Gå til innhold

Oslo BDSM/ Nonna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å prøve ut bondage. Tror jeg. Har fantasert mye om å bli bundet og dominert av en fremmed. Men jeg har kjæreste, og fordi kjæresten min ikke liker det like godt som meg, føler jeg ikke at jeg kan leve ut fantasiene mine helt der. Har tent på bondage helt siden jeg var liten og ikke visste hva det innebar. Går fra å skyve der litt unna, for det er fortsatt en del skam som sitter i, til at det kommer tilbake og jeg ser på bilder og filmer. Føler meg muligens litt brydd da også, og sitter med en bismak, men blir alltid kåt av det. Blir ikke det av noe annet. Fantaserer om å være kun i rollespill, uten å slippe alle de maskene og anspentheten forbundet med fasade og overfladiskhet i hverdagen. Jeg har nok litt sosial angst, og tenker mye på hvordan jeg fremstår. Ønsker å gi slipp på de tankene, det er som om jeg får litt mer kontakt med meg selv når jeg tenker på bondage. Bli bundet og slippe all kontroll er det jeg tenner på - til vanlig er jeg opptatt av kontroll - men å ikke kunne kontrollere hva slags kroppsstilling jeg har, å ikke ta meg bra ut, men bare være, uten kontroll, det virker til å være fri for meg. I første omgang bare det å bli bundet, ikke sex og andre ting. Må være en slags enighet før man setter i gang, for at grenser ikke overskrides... Tror nok dette innerst inne alltid bare vil være i fantasien min. 

Så søkte jeg litt på Oslo BDSM. Men står ikke så mye om sånt på siden der. Det jeg lurer på, er hvem er der? Er det en gjeng med weirdoes, for å si det litt på kanten? Er det mest menn i 50 års alderen? Flest homofile? Jenter/gutter? 

 

 

Anonymkode: ba46b...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten å ha vært på akkurat den klubben, består BDSM av mennesker som du og jeg, helt vanlige mennesker som liker å leke med fantasien, og - siden du snakker om en klubb - sikkert er nokså ekshibisjonistiske liker å delta i ett felles selskap med likesinnede.

Der er det også regler, hvor man setter sine egne krav til hva man vil være med på, eller ikke - og et "nei", er det som holder for å nekte andre å delta i "din" opplevelse, like fullt som det er egne kvelder bare for kvinner (er det i min) og gjensidig forståelse for alt fra det å behandle den underkastelse respektfullt, men med lov å bende litt på grensene som er satt osv, og se hvordan nytelsen oppfattes.

Sett at du hadde stilt opp og bedt om å bli brukt, kanskje av mange, så er DU alltid sjefen, selv å være underkastet, ved bruk av forhåndsavtalte egne ord (feks rød) og koder (ahahahah, og rister på hodet er du bunnet med gag og ikke kan snakke (se feks kink.com) om det er full stopp og ut av rollespillet, til egne ord for ikke harder nå, (feks gi for å holde nytelsen opp til dét punktet, ikke hardere, men gjerne lengre... 

Dette siden det å si nei, stopp osv av vanlige ord, ikke er gjeldene, men en del av leken...Alt dom ikke blir respektert, er å anse som overgrep, og er ikke noe en skal måtte oppleve eller finne seg i!!

Derfor burde du heller introdusere dette for mannen din, være litt leken og vill - og hvem vet, kanskje er han forknipoef kun fordi hans indre lyster er å bli bundet og riset, å bli brukt selv?? Fikk bare tanken, siden du skrev du er rimelig i kontroll med alt annet her i livet, og skulle ønske deg litt "fri", som i kastet og bundet...men hva med han, fant ham deg fordi du har kontrollen og han slipper å ta noen særlige avgjørelser selv??Hvem vet egentlig hva som bør inne i ens partner av drifter og lyster, bare de gis de rette rammer.

Selv er jeg Dominant, liker å "tyne min tøs", men det er for å se gleden og nytelsen i hennes øyne, for å få hennes sprutorgasmer over mitt ansiktet når jeg virkelig koser meg som best jeg kan, og som "piece de resistance", siden jeg er "Sjefen": Når hun ligger der og gjesper etter luft, etter flere orgasmer enn hun kan telle, vel da setter jeg igang igjen for å ta en ny runde, rett på sak, så hun slipper ikke unna, ligger der bastet og strikt bundet, og sier "nei, nei".... men så spruter det som ei skikkelig tøse foss igjen... Deilig!!..

Vi mennesker er rare, vi bruser med fjær og sminke og signaliserer ut noe, og vil kanskje det stikk motsatte? Det er de mest underligste og normale mennesker som bedriver slike lyster, og så lenge det er en Avtale, skriv gjerne en såkalt "fetish kontrakt" for nærmest å formalisere underkastelsen, så det der settes grenser for hva man ikke vil og hva man vil og mulig vil...

