noen har fått noen nyttige råd på veien,

Stor klem 

Heihei :) Jeg kan gjerne betale for sikre spådommer om børsen og Lottotallene :hoppendeglad: 

Anonymkode: a4e87...f61

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er mange såkalte spådamer her inne som bare ønsker at de har evner. Og blir fornærmet dersom noen påpeker at de bommet eller gir uttrykk for at de ikke tror på alt. 

Anonymkode: 4e2c2...591

Jeg tror at ingen har slike evner, ellers er jeg enig med deg.

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Trodde vi bare hadde en spådame inn her jeg, er det virkelig flere? 

Ja, det har vært flere anonyme som har spådd her på Kg i tillegg til vår kjære @O.G. som virkelig kan sine saker :essen2:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle dere! 

Stor klem 

Takk for beskjeden.

Men var det egentlig nødvendig med en tråd for å få gitt beskjed? Kunne du ikke sendt beskjeden ut med telepati til den du ville nå frem til? 

Lykke til videre. Du blir ikke savnet av meg.

Anonymkode: b59b3...612

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 9.5.2018 den 12.18):

Ja, det har vært flere anonyme som har spådd her på Kg i tillegg til vår kjære @O.G. som virkelig kan sine saker :essen2:

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så slemme alle er...  

Dumt du føler det sånn ts. Ha en fortsatt fin dag og ikke bry deg om alle som skal prøve å være "morsomme" her inne :)

Klem til deg!

Anonymkode: b060e...4ec

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henie Marie

Var ikke meningen å poste som anonym. Da vet dere hvertfall hvor jeg står beklager til dere jeg ikke har svart i innboks , Og kommentarene, ja de beviser vel egentlig bare akkurat det jeg mente :)

Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Henie Marie skrev:

Var ikke meningen å poste som anonym. Da vet dere hvertfall hvor jeg står beklager til dere jeg ikke har svart i innboks , Og kommentarene, ja de beviser vel egentlig bare akkurat det jeg mente :)

Klem 

Ikke bry deg om det. Folk har meldt seg villig når du har hatt spå tråder så det som kommer her er bare oppgulp. 

Anonymkode: 4821c...58f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk. En skal ikke stikke seg fram her. Da kommer masse spydigheter og latterliggøring. Syns de fleste av dere her er teite nå i denne tråden. Skjerpings. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest O.G.
28 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Trodde vi bare hadde en spådame inn her jeg, er det virkelig flere? 

Vi har visst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
O.G. skrev (På 9.5.2018 den 12.45):

Vi har visst det.

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Men for å svare mer seriøst.

Så fremt TS har spådd folk på forumet og også øvd seg på folk i det virkelige liv i hvertfall i 4-6 år bør hun ikke begynne å ta betaling for spådommer. Tarot er et håndverk og det tar fra fire til seks år og bli mesterlig i det. Og ut fra HI å tyde, så er TS fremdeles ikke rede for å være en kommersiell aktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...