Så lykke til, frøken, sal opp hesten og begynn å ri, eller ikke .... kun du som kan bestemme det, for deg, og håpe at din mann tar til vett når han er så heldig og har ei leken frue, som kan go dere mye glede gjennom livet.. Det handler om 24/7, og hva man kan gi hverandre på avstand, når en feks er på jobb osv... Det å tease, er enormt viktig for ett godt liv med sin respektive samboer....

Ha hell og lykke til i ditt videre spennende liv!!

Sincerely from Master Jack

Anonymkode: c20a5...9f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Opprett en profil på fetlife.com. Meld deg inn i grupper og delta i diskusjoner. Bli kjemt med folk på den måten. Da kan du også lese om og se på bilder fra events i din nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 30 år eller yngre kan du delta på UngBDSM sine møter. De er kanskje mer lavterskel - og du kan eventuelt ta med kjæresten for å snakke om dette. :) Er mange i samme situasjon, og det er jo mulig å starte i det små.

Anonymkode: 48491...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt en god del mennesker som praktiserer bondage uten et seksuelt element :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare, som medlem i Oslo BDSM :)

Medlemmene er helt vanlige mennesker, av alle kjønn, legningen, plass i livet, alder osv. Jeg vil påstå at snitt alderen er på vei ned, og ligger nå på under 40. Er veldig mange mellom 18 - 25.

Det er delt omtrent midt på, på kjønn. Og de homofile har egen klubb de foretrekker, så de savner vi :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Jeg har deltatt på et kurs i shibare i regi av Oslo Shibari Dojo. Jeg vil anbefale det, dersom rep er en interesse. Man melder seg på som par. Her lærer man blant annet mye om sikkerhet, som selvsagt er viktig. Kurset er påkledd og ikke-seksuelt. Google, and you will find.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MANGE raringer der. Spesielle mennesker som søker mer vennskap enn BDSM. Dette er litt slitsomt.

Det heldige er at raringene ofte holder seg til de andre raringene, så du slipper unna dem hvis du vil.

Ellers er det noen vanlige mennesker der med helt vanlig utseende og sosial kompetanse også. :) Du velger hvem du vil henge med, så jeg tror du kan få en god opplevelse.

DagOgNatt (tror det var de) har en artikkel hvor det blir beskrevet ganske godt hvilke inntrykk du sitter igjen med etter å ha vært der. Man skjønner fort at det at det bare er normale folk der IKKE stemmer.

Det betyr ikke at du ikke burde ta turen, men vær forberedt på hva du vil oppleve så du slipper å bli negativt overrasket.

Anonymkode: 67c88...fbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo BDSM har en cafe hvor man får en del info. Det er litt tryggere enn å bli med på ''klubb'' med en gang. Ta med kjæresten!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SlemUlv skrev:

Så man er raring, om man søker venner........ 

Poenget var at det blir helt feil når BDSM-miljøet skal være et vennespleisested for folk uten sosiale antenner... Det vil bare opprettholde stigmaet om at det er rare folk i BDSM-miljøet og at vanlige folk ikke gidder å involvere seg. Ond sirkel.

Anonymkode: 67c88...fbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget var at det blir helt feil når BDSM-miljøet skal være et vennespleisested for folk uten sosiale antenner... Det vil bare opprettholde stigmaet om at det er rare folk i BDSM-miljøet og at vanlige folk ikke gidder å involvere seg. Ond sirkel.

Anonymkode: 67c88...fbf

Så greit at det ikke er det da. Men én sosial arena, hvor folk kan finne venner med samme interesse. 

BDSM klubber er ikke sex klubber, ingen av dem  lover lek eller sex, men de lover en sosial arena, hvor man finner likesinnede mennesker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Alterego666 skrev:

Opprett en profil på fetlife.com. Meld deg inn i grupper og delta i diskusjoner. Bli kjemt med folk på den måten. Da kan du også lese om og se på bilder fra events i din nærhet.

Fetlife er jo bare creeps omg

Anonymkode: 94bf5...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fetlife er jo bare creeps omg

Anonymkode: 94bf5...a88

Fetlife representerer et temmelig vidtomfattende seksuelt mangfold. Dersom du bare finner creeps der er det bare trist på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du tenker å være utro mot kjæresten for å leve ut fantasien din, eller skal du fortelle han om det ?

Anonymkode: a6664...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at du tenker å være utro mot kjæresten for å leve ut fantasien din, eller skal du fortelle han om det ?

Anonymkode: a6664...b3a

Nei, det kunne jeg aldri vært. 

Anonymkode: ba46b...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten å ha vært på akkurat den klubben, består BDSM av mennesker som du og jeg, helt vanlige mennesker som liker å leke med fantasien, og - siden du snakker om en klubb - sikkert er nokså ekshibisjonistiske liker å delta i ett felles selskap med likesinnede.

Der er det også regler, hvor man setter sine egne krav til hva man vil være med på, eller ikke - og et "nei", er det som holder for å nekte andre å delta i "din" opplevelse, like fullt som det er egne kvelder bare for kvinner (er det i min) og gjensidig forståelse for alt fra det å behandle den underkastelse respektfullt, men med lov å bende litt på grensene som er satt osv, og se hvordan nytelsen oppfattes.

Sett at du hadde stilt opp og bedt om å bli brukt, kanskje av mange, så er DU alltid sjefen, selv å være underkastet, ved bruk av forhåndsavtalte egne ord (feks rød) og koder (ahahahah, og rister på hodet er du bunnet med gag og ikke kan snakke (se feks kink.com) om det er full stopp og ut av rollespillet, til egne ord for ikke harder nå, (feks gi for å holde nytelsen opp til dét punktet, ikke hardere, men gjerne lengre... 

Dette siden det å si nei, stopp osv av vanlige ord, ikke er gjeldene, men en del av leken...Alt dom ikke blir respektert, er å anse som overgrep, og er ikke noe en skal måtte oppleve eller finne seg i!!

Derfor burde du heller introdusere dette for mannen din, være litt leken og vill - og hvem vet, kanskje er han forknipoef kun fordi hans indre lyster er å bli bundet og riset, å bli brukt selv?? Fikk bare tanken, siden du skrev du er rimelig i kontroll med alt annet her i livet, og skulle ønske deg litt "fri", som i kastet og bundet...men hva med han, fant ham deg fordi du har kontrollen og han slipper å ta noen særlige avgjørelser selv??Hvem vet egentlig hva som bør inne i ens partner av drifter og lyster, bare de gis de rette rammer.

Selv er jeg Dominant, liker å "tyne min tøs", men det er for å se gleden og nytelsen i hennes øyne, for å få hennes sprutorgasmer over mitt ansiktet når jeg virkelig koser meg som best jeg kan, og som "piece de resistance", siden jeg er "Sjefen": Når hun ligger der og gjesper etter luft, etter flere orgasmer enn hun kan telle, vel da setter jeg igang igjen for å ta en ny runde, rett på sak, så hun slipper ikke unna, ligger der bastet og strikt bundet, og sier "nei, nei".... men så spruter det som ei skikkelig tøse foss igjen... Deilig!!..

Vi mennesker er rare, vi bruser med fjær og sminke og signaliserer ut noe, og vil kanskje det stikk motsatte? Det er de mest underligste og normale mennesker som bedriver slike lyster, og så lenge det er en Avtale, skriv gjerne en såkalt "fetish kontrakt" for nærmest å formalisere underkastelsen, så det der settes grenser for hva man ikke vil og hva man vil og mulig vil...

Så lykke til, frøken, sal opp hesten og begynn å ri, eller ikke .... kun du som kan bestemme det, for deg, og håpe at din mann tar til vett når han er så heldig og har ei leken frue, som kan go dere mye glede gjennom livet.. Det handler om 24/7, og hva man kan gi hverandre på avstand, når en feks er på jobb osv... Det å tease, er enormt viktig for ett godt liv med sin respektive samboer....

Ha hell og lykke til i ditt videre spennende liv!!

Sincerely from Master Jack

Anonymkode: c20a5...9f6

Takk for et spennende svar. Når det er sagt, er både jeg og min kjæreste kvinner. Du skrev at det i din klubb finnes egne klubber for kvinner? Kan jeg spørre hvilken klubb dette er? -Ts

 

Anonymkode: ba46b...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg kan svare, som medlem i Oslo BDSM :)

Medlemmene er helt vanlige mennesker, av alle kjønn, legningen, plass i livet, alder osv. Jeg vil påstå at snitt alderen er på vei ned, og ligger nå på under 40. Er veldig mange mellom 18 - 25.

Det er delt omtrent midt på, på kjønn. Og de homofile har egen klubb de foretrekker, så de savner vi :)

Hva med lesbiske? Har de også en egen klubb? Vet ikke om jeg hadde hatt noen problemer med å bli bundet eller binde en mann, når det er sagt, men da kunne det nok ikke ha vært noe sex involvert. 

Anonymkode: ba46b...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det utroskap å bli bundet av noen andre, eller binde, uten at det skjer noe seksuelt? 

Anonymkode: ba46b...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det utroskap å bli bundet av noen andre, eller binde, uten at det skjer noe seksuelt? 

Anonymkode: ba46b...555

Dette avhenger selvfølgelig av hva du og din partner anser som greit i forholdet.

Noen skjønner at det å være rope bunny ikke nødvendigvis har med seksualitet å gjøre, andre vil anse det som en trussel at en person må søke ut av forholdet for å få visse behov dekket (selv om de ikke er seksuelle behov).

 

7 hours ago, SlemUlv said:

Så man er raring, om man søker venner........ 

Det er dessverre ingen nyhet at BDSM-miljøet har mange raringer. For å sikre seg best mulig opplevelser i det organiserte miljøet må man både være bevisst på dette samt et par hakk kynisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...